حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس

intex 56590

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
510,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس از سری حلقه های دو منظوره ای می باشد که مناسب برای استفاده همزمان کودک و بزرگسال می باشد و از طراحی منحصربفردی برخوردار است . این حلقه شنا دارای دو بخش می باشد که در بخش بالایی این محصول می توانید برای نگهداری نوزاد استفاده کرده و در بالای سر کودک نیز از طرح درخت بادی استفاده شده است که به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودک گام بردارد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . ضخامت لایه های استفاده شده در این محصول 0.25 میلی متر می باشد که نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد . پی وی سی از محبوب ترین جنس ها در تولید محصولات بادی می باشد که یکی از دلایل این محبوبیت استحکام بالا در کنار انعطاف پذیری فوق العاده می باشد . حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

  • حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس
  • طول : 117 سانتی متر
  • عرض : 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 35 سانتی متر
  • وزن بسته بندی: 900 گرم
  • نوع جنس: پی وی سی ضخیم
  • دارای درخت بادی زیبا
  • طراحی مناسب
  • کد محصول: intex 56590

حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس

حلقه شنا بادی کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس محصولی متفاوت از سوی شرکت اینتکس می باشد که طراحی دو بخشی دارد و این طراحی می تواند محصول را برای استفاده کودکان و بزرگسالان به صورت همزمان فراهم کند . اینتکس برای اولین بار است که حلقه های شنا بادی خود را با این شکل تولید می کند . با توجه به طراحی متفاوت محصول ، علاقه مندان زیادی از این حلقه شنا استفاده کرده و محبوبیت زیادی را کسب کرده است . برای همین نیز فروشگاه اینتکس به نمایندگی از شرکت اینتکس ، این محصول بادی را نیز موجود کرده است تا شما نیز بتوانید به سادگی حلقه های شنا بادی را به صورت دو نفره استفاده کنید . 

بدین ترتیب شما در زمان هایی که قصد تفریحات آبی داشته باشید ، می توانید فرزند خردسال خود را نیز به داخل آب ببرید و در کنارخود آن را نگه دارید تا در کنار یکدیگر بازی کرده و اینچنین مراقب کودک نیز باشید . اگر به تصویر حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس دقت کنید ، متوجه خواهید شد که یک سمت از محصول شبیه به یک حلقه شنا بادی است که در آن محل مادر کودک می تواند از محصول استفاده کند . بدین صورت که دستان خود را بر روی آن حلقه کند تا اینچنین بر روی آب شناور بماند . این در حالی است که در قسمت دیگر شناور بادی ، یک استخر یا یک فضای کوچکی است که کودک می تواند در داخل آن بنشینید . 

این محل تقریبا گود طراحی شده است تا کودک بتواند بسیار راحت تر از حلقه شنا بادی استفاده کند و ایمنی بیشتری داشته باشد . به منطور بازی بهتر کودکان و سرگرم شدن آن ها ، دو عدد توپ در قسمت جلویی شناور قرار داده شده است که کودک می تواند از آن ها برای بازی استفاده کند . طراحی روی بدنه حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس جذابیت آن را بسیار زیاد کرده است تا کودکان جذب این محصول شده و بتوانند با آن ارتباط گرفته و بازی کنند . طرح های نقش بسته بر روی این حلقه شنا طرح حیوانات دریایی بوده که باعث جذابیت هر چه بیشتر محصول شده است . 

در قسمتی که برای کودک در نظر گرفته شده است ، یک درخچه زیبا به صورت بادی طراحی شده تا بتواند یک سایبان بی نظیر و بسیار عالی برای کودکان باشد . این درخت نخل زیبایی محصول را افزایش داده است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد . به خصوص که بر روی آب شناور بوده و می تواند جذابیت چندین برابری داشته باشد . این محصول بادی در صورت برخورد با اجسام تیز و برنده می تواند آسیب ببیند ، برای همین بهتر است که در هنگام استفاده از محصول مراقب باشید تا آسیبی نبیند . 

بهتر است که ناخن کودکان را کوتاه کنید تا صدمه ای از این بابت به بدنه حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس نرسد . در صورت آسیب دیدن نیز شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات ، بدنه این محصول را پنچرگیری کنید . طول حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس 117 سانتی متر است و عرض آن نیز به 75 سانتی متر می رسد . البته ارتفاع محصول نیز 35 سانتی متر بوده که ابعاد نسبتا بزرگی برای محصول خواهد بود و دلیل اینکه می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند به همین بزرگ بودن حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس باز می گردد . 

برای ساخت و تولید حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس از پی وی سی استفاده شده است که یکی از بهترین مواد ها برای ساخت محصولات بادی است و شرکت اینتکس می توان گفت که بیشتر محصولات بادی خود را حتی محصولات حرفه ای مانند قایق های بادی و جکوزی های بادی خود را نیز از همین جنس تولید کرده است . این محصول ضد حساسیت بوده و برای پوست کودک هیچ ضرری نخواهد داشت . همچنین این لایه ها ضد آب هستند و رطوبت به آن صدمه ای وارد نخواهد کرد . برای کسب اطلاع از حلقه شنا کودک و بزرگسال دارای درخت اینتکس و قیمت حلقه شنا بادی می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...