حلقه شنا بادی طرح ستاره دریایی و هشت پا

bestway 36014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح ستاره دریایی و هشت پا یک محصول جدید از تولیدات سال 2020 شرکت بست وی می باشد که این بار ان را در دو طرح گوناگون و متفاوت برای مشتریان خود به بازار عرضه کرده است. این کالا از نظر ساختار همان طور که از اسمش پیداست طراحی گردی را داراست که قطعا استفاده از ان نیز کاملا ساده و اسان خواهد بود. هم چنین این حلقه شنا هیچ گونه وسیله دیگری را دارا نمی باشد و به صورت ساده و با مرکزیت تو خالی شکل گرفته است. رویه این حلقه شنا دارای دو طرح هشت پا و همین طور ستاره دریایی می باشد که هر دو نیز دارای زمینه ای از طرح دریا نیز خواهند بود که باعث زیبایی هر چه بیشتر این دو محصول شده است. ابعاد استاندارد این محصول هم یکی دیگر از نکاتی است که باعث خاص تر شدن این کالا شده است که کودکان با خیال راحت می توانند از ان استفاده نمایند. مسئله بعدی هم بحث بدنه و رویه مقاوم این حلقه شناست که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کرده و از ان بر روی اب های ارام و استخر ها نیز استفاده نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی طرح ستاره دریایی و هشت پا

حلقه های شنا مدل های گوناگونی دارند که همین امر نیز باعث شده تا شما در هنگام خرید با توجه به تنوع بالای این محصولات سر در گم شوید. در همین راستا نیز مهم ترین مسئله ای که در هنگام خرید باید به ان توجه کنید بحث ساختار و طراحی صورت گرفته بر روی این محصولات است که باعث می شود تا افراد مختلف مدل مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن خریداری کنند. یکی از جدید ترین نمونه های این محصولات حلقه شنا بادی طرح ستاره دریایی و هشت پا می باشد که در این مطلب به بررسی ان خواهیم پرداخت....

طراحی و ساختار محصول

اگر بخواهیم از نظر نوع طراحی و ساختار این حلقه شنا را مورد بررسی قرار دهیم باید در گام نخست به بررسی طرح موجود بر روی ان بپردازیم. همان طور که در تصاویر این محصول مشخص است این مدل از حلقه شنا دارای دو مدل گوناگون می باشد که هر یک خصوصیات خاص خود را داراست. نکته مشترک بین این دو گرد بودن و هم اندازه بودن این کالاست که از این حیث هیچ گونه اختلافی بین این دو مدل وجود نخواهد داشت. مسئله بعدی طراحی چشم های این حلقه شناست که به صورت جذاب و با حالتی شبیه به جدا بودن ان ازبدنه اصلی شکل گرفته است که باعث جذابیت و طبیعی جلوه دادن این حلقه شنا بر روی اب می باشد. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا در دو طرح تولید شده است. طرح اول هشت پا و طرح دوم ستاره دریایی می باشد که رنگ نارنجی خود دارای شیارهای صورتی و سفید رنگ بوده و رنگ صورتی این محصول هم از طیف رنگی روشن بهره مند می باشد که قطعا یک ساختار فوق العاده خاص را دارا خواهد بود. هم چنین بخش میانی هر دو مدل نیز به صورت تو خالی طراحی شده تا بتوانید در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنید.

شیوه استفاده

استفاده از این حلقه شنا کاری ساده و اسان می باشد به این صورت که در ابتدا شما پس از راه اندازی این محصول و قرار دادن ان بر روی اب می توانید به چندین شیوه گوناگون از ان بهره مند شوید. اولین حالت استفاده از این محصول قرار دادن ان بر روی اب و قرار دادن دست های شما بر روی هر قسمت از این محصول می باشد. مدل بعدی استفاده از این محصول رد کردن دست ها از داخل این حلقه و گرفتن یک سمت از این محصول خواهد بود. هم چنین می توانید سر و گردن خود را هم از داخل این حلقه عبور داده و سپس با گرفتن این محصول ایمنی کامل خود را بر روی اب حفظ نمایید.

نحوه راه اندازی

هر حلقه شنا دارای یک عدد دریچه باد می باشد. شما با استفاده از این دریچه و با بهره مندی از یک عدد پمپ باد می توانید در سریع ترین زمان ممکن این کالا را باد نموده و سپس از ان استفاده نمایید. این کار نیز کاملا اسان بوده و نهایتا دو دقیقه زمان می خواهد. پس از انجام صحیح و به اندازه باد کردن این محصول نیز می توانید از ان بر روی اب استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری

شیوه های مراقبتی از این محصول هم نکته ای فوق العاده مهم و در عین حال اسان می باشد که با در نظر گرفتن ان ها و با رعایت این نکات می توانید سلامت این محصول را تضمین نموده و سالیان سال از ان استفاده کنید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که در گام نخست باید در هنگام راه اندازی این محصول را کم و یا بیش از اندازه باد نکنید چون هر دو عمل ممکن است باعث وارد شدن اسیب به این محصول شود. هم چنین مسئله بعدی عدم نزدیک کردن اشیا نوک تیز به بدنه اصلی این محصول است که باعث می شود تا محصول شما دچار اسیب های جدی شده و گاها این اسیب باعث می شود تا این کالا دیگر مورد استفاده نباشد. هم چنین بهتر است در هنگام استفاده به تحمل وزن این کالا نیز دقت کرده و از قرار دادن اشیا سنگین وزن نیز بر روی ان خودداری کنید.

جمع بندی

حلقه شنا بادی طرح ستاره دریایی و هشت پا محصولی در دو طرح خاص و جدید می باشد که دارای قیمت ارزان بوده و می توانید در سریع ترین زمان ممکن این حلقه شنا را از سایت فروشگاه محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...