حلقه شنا بادی رنگی بست وی

bestway 36163

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی رنگی بست وی یکی از محصولاتی است که بیشتر به دلیل نوع طراحی خاصی که دارد مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. اگر بخواهیم در همین خصوص بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که از نظر ساختار این محصول به صورت گرد است که البته لبه های کناری ان ساده نبوده و دارای فرو رفتگی هایی در بخش های مختلف خود می باشد که قطعا باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. هم چنین از نظر نوع رنگ بندی هم این محصول از رنگ های فوق العاده شاد و جذابی بهره مند می باشد که به همین دلیل به نام رنگین کمانی هم معروف می باشد. بخش مرکزی این حلقه شنا به صورت توخالی بوده و لبه های کناری این محصول هم همان طور که اشاره کردیم از طراحی خوبی بهره مند می باشد. این محصول هم چنین دارای برچسب تعمیرات هم بوده که همین امر نیز در مواقع اسیب دیدگی قطعا به کار شما خواهد امد و می توانید به راحتی این حلقه شنا را ترمیم کنید. این کالا برای سنین بالای 12 سال توصیه می شود.

 نوع تفریحی
 قطر 115 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 12 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی رنگی بست وی ظاهری مرکبی و بسیار زیبا دارد که گویی رنگ های حلقه شنا بادی تقریبا با یکدیگر ترکیب شده اند و ظاهری بسیار زیبا و شیک را برای محصول بادی ایجاد کرده اند . این حلقه شنا بادی بسیار زیبا می تواند برای اینکه بر روی آب شناور بمانید ، کارایی داشته باشد ، شما می توانید از این حلقه های شنا برای شنا کردن ، تفریحات آبی و بازی های خود استفاده کنید . ایمنی این نوع از محصولات بادی بسیار بالاست و به واسطه اینکه کاملا بدنه ضد آبی داشته می تواند برای استفاده طولانی مدت نیز بر روی آب قرار بگیرد . برای اینکه بیشتر با حلقه شنا بادی رنگی بست وی آشنا شوید در ادامه با نقد و بررسی کامل محصول شما را با سایر ویژگی های آن آشنا خواهیم کرد . پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید . 

طراحی حلقه شنا بادی رنگی بست وی نسبت به سایر حلقه های شنا کمی متفاوت است ، بخش بیرونی این حلقه شنا کاملا به صورت گرد نیست و تقریبا شش ضلعی می باشد که باعث شده است تا این محصول بادی نسبت به سایر حلقه های شنا بادی منحصر به فرد و متفاوت باشد . ولی بخش درونی آن کاملا گرد بوده و تفاوتی با سایر مدل ها ندارد . قسمت زیرین حلقه شنا بادی رنگی بست وی به رنگ قرمز بوده ولی بخش بالایی آن هفت رنگ بوده و ترکیب رنگ ها زیبایی محصول را افزایش داده است . در ساخت این محصول بادی از رنگ های مختلف قرمز ، زرد ، سبز روشن و تیره ، فیروزه ای ، سورمه ای و بنفش استفاده شده است . به همین دلیل است که نام محصول نیز حلقه شنا بادی رنگی بست وی قرار داده شده است . 

قطر این حلقه شنا بادی 115 سانتی متر است که می توان گفت یکی از بزرگترین حلقه های شنا بادی طراحی شده است ، به همین جهت نیز برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد . فروشگاه تهران اینتکس و البته شرکت تولیدی آن یعنی برند بست وی استفاده از این محصول بادی را برای استفاده سنین بالای 12 سال مناسب دانسته است و می توان گفت که نوجوانان و بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . برای ساخت این محصول بادی از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرده اند ، چرا که این جنس طول عمر بالایی دارد و یکی از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی می باشد . 

برای اینکه بتوانید حلقه شنا بادی را راه اندازی کنید ، برای آن یک دریچه باد در نظر گرفته شده است که لاستیکی می باشد و می توان به وسیله پمپ های باد که نازل باریک دارند ، حلقه شنا بادی را راه اندازی کنید . پس از راه اندازی حتما دریچه باد را ببندید . نوع دریچه باد به گونه ای طراحی شده است که در صورت فراموش کردن دریچه باد با فشار کمی از آن خارج شده و شما می توانید متوجه این موضوع شده و دریچه باد را ببندید . بنابراین می توان گفت که استفاده از حلقه شنا بادی رنگی بست وی بسیار ساده و آسان است . 

این محصولات بادی بیشتر برای استفاده در استخر ها ساخته شده اند که تقریبا آب آرام و بدون حرکت بوده و در آن موج وجود ندارد . البته می توانید در سواحل دریا در زمان هایی که آب آرام است و در عمق کم از حلقه شنا بادی رنگی بست وی استفاده کنید . این حلقه شنا را به سادگی می توانید با خود به مسافرت ها ببرید ، چرا که محصولات بادی حجم بسته بندی کمی داشته و مناسب برای سفر هستند . به عنوان مثال حلقه شنا بادی رنگی بست وی دارای ابعاد بسته بندی 5*17*20 سانتی متر است که فضای خیلی زیادی را اشغال نخواهد کرد . همچنین تصویری از جعبه این محصول بادی در بالا قرار داده شده است که می توایند آن را مشاهده کنید . 

این در حالی است که وزن حلقه شنا بادی رنگی بست وی سبک بوده و در هنگام جابجایی هرگز خسته نخواهید شد . وزن کلی حلقه شنا بادی رنگی بست وی تنها 700 گرم بوده و می توانید آن را برداشته و حمل کنید . این ویژگی بسیار عالی نه تنها در حلقه شنا بادی رنگی بست وی ، بلکه در سایر محصولات بادی نیز وجود دارد . این محصولات بادی را باید به خوبی استفاده کنید و از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید ، چرا که حلقه شنا بادی امکان آسیب دیدن را به راحتی داشته و با برخورد جسم های برنده می تواند به سادگی آسیب ببیند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...