حلقه شنا بادی طرح شکلات

bestway 43186

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح شکلات یک محصول ایده ال برای سنین بزرگسال است که بر خلاف طراحی ان که یک طرح فانتزی و زیباست ، می توان از ان برای بزرگسالان استفاده نمود. اگر بخواهیم در خصوص این محصول بیشتر صحبت کنیم در ابتدا باید عنوان کنیم که این کالا دارای طراحی گرد می باشد که قطعا از این حیث با بیشتر حلقه های شنا یکسان خواهد بود. مسئله بعدی که قطعا وجه تمایز این محصول با دیگر حلقه های شنا می باشد دارا بودن یک عدد تکیه گاه در بخش پشتی این محصول است که می توانید به صورت کامل بر روی این حلقه شنا نشسته و به این بخش نیز تکیه دهید که قطعا مزیت مهم این محصول است .

مسئله بعدی در خصوص این کالا به دارا بودن دو عدد دستگیره در هر دو سمت این محصول تعلق می گیرد که با استفاده از ان ها می توانید در ابتدا این محصول را حمل و نقل کرده و هم چنین پس از قرار گیری و نشستن در داخل این محصول ، با در دست گرفتن این دو دستگیره به سادگی تعادل خود را حفظ نموده و ایمنی خود را هم افزایش دهید. تمامی این موارد در کنار بهره مندی از طرح شکلات های رنگی موجود بر روی این محصول نیز از خصوصیات این کالا به شمار می رود.

راهنمای خرید حلقه شنا بادی طرح شکلات

حلقه شنا بادی طرح شکلات دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیاری است که به طور کلی در ابتدا و در بخش جدول مشخصات ، به ویژگی های آن پرداخته شد ، اما لازم است بدانید که در خرید حلقه شنا بادی بایستی به موارد مهمی همچون جنس بدنه ، رده سنی محصولات ، برند تولید کننده ، ویژگی های ساختاری و نوع طراحی محصولات توجه داشته باشید . بنابراین اگر به دنبال خرید حلقه شنا بادی بزرگسال هستید مدل هایی را انتخاب کنید که از ابعاد بزرگ تری ساخته شده اند و قطر زیادی دارند ، این در حالی است که به تحمل وزن این نوع از شناور ها نیز توجه داشته باشید . انتخاب مدل هایی همچون حلقه شنا بادی طرح شکلات فوق می تواند برای شما بسیار مفید و کاربردی تر باشد ، زیرا این حلقه شنا دارای تکیه گاه بوده و می تواند نشیمنگاهی به مراتب راحت تر را برای شما به ارمغان بیاورد و از وارد شدن فشار به کمر جلوگیری کند .

برند حلقه شنا بادی طرح شکلات

در بخش راهنمای خرید حلقه شنا بادی طرح شکلات اشاره شد که یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید محصولات بادی این است که آن ها را از برند های معروف خریداری کنید . ضمن اینکه فروشگاه اینتکس همواره محصولات بادی خود را از برند های معروف موجود کرده است ، شما می توانید با اطمینان خاطر خرید های خود را انجام دهید . از برند های تولید کننده موفق در زمینه ساخت محصولات بادی می توان به برند هایی همچون اینتکس ، بست وی ، جیلانگ ، اینتایم ، کلمن و ... اشاره کرد .

توجه داشته باشید که حلقه شنا بادی طرح شکلات توسط شرکت بست وی تولید شده است که آن را یک برند چینی میدانیم ، اما جالب است بدانید که این برند آمریکایی بوده ولی خط تولید آن در چین قرار دارد که محصولاتی با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید می کند . بست وی همواره با استفاده از اجناس درجه یک و کاربردی خرید های خود را انجام می دهد که می توانید در بخش نقد و بررسی مطالعاتی را در رابطه با جنس بدنه حلقه شنا بادی طرح شکلات داشته باشید .

تعمیرات حلقه شنا بادی طرح شکلات

از خصوصیات بسیار خوبی که می توان نسبت به حلقه شنا بادی طرح شکلات و سایر محصولات بادی اشاره کرد ، امکان تعمیرات این محصولات می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکل شما می توانید آن را خودتان تعمیر و پنچرگیری کنید و مجددا از محصول استفاده نمایید . برای تعمیرات محصولات بادی بایستی بدانید که پارگی های وسیع غیر قابل تعمیر هستند ، اما بیشتر آسیب دیدگی هایی که در این محصولات بادی رخ می دهد ، قابلیت تعمیر داشته و شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر کنید .

شما همچنین می توانید محصولات بادی خود را برای تعمیرات به فروشگاه تهران اینتکس بسپارید تا نمایندگی این کار را برای شما انجام دهد ، لذا محصولات بادی که توسط اینتکس به فروش می رسد ، دارای ضمانت تعمیر بوده و شما می توانید در صورت بروز مشکل از فروشگاه کمک بگیرید . برای تهیه برچسب تعمیرات نیز می توانید به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی خرید های خود را انجام دهید .

 نوع تفریحی
 قطر 118 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 تعداد محفظه باد 2 عدد
 سایر ویژگی هامناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای طناب دستگیره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا بادی طرح شکلات از شکیل ترین حلقه های شنا طراحی شده با ساختار بادی می باشد که برای تفریحات آبی تمامی سنین می باشد که با ساختار بزرگ خود می تواند برای تمامی سنین مناسب باشد . این نوع محصولات شناور های بسیار خوبی بر روی آب هستند که می توانند زمینه را برای تفریحات آبی شما حتی در عمق های بالاتر را فراهم کند . شناور های بادی از بهترین شناور هایی هستند که برای استفاده طولانی نیز بسیار مناسب هستند و تا زمانی که آسیبی ندیده باشند ، قابلیت استفاده دارند .

بدنه آن ها کاملا ضد آب بوده و همچنین با توجه به دوام بسیار خوبی که در برابر آسیب دیدگی ها دارد و به همین دلیل نیز می توان گفت که حلقه شنا بادی طرح شکلات طول عمر بسیار بالایی دارد . در رابطه با حلقه شنا بادی طرح شکلات در ادامه به صورت کامل به بررسی خواهیم پرداخت ، بنابراین با مطالعه ادامه مطلب اطلاعات کامل تری را کسب خواهید کرد و به مراتب خرید مطمعنی را نیز خواهید داشت .

حلقه شنا بادی طرح شکلات دارای طراحی بی نظیر و بسیار شیک است که ساختار حلقه ای آن را می توانید در تصویر مشاهده کنید . بخش زیرین این حلقه شنا به صورت طرحدار بوده و رویه آن نیز به صورت شفاف در نظر گرفته شده است ، به همین دلیل نیز شما می توانید بخش طرحدار آن که شکلاتی است را مشاهده کنید ، علت نام گذاری حلقه شنا بادی طرح شکلات نیز همین طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی است . از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی که حلقه شنا بادی طرح شکلات نسبت به سایر حلقه های شنا دارد می توان به تکیه گاه بادی یا همان پشتی آن اشاره کرد که می تواند راحتی را در اختیار شما قرار دهد تا در هنگام استفاده ، فشاری به اندام ها به خصوص کمر وارد نشود و شما بتوانید به راحتی بر روی آب شناور شده و ریلکس کنید و حتی تعادل بهتری را داشته باشید .

ویژگی بسیار خوبی که حلقه های شنا بادی دارند ، ابعاد کوچک بسته بندی آن ها می باشد که سبب حمل آسان این محصولات شده است ، به همین دلیل نیز شما می توانید به سادگی حلقه شنا بادی را با خود به سفر ها ببرید . وزن آن نیز بسیار سبک است به طوریکه این حلقه شنا تنها 1 کیلوگرم وزن دارد . این ویژگی های بسیار خوب سبب شده است تا بسیاری از افراد به دلیل پرتابل بودن این محصولات بادی ، حلقه های شنا بادی را انتخاب می کنند .

برای راه اندازی حلقه شنا بادی طرح شکلات بعد از خارج کردن محصول از بسته بندی ابتدا آن را در یک فضای صاف و تمیز باز کنید . سپس با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی و دریچه های استاندارد تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به باد کردن آن نمایید . شما می توانید حتی از پمپ برای راه اندازی استفاده نکنید چرا که هیچ اجباری برای استفاده از پمپ باد نخواهد بود .

میزان باد حلقه شنا بادی را نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم در نظر بگیرید ، زیرا باد زیاد می تواند به بدنه حلقه شنا فشار وارد کند و سبب آسیب دیدن آن شود به خصوص از بخش پرسینگ بدنه ، همچنین داشتن باد کم نیز می تواند سبب تداخل در عملکرد حلقه شنا بادی شود و نتواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند .

حلقه شنا بادی طرح شکلات همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد از بهترین مواد ساخته شده است ، اما با توجه به لایه های نازک خود و ساختار بادی که دارد ، می تواند در برابر اجسام تیز آسیب پذیر باشد ، لذا بهتر است از برخورد اینگونه از اجسام تیز ، سطوح زبر ، حرارت های بالا ، ساییدگی ، چنگ زدن ، فشار دادن و پریدن بر روی آن جلوگیری کنید تا محصول شما آسیبی ندیده و بتوانید سال های سال از محصولات خود استفاده کنید بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود .

با توجه به ویژگی ها و خصوصیاتی که در ابتدای مطلب و همچنین در بخش توضیحات و مشخصات محصول ارائه گردید ، با این محصول زیبا و کاربردی آشنا شدید ، بنابراین اگر به دنبال حلقه شنا بادی هستید که نشیمنگاه بسیار نرم و راحتی داشته باشد ، بدون شک حلقه شنا بادی طرح شکلات مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...