حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک

115553

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک محصولی با طراحی فانتزی بوده که توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این حلقه شنا بادی به شکل یک پرنده طراحی شده و دارای نشیمنگاهی گرد با دو محفظه هوای مجزا می باشد . که این ویژگی موجب شده در صورت بروز آسیب دیدگی در یکی از آن ها محفظه دیگر به خوبی وزن کودک را حمل نماید . همچنین یک تکیه گاه کوچک برای آن تعبیه شده که پشت کودک را در بهترین حالت ممکن قرار داده و مانع از خستگی خواهد شد . همچنین یک سایه بان بادی سرخود برای آن درنظر گرفته شده است که این امکان را فراهم می آورد با خیالی آسوده آن را در محیط باز و در زیر نور خورشید در اختیار کودک خود قرار دهید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم درنظر گرفته شده است که در برابر آسیب دیدگی بسیار مقاوم بوده و در عین حال بسیار نرم و راحت می باشد و در حین استفاده حس آرامش را به کودک شما القا می نماید . وزن آن در حدود 500 گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 40 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید .

 نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.20 میلی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 500 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 6 سال
دارای سایه بان
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک حلقه ای بادی بسیار دوست داشتنی است که به شکل یک شناور شبیه به پرنده زیبای قو طراحی شده است که می تواند بسیار آرام بر روی آب شناور بماند و با توجه به طراحی خاص و متفاوتی که دارد ، بتواند یک کودک را بر پشت خود سوار کرده و فضا را برای بازی و تفریحات آبی آن ها فراهم کند . توجه داشته باشید که حلقه شنا بادی مدل های مختلفی دارد و هر یک از ان ها بسته به ویژگی ها و خصوصیات خود می تواند برای یک رده سنی خاصی مناسب باشد و بتواند تا حدودی از وزن را تحمل کند . حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک برای استفاده کودکان زیر 6 سال می باشد و بهتر است که بزرگسالان از آن استفاده کنند . 

بنابراین اگر به دنبال خرید حلقه شنا بادی کودک هستید ، بدون شک حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک یک گزینه ایده آل برای استفاده خواهد بود که می توانید به بهترین شکل از آن خریداری کرده و استفاده کنید . بدون اینکه کودکان در هنگام بازی و تفریح با این محصول بادی دچار مشکل شود . برای تولید و ساخت بدنه حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک از لایه های پی وی سی استفاده شده است که کیفیت بالای این محصول نیز مدیون استفاده از چنین جنس بی نظیر و عالی می باشد . این جنس می تواند به تولید کنندگان اجازه دهد تا حلقه های شنا بادی خود را به صورت عروسکی مانند حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک تولید کنند . 

همانطور که در تصویر نیز مشخص است و در ابتدای مطلب اشاره شد ، حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک شبیه به یک قو بسیار زیبا و سفید رنگ ساخته شده است که بدنه بادی و عروسکی آن جلوه واقعی تری را به محصول بخشیده است . اگر توجه کنید ، کف حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک به صورت صاف در نظر گرفته شده است تا کودکان بتوانند بر روی آن نشسته و بازی کنند . به عبارتی این بخش به عنوان یک نشیمنگاه در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند با حفظ تعادل بسیار عالی در این بخش قرار گرفته و به بازی کردن بپردازند . 

برای اینکه کودکان احساس بهتری را در هنگام استفاده از حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک داشته باشند و بتوانند تسلط کافی را داشته و راحت تر از حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک استفاده کنند ، برای حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک یک صندلی بادی با تکیه گاه بادی در نظر گرفته شده است تا کودک احساس راحتی داشته باشد و در صورت متلاطم شدن آب نیز راحت سر جای خود نشسته و بازی کند . این صندلی به صورت مواج در نظر گرفته شده است و می تواند به خوبی نرم و راحت باشد ، به خصوص برای کودکان که می تواند در سلامت آن ها موثر باشد . 

باله های کناری حلقه شنا بادی سایه بان دار کودک که به خوبی طراحی شده است می تواند علاوه بر زیبا تر کردن شناور بادی ، آن را همچنین در برابر موج های بزرگ تر ایمن تر کرده است ، زیرا هر چه محصول بادی پهن تر باشد به خوبی نیز می تواند بر روی آب به بهترین شکل قرار بگیرد . قسمت انتهاییاین حلقه شنا نیز دارای سایه بان بادی بسیار بزرگ است که حتی در تصویر نیز قابل مشاهده است ، این سایه بان بسیار کاربردی بوده و می تواند برای استفاده کودکان و مراقبت از آن ها بسیار کاربردی باشد .

چرا که گاهی ممکن است کودکان در روز های گرم تابستانی و هوای افتابی از استخر های روباز استفاده کنند و یا از این محصولات در سواحل دریا استفاده کنند . به همین منظور نیز فروشگاه اینترنتی اینتکس برای اینکه کودکان یک حلقه شنا بادی با مزیت های بسیار بیشتری را داشته باشند ، این حلقه شنا بادی کودک با طراحی قو را موجود کرده است تا علاوه بر ویژگی های بسیار عالی و خوب ، ظاهری شیک و بسیار دوست داشتنی دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...