حلقه شنا بادی طرح قو

115555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
410,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح قو محصولی با طراحی زیبا می باشد که مناسب استفاده کودکان و نوجوانان طراحی شده است . این حلقه شنا بادی شبیه به یک قو با رنگ مشکی در نظر گرفته شده که از جذابیت بالایی برخودار می باشد . در قسمت جلویی آن دو عدد دستگیره قرار داده شده است که کودک شما در حین استفاده به خوبی قادر به حفظ تعادل و امنیت خود خواهد بود . بدنه آن از جنس پی وی سی طرح چرم تهیه شده که دارای ظاهری زیبا و در عین حال مقاوم در برابر آسیب دیدگی می باشد و نیز دارای انعطاف مطلوبی بوده و می توان با تخلیه هوای داخل آن ، این حلقه بادی را در ابعاد کوچک جمع نمود . برای استفاده از آن می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه ، آن را راه اندازی نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید . وزن آن اندک و در حدود 1.2 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 40 کیلو گرم را تحمل نماید . این محصول قابل استفاده در استخر های بزرگ و آب های آرام می باشد .برای تهیه حلقه شنا بادی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 100 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.20 میلی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.2 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
دارای تکیه گاه
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی طرح قو از محصولات تفریحی و آموزش شنا در آب بوده است که برند اینتکس آن را برای رده سنی کودکان و نوجوانان طراحی و تولید کرده می باشد . ما که در این مطلب به توضیح و بررسی دقیق و ریز بینانه این محصول با توجه به تجربه متخصصانمان می پردازیم ، نکات مثبت و منفی آن را برای شما توضیح خواهیم داد تا از خرید محصول خود ، تا سالیان سال رضایت کافی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت یک قو ساخته شده است که رنگ های مشکی ، سفید ، طلایی و قرمز در آن به کار رفته و این کالا را تبدیل به یک حلقه شنا بادی جذاب می کند . همچنین در دو قسمت گردن این حلقه شنا طرح قو دو دستگیره برای فرزندان شما طراحی شده تا از این کالا به درون آب نیوفتند که آن را تبدیل به یک محصولی ایمن تبدیل می کند .

جنس بدنه

محصولات بادی باید به طور کلی دارای مقاومت بالایی باشد زیرا احتمالی آسیب دیدگی بدنه آن بسیار بالا تر از دیگر محصولات خواهد بود . به همین دلیل برند اینتکس ساختار این کالا را از وینیل طراحی و تولید کرده است که دارای کیفیت ساخت بالایی خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد : طول : 100 ، عرض : 100 ، ارتفاع : 130 ، تحمل وزن : 40 کیلو گرم و وزن آن 1.2 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به اسودگی شما می توانید آن را حمل و یا جا به جا نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این حلقه بادی در کمتر از مدت زمان 3 دقیقه ای می توانید با در اختیار داشتن یک پمپ آن را در دریچه های بادی خود قرار داده و این کالا را باد و راه اندازی بکنید ، همچنین برای خرید پمپ می توانید در دسته بندی  پمپ باد محصولات اینتکس برقی و دستی اقدام به سفارش پمپ دلخواه خود بکنید  . در خصوص نگهداری از این محصول بادی باید ذکر کرد که افراد بزرگسال به هیچ وجه از این کالا استفاده نکرده و وسایل تیز را به بدنه آن نزدیک نکنید و در آخر برای اطمینان بیشتر این محصول بادی را پس از استفاده جمع بکنید تا صدمه ای به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این کالا صدمه و یا آسیبی بوجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر کرده و یا آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

حلقه شنا بادی طرح قو از سری محصولات جدید و فوق العاده کمپانی نامدار و جهانی اینتکس بوده است که طراحی آن به صورت یک قو بادی می باشد و در آن رنگ های مشکی ، سفید ، طلایی و قرمز به کار رفته است . جنس بدنه این کالا از وینیل رنگی بوده و به همین دلیل دارای کیفیت بالایی می باشد ، همچنین وزن آن 1.2 کیلو گرم و تحمل وزنی بالغ بر 40 کیلو گرم را خواهد داشت که مناسب کودکان و نوجوانان خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش و خریداری کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...