حلقه شنا بادی سه رنگ دارای دستگیره

bestway 36084

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی سه رنگ دارای دستگیره یک محصول زیبا و منحصر به فرد می باشد که شرکت بست وی ان را تولید و عرضه کرده است. این حلقه شنا دارای سه رنگ زرد ، ابی و صورتی می باشد که مناسب برای تمام سلیقه هاست و قدرت انتخاب را برای مصرف کننده بیشتر کرده است. این محصول خاص دارای دو دستگیره بوده که در هنگام شنا کردن می توانید ان ها را بگیرید و علاوه بر حفظ تعادل روی اب ، امنیت شنا گر را نیز تضمین می کند. جنس این کالا از نوع وینیل است که مقاومت بالایی دارد و در صورت وارد نکردن شی نوک تیزی به ان تا سالیان سال می توانید از ان استفاده کنید. هم چنین به دلیل داشتن وزن بسیار کم این محصول می توانید از ان در هر محیطی استفاده کنید و ان را با خود حمل و جا به جا کنید. علاوه بر ان می توانید با پمپ باد خود در عرض کمتر از چند دقیقه ان را باد کرده و استفاده کنید. هم اکنون این محصول جذاب را می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 طرح گرد شفاف نئون
 وزن 340 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی صورتی،ابی،زرد
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 10 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی سه رنگ دارای دستگیره از نمونه حلقه های شنا بادی طراحی شده در سه رنگ مختلف و دوست داشتنی زرد ، آبی و صورتی می باشد که می توانید به دلخواه آن ها را خریداری کنید . این سه رنگ به صورت مجزا به فروش می رسد و برای خرید حلقه شنا بادی بایستی یکی آن ها و یا به تعداد بیشتری آن ها را خریداری کنید و پک آن در واقع شامل یک عدد حلقه شنا بادی می باشد . این حلقه های شنا بادی برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و متفاوت از حلقه های شنا بادی کودک است ، زیرا ابعاد آن نیز بزرگ تر است . همواره توجه داشته باشید که حلقه شنا بادی بزرگسال نسبت به حلقه شنا بادی کودک ، بزرگ تر بوده و به همین دلیل نیز می تواند وزن های بالاتری را تحمل کند . 

هر چه حلقه شنا بادی بزرگ و یا بدنه پهن تر و قطور تری داشته باشد ، در نتیجه محفظه آن نیز بزرگ بوده و می تواند وزن های بیشتری را نیز تحمل کند ، به همین دلیل است که از آن می توانید برای استفاده بزرگسالان بهره مند شوید . فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز حلقه شنا بادی سه رنگ دارای دستگیره را برای اینکه بزرگسالان از آن استفاده کنند ، موجود کرده است . حال شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید ، این حلقه های شنا بادی را در رنگ دلخواه خود سفارش دهید . توجه داشته باشید که حلقه ها تفاوتی با یکدیگر ندارند و شکل طراحی آن ها مشابه یکدیگر است .

همانطور که از نام این محصولات بادی مشخص است ، طراحی آن شبیه به حلقه بوده و طراحی آن نیز به صورت بادی در نظر گرفته شده است ، این طراحی بی نظیر باعث شده است تا حلقه شنا بادی به خوبی بتواند وزن های بالا را تحمل کرده و به خوبی بتواند بر روی آب نیز شناور بماند . حلقه شنا بادی و تیوپ بادی از دیر باز مرسوم بوده و حتی از آن ها برای نجات افراد استفاده می شد ، حال این طراحی بی نظیر باعث شده است تا بسیاری از افراد بتوانند با استفاده از حلقه شنا بادی به بخش های عمیق تر آب رفته و بتوانند لحظه های شادی را برای خود داشته باشند و با ایمنی بیشتری در آب بازی کنند.

از حلقه شنا بادی سه رنگ دارای دستگیره می توان برای یادگیری شنا نیز استفاده کرد ، زیرا این طراحی به صورت حلقه ای بوده و افراد می تواند به روش های مختلف از حلقه شنا بادی سه رنگ دارای دستگیره استفاده کنند . قطر حلقه شنا بادی سه رنگ دارای دستگیره 91 سانتی متر است که در مقایسه با قطر حلقه شنا بادی کودک مشاهده خواهید کرد که بزرگ تر است . در حالت کلی و در حالت بسته بندی شده ، وزن نهایی حلقه شنا بادی سه رنگ دارای دستگیره به 340 گرم می رسد که بسیار وزن پایینی بوده و می تواند به راحتی حمل شود . 

از ویژگی های بسیار خوب حلقه شنا بادی در مقایسه با دیگر شناور ها می توان به جثه کوچک آن ها در هنگام بسته بندی و وزن سبکشان اشاره کنیم که جابجایی و حمل را بسیار ساده و آسان تر کرده است . راه اندازی این حلقه های شنا بادی نیز بسیار ساده است، برای این محصولات بادی تنها یک دریچه باد در نظر گرفته شده است که از آن طریق می توانید به بهترین شکل حلقه شنا بادی را راه اندازی کرده و استفاده کنید . برای راه اندازی می توانید از پمپ های باد کمک بگیرید ، ولی توجه داشته باشید که محفظه های حلقه شنا بادی نسبت به سایر محصولات بادی خیلی بزرگ نیست .

در هنگام راه اندازی بایستی میزان باد وارد شده به بدنه را کنترل کنید تا مبادا آسیبی نبیند . توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از این محصولات بادی به دلیل اینکه طراحی آن ها بادی و آسیب پذیر است ، بایستی مراقبت آن ها باشید تا آسیبی نبیند . از حلقه شنا بادی می تواند در آب های عمیق نیز استفاده کرد و محدودیتی از این بابت نیست ، ولی بهتر است که در آب های مواج و در زمان هایی که دریا طوفانی است از این حلقه ها استفاده نکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...