حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی

bestway 36158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی یک محصول خاص و منحصر به فرد است که با بهره گیری از نهایت خلاقیت شرکت بست وی شکل گرفته است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که بخش اصلی این محصول به صورت گرد طراحی شده است که بر روی ان نیز طرح هایی از ریسه های رنگی و هم چنین اشکال و خطوط مختلف وجود دارد که باعث زیبایی این کالا شده است. هم چنین باید عنوان کنیم که طرح اصلی این حلقه شنا نیز با بهره گیری از طرح حیوانی به نام آلپاکا شکل گرفته است که باعث زیبایی این حلقه شما شده است. فرد استفاده کننده از این حلقه شنا می تواند پس از قرار گیری در داخل این محصول به راحتی با در دست گرفتن قسمت های بالای این محصول به راحتی ایمنی خود را حفظ کند. هم چنین بهره مندی از دو عدد محفظه باد نیز باعث شده تا بتوانید به ساده ترین شیوه ممکن این محصول را باد نموده و از ان استفاده کنید. ابعاد استاندارد این محصول هم باعث شده تا افراد بزرگسال هم بتوانند با خیال راحت از این حلقه شنا استفاده نموده و لذت ببرند.

نوع تفریحی 
 قطر 113 سانتی متر
 ارتفاع 109 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 70 کیلوگرم
 شرکت سازنده ابست وی
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی از محبوب ترین و پر فروش ترین حلقه های شنا بادی طراحی شده شرکت آمریکایی بست وی می باشد که با بهترین اجناس تولید شده و دارای کیفیت بسیار عالی است . این محصول از جدید ترین تولیدات برند بست وی آمریکا می باشد که به واسطه طراحی بسیار زیبا و شیک خود ، نزد تمامی سنین جذاب است . حلقه شنا بادی همانطور که از نامش مشخص است به منظور شنا و تفریحات آبی طراحی شده است که می تواند به عنوان یک شناور بادی بسیار عالی ، وزن های بالا را تا 70 کیلوگرم تحمل کند .

بنابراین نمی توان رده سنی مشخصی را برای آن در نظر گرفت ، اما توجه داشته باشید که کودکان زیر 7 سال نمی توانند از این حلقه شنا بادی استفاده کنند ، مگر با نظارت والدین و استفاده کردن در عمق های کمتر استخر . حلقه های شنا بادی با توجه به ساختار خود ، شناور های بسیار خوبی بر روی آب ها به خصوص آب های مواج هستند که از این نظر می توان آن ها را برتر از تشک های بادی روی آب دانست .

طراحی و تولید حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی

با توجه به اسم این محصول می توان بدون مشاهده کرده تصاویر آن ، به ساختار حلقه ای این شناور پی برد . حلقه های بادی بسیار شبیه به تیوپ هایی هستند که بعضا از آن ها نیز برای شناوری استفاده می شود ، اما حلقه شنا بادی مختص تفریحات آبی بوده و به همین دلیل نیز سازگاری کامل را داشته تا بتوانید با استفاده از آن لحظات شاد و مفرحی را در کنار دوستان و خانواده داشته باشید . شما می توانید از حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی در آب های آزاد مانند سواحل دریا ، دریاچه ها و همچنین رودخانه های آرام و کم عمق نیز استفاده کنید ، البته استفاده در سد ها و همچنین عمق های بالای دریا و ... توصیه نمیشود .

مناسب ترین بستر آبی برای استفاده از حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی ، استخر ها هستند که امنیت بالایی داشته و مناسب ترین بستر آبی برای تمرین و یادگیری شنا و ورزش می باشد .  نوع ساختار حلقوی شکل این شناور و حلقه شنا بادی ، می تواند به شما روش های مختلفی را برای استفاده بدهد تا اینچنین بتوانید برای تمرین شنا و یا تفریحات از آن استفاده کنید . شما می توانید بر روی حلقه شنا بادی بنشینید و یا آن را در بخش میانی بدن خود قرار داده و نیم تنه خود را در داخل آب قرار داده و یا زمانی که در آب هستید دستان خود را بر روی شناور حلقه کنید .

وجه تمایز حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی با سایر حلقه های بادی معمولی طراحی عروسکی این محصول است که آن را بسیار زیبا و جذاب کرده است . این طراحی برگرفته از حیوان بامزه و دوست داشتنی آلپاکا می باشد که طراحی بادی و عروسکی آن به همراه طرح چاپی بدنه آن ، ظاهری زیبا و بامزه ای را برای حلقه بادی شنا ایجاد کرده است .

جنس حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی

برای تولید حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی از لایه های ضخیم و مقاوم وینیل رنگی استفاده شده است که آن را پی وی سی نیز می نامند ، وینیل بسیار انعطاف پذیر بوده و همچنین ضد آب است ، به همین دلیل نیز یکی از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی می باشد ، اما از این مبحث مهم تر ، عدم حساسیت پوستی به وینیل می باشد که سبب شده است تا بسیاری از تولید کنندگان مطرح دنیا از وینیل برای ساخت محصولات بادی خود استفاده کنند ، زیرا از مواد شیمیایی تولید نشده است .

راه اندازی حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی

برای راه اندازی در ابتدا تنها کافیست تا حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی را از کارتن خود خارج کرده و برروی زمین پهن کنید ، باز کردن بخش های تا شده می تواند روند راه اندازی محصول را سریع تر کند . البته شما می توانید برای راه اندازی بهتر و سریع تر حتی از پمپ های باد نیز استفاده کنید . دریچه باد قرار گرفته شده در بدنه حلقه شنا بادی جدید طرح دار بست وی می تواند توسط تمامی پمپ های باد سری سوزنی راه اندازی و باد شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...