حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی

bestway 10315

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی از نمونه حلقه های شنا بادی طراحی شده به صورت میوه ای می باشد که جذابیت خاصی را به حلقه شنا داده است . این محصولات بادی می توانند یک شناور بسیار خوب برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان در هر عمقی از آب باشد . حلقه های شنای بادی می توانند یک وسیله کمک آموزشی برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان نیز باشند تا بتوانند با گرفتن حلقه شنا بادی و یا وارد شدن به آن ، در عمق های بالاتر دست و پای خود را به حرکت درآورده و بتوانند بازی و تفریح کنند و شنا را یاد بگیرند . این دو مدل در ابعاد مختلف نیز ساخته شده اند که مدل آناناسی نسبت به مدل هندوانه ای کمی از ابعاد کوچک تر برخوردار بوده و به همین دلیل نیز تحمل وزن کمتری دارد ، ولی حلقه شنا بادی طرح هندوانه بست وی حتی می تواند توسط بزرگسالان نیز استفاده شود ، ولی بهتر است که رده سنی بالای 6 سال از این محصولات استفاده کنند تا مشکل و خطری برای آن ها به وجود نیاید . شما می توانید حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی را با قیمت ارزان از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . 

  • حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی
  • قطر: 119 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 80 کیلوگرم
  • شرکت تولیدی : بست وی
  • جنس بدنه از PVC رنگی طرحدار
  • دارای دو دستگیره سرخود
  • مناسب سنین بالای 3 سال
  • دارای دو طرح هندوانه ای و آناناسی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: bestway 10315

حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی از زیرا ترین حلقه های شنا بادی می باشد که فروشگاه تهران اینتکس با توجه به جذابیت ظاهری آن ها و همچنین قابلیت استفاده توسط کودکان بالای 3 سال موجود کرده است . بنابراین کودکان نیز با استفاده از حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی می توانند به داخل آب رفته و در کنار بزرگتر ها به بازی و تفریح بپردازند . ولی نکته قابل تعمل این است که باز هم بایستی با نظارت والدین به بخش های عمیق تر اب بروند ، هر چند ایمنی حلقه های شنا بادی بسیار بالا بوده و یکی از وسایل و لوازم شنا و یادگیری آن می باشد . 

ساخت و تولید حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی

همانطور که تصاویر این دو حلقه شنا بادی را مشاهده می کنید ، یکی از آن ها دارای طراحی چاپی هندوانه و دیگری شبیه به طراحی آناناس می باشد که هر دو آن ها از نظر ظاهری بسیار شیک و دوست داشتنی هستند و استفاده از آن ها می تواند محیط اطراف را بسیار زیبا و شیک کند . توجه داشته باشید که مدل هندوانه کمی بزرگ تر و حلقه آن قطور تر است و به همین دلیل وزن نسبتا بیشتری را نیز نی تواند تحمل کند . کودک می تواند بر اساس سلیقه خود این دو محصول را خریداری کند . 

جنس حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی

برای ساخت هر دو حلقه شنا بادی از لایه های pvc استفاده شده است که می توان گفت از نقاط قوت تمامی محصولات بادی می توان به استفاده از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی اشاره کرد . این جنس ضد آب است و به همین دلیل است که استفاده از آن در ساخت حلقه شنا بادی باعث شده است تا مشکلی در هنگام استفاده از حلقه شنا بادی در آب پیش نیاید . هر دو محصول از لایه های ضخیم ساخته شده اند . طراحی چاپی بدنه هر دو محصول کیفیت بالایی دارند و به مرور زمان نیز افت کیفیت نداشته و حتی کمرنگ نیز نخواهند شد . 

راه اندازی حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی

برای راه اندازی حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی شاید بهتر باشد که خودتان آن را انجام دهید و به کودکان نسپارید ، برای راه اندازی نیاز است تا در ابتدا محصول را کاملا باز کنید و سپس دریچه را یافته و آن را باز کنید ، سپس می توانید با استفاده از پمپ های باد که دارای نازل های سوزنی هستند ، به راحتی حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی را در کمترین زمان راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . بهتر است که برای راه اندازی از کمپرسور های باد استفاده نکنید ، زیرا قدرت مخرب داشته و در صورت عدم کنترل باد می تواند منجر به آسیب دیدن آن شود .

مراقبت و نگهداری از حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی

برای اینکه طول عمر حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی شما بیشتر شود و یا آسیبی به آن وارد نشود ، در ادامه به موارد مهمی اشاره خواهیم کرد که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید . یکی از این موارد ، خشک کردن بدنه حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی پس از استفاده می باشد ، البته اگر قصد استفاده مجدد را با فصله نسبتا کم دارید نیازی به اینکار نبوده ولی اگر قصد دارید که حلقه شنا بادی طرح هندوانه و آناناس بست وی را بسته بندی و نگهداری کنید ، آن را در هوای ازاد قرار داده و از جایی آویزان کنید تا خشک شود .

همچنین از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه جلوگیری کنید . با توجه به اینکه این محصول برای کودکان ساخته شده است ، این نکات را حتما به آن ها بگویید . برخورد اجسام تیز با بدنه می تواند موجب سوراخ شدن و یا پارگی گردد . از آن بر روی خشکی استفاده نکنید . حتما درب دریچه را برای استفاده چک کنید که باز نمانده باشد . نور آفتاب و رطوبت به محصول آسیبی وارد نمی کند ، ولی بهتر است که در صورت عدم استفاده ، آن را از آب خارج کرده و در خشکی و در سایه قرار دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...