حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ بست وی

BESTWAY 36141E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ بست وی یکی از تولیدات جدیدی است که قطعا خلاقیت در تولید این محصول باعث فروش فوق العاده این کالا شده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که طراحی این محصول به صورت گرد شکل گرفته که بخش اصلی این حلقه شنا رنگ یکدست ابی را در بر گرفته است. هم چنین شما می توانید بر روی بخش های مختلف این محصول دایره هایی با رنگ های ابی ، بنفش ، سفید و سورمه ای را مشاهده نمایید که در سر تا سر این محصول پخش شده و باعث زیباتر شدن و خاص تر شدن طراحی این محصول شده اند. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که ضخامت این حلقه شنا فوق العاده مناسب و استاندارد است به گونه ای که این محصول برای سنین بالای 10 سال مناسب بوده و به راحتی هم اسیب نخواهد دید. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا تنها 80 گرم وزن دارد که همین امر باعث حمل و نقل سریع و اسان این حلقه شنا شده است. از این محصول می توانید در اب ها ارام و استخر ها استفاده کرده و تعادل خود را بر روی اب به صورت کامل حفظ کنید که قطعا برای اموزش و یادگیری شنا هم کاملا مناسب خواهد بود.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 10+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ بست وی با طراحی اکلیلی خود یکی از دوست داشتنی ترین حلقه های شنا بادی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که برای بازی ها و تفریحات آبی به خصوص برای شنا کردن در عمق های زیاد استخر ها و دریاچه ها می باشد که می توانید از آن استفاده کنید . البته این حلقه های شنا بادی بیشتر برای استفاده در استخر ها و آب های کم عمق و یا سواحل دریا طراحی شده است و برای رودخانه ها و یا بخش های عمیق دریا مناسب نبوده و می تواند خطراتی را برای شما به همراه داشته باشد . ولی در صورت استفاده از ان در آب های آرام می توانید به قسمت های نسبتا عمیق آب رفته و شنا کنید .

طراحی متفاوت حلقه های شنا بادی می تواند برای یادگیری شنا نیز بسیار مناسب باشد و به شما اجازه می دهد تا همزمان با استفاده از حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ بست وی بتوانید آزادانه دست و پا زده و خود را به اطراف هدایت کنید . شرکت تولید کننده حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ شرکت بست وی می باشد که برای ساخت بدنه این محصول بادی از لایه های شفاف آبی رنگ پی وی سی استفاده کرده است تا اینچنین بخش های داخلی حلقه شنا بادی نیز دیده شود . به همین منظور از ورق های خرد شده اکلیلی برای پر کردن بخش میانه حلقه شنا بادی استفاده کرده است .

به همین دلیل در صورت برخورد نور با بدنه حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ بست وی ، زیبایی خاصی را از محصول بادی و این حلقه بادی شنا مشاهده خواهید کرد . هر حلقه شنا بادی برای رده های سنی مختلف تولید شده اند که حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ بست وی برای استفاده بزرگسالان می باشد . زیرا بست وی آن را در ابعاد بزرگی ساخته است . این محصول که به صورت گرد و حلقه ای ساخته شده است دارای قطر 91 سانتی متری می باشد که یک قطر بزرگ و استاندارد بوده و به همین دلیل بزرگسالان می توانند به راحتی حتی بر روی آن نشسته و یا آن را به دور خود حلقه کنند .

بست وی برای محصولات بادی خود به ویژه حلقه شنا بادی رده های سنی مختلف را در نظر گرفته است که در برای حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ بست وی همچنین رده سنی بالای 10 سال را مناسب دانسته است . بست وی عمدتا حلقه های شنا بادی خود را به دو دسته حلقه شنا بادی کودک و حلقه شنا بادی بزرگسال تقسیم می کند تا افراد نیز در هنگام خرید بهتر و راحت تر بتوانند این محصولات را نسبت به یکدیگر تشخیص دهنند و آن را انتخاب کنند . البته در برخی از مدل ها ممکن است حفره میانی حلقه شنا بادی کوچک باشد و دیواره آن قطور و ضخیم باشد ، برخی دیگر نیز ممکن است برعکس باشند .

بست وی برای تولید حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ از لایه های ضخیم 0.25 میلی متری پی وی سی استفاده کرده است که برای تولید این نوع محصولات یعنی حلقه های شنا بادی یک ضخامت ایده آل و استاندارد است . توجه داشته باشید که بست وی از برند ها و مارک های معتبر محصولات بادی بوده و محبوبیت آن به دلیل کیفیت بالای محصولاتش می باشد ، به همین جهت نیز قصد ندارد تا با استفاده از اجناس بی کیفیت و یا نازک ، تولیدات خود را خراب کند و یا خود را بد نام نماید . به همین دلیل است که فروشگاه تهران اینتکس آن را برای خرید ، موجود کرده است .

حلقه شنا بادی گرد آبی رنگ بست وی تعادل بسیار خوبی را بر روی آب داشته و می تواند از هر طرف و به هر شکلی مورد استفاده قرار بگیرد . با توجه به اینکه برخی از شما دوست دارید که از حلقه های شنا بادی و تیوپ های بادی در مسافرت ها استفاده کنید ، این محصول گزینه مناسبی برای خرید خواهد بود ، زیرا وزن آن تنها 80 گرم است که وزن بسیار پایینی بوده و بسته بندی بسیار کوچکی را نیز برای سهولت در حمل دارد . به همین دلیل حتی شما می توانید آن را در کوله یا کیف نیز قرار داده و جابجا کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...