حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

intex 59251np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی از طراحی های جدید برند اینتکس می باشد که برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است زیرا ابعاد بزرگ حلقه شنا بادی آن را مناسب برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان کرده است . البته اگر به دنبال حلقه شنا بادی هستید که برای کودکان باشد می توانید به سادگی از دسته بندی مربوطه در وبسایت فروشگاه اینتکس آن را یافته و خریداری کنید که تنوع بسیار زیادی هم دارد . 

حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگ مختلف تولید شده است که می توانید تصاویر آن را نیز در بالا مشاهده کنید که این سه رنگ شامل رنگ آبی یا فیروزه ای ، بنفش و نارنجی می باشد که انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای است . قطر حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی 91 سانتی متر می باشد به همین دلیل نیز می توان گفت که سایز بزرگی دارد . شما می توانید با استفاده از حلقه شنا بادی طرح برگ به عمق های بالاتر آب بروید بدون اینکه خطری شما را نگران کند . این محصولات بادی برای یادگیری شنا نیز بسیار مناسب هستند . 

ویژگی های حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

از ویژگی های بسیار خوبی که حلقه های شنا بادی دارند می توان به امکان آموزش شنا و یادگیری شنا اشاره کرد که با توجه به ساختار حلقه ای آن شما می توانید وارد آن شده و حتی بر روی آن بنشینید . این محصول برای استفاده یک نفره طراحی شده است که به خوبی می تواند های بالا را تحمل کند . شما می توانید از حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی در آب های مواج نیز استفاده کنید که البته نیاز است تا مراقب حوادث و خطرات نیز باشید . ابعاد بسته بندی بسیار کوچک محصول جابجایی و حمل آن را بسیار ساده کرده است تا بتوانید به سادگی محصول را در سفر ها نیز به همراه داشته باشید . وزن این محصول تنها 350 کیلوگرم می باشد . 

راهنمای خرید حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

شما عزیزان و همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس می توانید خرید های حود را به سادگی به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر فروش اینتکس واقع در تهران خرید خود را انجام دهید و یا می توانید به صورت اینترنتی و تلفی خرید های خود را حتی از شهر های دورتر نیز انجام دهید و محصول خریداری شده خود را درب منزل تحویل بگیرید . در خرید های اینترنتی می توانید در وبسایت فروشگاه تصاویر محصولات را به همراه قیمت و مشخصات مشاهده و مطالعه کنید و به دلخواه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید .

برند حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

برند حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی فوق ، اینتکس می باشد که تولیدات بسیار موفقی را در طی سال ها فعالیت خود کسب کرده است که می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید . اینتکس به عنوان یک برند اورجینال شناخته می شود که تولیدات آن در کشور های آسیای شرقی قرار دارد اما زیر نظر مهندسین و طراحان آمریکایی می باشد . 

مراقبت و نگهداری حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

در هنگام راه اندازی حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی نباید میزان باد حلقه بادی را زیاد در نظر بگیرید چرا که به بدنه فشار وارد می شود ، از سوی دیگر توجه داشته باشید که این محصولات بادی برخوردی با اجسام تیز و برنده نداشته باشد ، حال می توانید این اشیاء چوب ، سنگ ریزه ، فلز و ... باشد . 

تعمیرات حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی نیز به مانند هر محصول بادی دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری است که به سادگی می توانید آن ها را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید . برای اینکار شما نیاز به برچسب تعمیرات دارید که به سادگی می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و محصول بادی خود را در خانه تعمیر نمایید . فروشگاه اینتکس برای راحتی حال مشتریان ، خدمات پس از فروشی را همچون تعمیرات محصولات بادی ارائه کرده است که می توانید محصولات آسیب دیده را برای تعمیرات به فروشگاه اینتکس ارسال کنید .

حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی از نمونه تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد که برای بازی و تفریحات آبی سنین بزرگسال طراحی شده است که می توانید با خرید آن ، در تمامی آب ها به بازی پرداخته و حتی به عمق های بالاتر بروید . این محصولات بی نظیر ، می توانند وسایل کمک آموزشی برای یادگیری شنا می باشند که می توانید به خوبی با استفاده از آن ها با اطمینان بیشتر با هدف جلوگیری ترس از آب می توانید به راحتی حرکات دست و پا را انجام داده و اینچنین علاوه بر بازی و تفریح ، شنا را نیز یاد بگیرید . این محصول در چند رنگ مختلف تولید شده است که در بخش های بعدی به صورت مفصل در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات محصولات توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

طراحی و تولید حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

طراحی هایی که برای تولید حلقه شنا بادی استفاده می شود ، عمدتا به یک شکل بوده و تنها تفاوت آن ها از نظر ظاهری و البته ابعاد می باشد . هر چه ابعاد حلقه شنا بادی بزرگ تر باشد ، به مراتب شناوری آن نیز بر روی آب بهتر خواهد بود تا علاوه بر شناوری بهتر بتواند وزن های بالا را نیز تحمل کند . به عنوان مثال مدل فوق یعنی حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی دارای قطری 91 سانتی متری است که براساس رده بندی سنی ، آن را می توان در دسته بزرگسالان قرار داد که به خوبی تست شده و می تواند وزن بالای افراد را تا 90 کیلوگرم به خوبی حفظ کند . شرکت اینتکس مدل فوق را در سه رنگ بنفش ، آبی و نارنجی طراحی کرده است که طراحی آن برگ بوده که به صورت چاپی بر بدنه حلقه شنا نقش بسته است . در بدنه این محصول تنها یک دریچه باد قرار دارد که از آن طریق نیز می توانید محصول را راه اندازی کنید .

جنس بدنه حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

جنس بدنه می تواند مهم ترین فاکتور که کیفیت هر محصول به خصوص محصولات بادی باشد ، لذا در هنگام خرید حلقه شنا بادی نیز به این موضوع مهم توجه داشته باشید . شرکت اینتکس به مانند تمامی حلقه های شنا بادی خود ، از pvc برای تولید حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی استفاده کرده است که تنها تفاوت آن ها در طرح و رنگ است ، لذا در هر سه مدل فوق از پی وی سی استفاده شده است که ضخامت 0.35 میلی متری دارد . این ضخامت برای محصولات بادی همچون حلقه های شنا بادی بسیار مناسب بوده و می تواند دوام و کیفیت آن ها را تضمین کند .

از دلایل استفاده از pvc برای ساخت این محصولات می توان به ضد آب بودن آن و همچنین انعطاف پذیری خوب این مواد که ساختار لاستیکی دارد اشاره کرد . تفاوت عمده ای که این جنس لاستیکی با سایر مواد لاستیکی دارد ، عدم استفاده از مواد شیمیایی در درون ترکیبات آن است که سبب شده تا pvc کاملا سازگار با محیط زیست باشد تا اینچنین آسیب های پوستی نیز برای بدن ایجاد نکند . با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که در رابطه با پی وی سی که وینیل نیز نامیده می شود ، می توان گفت که بهترین محصولات بادی ، آن هایی خواهند بود که از این مواد تولید شده اند . به همین دلیل است که توصیه ما خرید محصولات بادی از برند های معتبری همچون اینتکس یا بست وی می باشد .

نحوه راه اندازی و استفاده از حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی

راه اندازی حلقه شنا بادی طرح برگ در سه رنگبندی کاری بسیار ساده و راحت بوده که می توانید با توجه به دریچه بادی که بر روی بدنه قرار گرفته است ، محصول بادی خود را راه اندازی کنید ، برای راه اندازی ساده تر و سریع تر این محصولات شما حتی می توانید از پمپ های باد همچون پمپ باد دستی که نیازی به برق نداشته و به سادگی قابل استفاده هستند ، استفاده نمایید تا حتی در سفر های خود نیز از آن ها بهره مند شوید . قبل از استفاده بهتر است که از بسته شدن دریچه باد حلقه شنا بادی اطمینان حاصل کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...