حلقه شنا بادی طرح عینک آفتابی

bestway 36057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
130,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح عینک آفتابی یک محصول کاملا حیرت انگیز و جدید به شمار می رود که قطعا از نظر نوع طراحی و همین طور طرح رویه به جرات در دسته بندی محصولات خاص شرکت بست وی جای خواهد گرفت. این محصول از نظر ساختار دارای ارگونومی گرد می باشد که بخش میانی ان نیز به صورت تو خالی شکل گرفته است. هم چنین بر روی تمامی قسمت های این محصول شما می توانید طرح عینک آفتابی را در رنگ های گوناگون و جذاب با پس زمینه سبز رنگ مشاهده نمایید که در کنار هر یک از ان ها چندین خورشید هم به چشم می خورد. این طرح قطعا پس از قرار گیری بر روی آب جلوه فوق العاده ای را خواهد گرفت که همین امر نیز یکی از دلایل انتخاب این محصول توسط مشتریان به شمار می رود. بحث بعدی در خصوص این حلقه شنا مسئله سنین استفاده از این کالاست که برای کودکان سنین 3 تا 6 سال مناسب بوده و به صورت کامل ایمنی ان ها را بر روی اب حفظ خواهد کرد. همین طور رویه مقاوم این محصول هم از دیگر خصوصیات این حلقه شنا به شمار می رود.

 نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 تا 6 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی طرح عینک آفتابی

حلقه های شنا دارای تنوع طراحی بدنه بسیار گسترده ای بوده به همین دلیل انتخاب برای شما در زمان خرید به قدری دشواری همراه خواهد بود. به همین دلیل بوده که در زمان خرید و انتخاب حلقه های شنا پارامترهای مهمی از جمله طراحی ظاهری و کیفیت جنس بدنه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. البته نمونه های جذاب این حلقه های شنا از جمله طراحی بدنه های مدرن و فانتزی دارای فروش بسیار بالایی هستند. یکی دیگر از جذاب ترین نمونه های تولید شده در ابتدای سال 2020 در این گروه از محصولات حلقه شنا بادی طرح عینک آفتابی می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و انتخاب خرید حلقه شنا متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ساختار حلقه شنا بادی

پارامتر بسیار مهم در زمان انتخاب حلقه شنا بادی مربوط به طراحی ظاهری آن می باشد. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این مدل از حلقه شنا از رنگ بدنه آبی برخوردار بوده که مطابق با سلیقه طیف گسترده ای از مصرف کنندگان انتخاب شده است. بر روی بدنه این محصول تصاویری از عین آفتابی مشاهده می کنید. این عینک ها کاملا مشکی بوده و فریم رنگی در سه رنگ زرد ، بنفش و نارنجی دارند. توجه داشته باشید بدنه ابی رنگ محصول کاملا شفاف می باشد. در میان عینک ها افتابی بدنه می توانید تصاویر فانتزی از خورشید را نیز مشاهده کنید. این محصول کاملا گرد بوده که بخش میانی آن خالی می باشد. به همین دلیل می توانید در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنید. این حلقه شنا بادی برای کودکان بوده و طراحی بدنه آن کاملا منطق با روحیات کودکانه انتخاب شده است.

شیوه استفاده حلقه شنا بادی

برای استفاده از این حلقه شنا نیاز به انجام مراحل خاصی نبوده و محصول به سادگی راه اندازی و مهیای استفاده کودکان خواهد شد. در ابتدا نیاز بوده بدنه محصول را راه اندازی کرده و سپس آن را بر روی سطح آب قرار دهید. در شیوه استفاده اول کودک را در داخل حلقه خالی میانی محصول قرار داده تا با استفاده از دست ها تکیه گاه خود را بر روی بدنه حفظ کند. در شیوه استفاده دوم دست ها و بدن کودک را به طور کامل از داخل حلقه خالی عبور داده تا تعادل کودک با حفظ ایمنی کامل بر روی سطح آب حفظ شود.

نحوه راه اندازی حلقه شنا بادی

بر روی بدنه این حلقه شنا بادی یک دریچه مخصوص باد تعبیه شده تا با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس و از طریق این دریچه بتوانید محصول را راه اندازی کنید. با این روش حلقه شنا بادی کودک به سادگی و در کمتر از چند دقیقه برای استفاده فرزند شما آماده خواهد بود. توجه داشته باشید بعد از باد کردن بدنه محصول به میزان استاندارد می توانید حلقه شنا را بر روی سطح آب قرار دهید.

مراقبت و نگهداری از حلقه شنا بادی

این حلقه شنا بادی از طول عمر فوق العاده بالایی برخوردار بوده اما با چند روش ساده و کاربردی می توانید از آن مراقبت نمایید. در همین راستا بادی عنوان شود که برای مراقبت از این محصول در هنگام راه اندازی بدنه از باد کردن آن بیش از حد مجاز جدا خودداری کنید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز مانند تیغ به بدنه حلقه شنا بادی بپرهیزید. توجه داشته باشید بدنه این محصول امکان تعمیر نیز داشته اما آسیب های جدی توسط اشیا نوک تیز مانند چاقو قابل جبران نخواهند بود. در زمان استفاده از این حلقه شنا بادی به وزن قابل تحمل بدنه آن دقت کرده و هرگز وزنی بیش از توان آن به بدنه وارد نسازید.

جمع بندی

حلقه شنا بادی طرح عینک آفتابی محصولی با ظاهری متفاوت و جذاب بوده که ساختاری باداوم با وزنی کم دارد. برای خرید حلقه شنا بادی اصل می توانید به نمایندگی رسمی محصولات بادی مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...