حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه

bestway 43116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
760,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه از جدید ترین و با کیفیت ترین محصولات بادی فروشگاه اینتکس می باشد که توسط شرکت بست وی تولید شده و به عنوان حلقه های شنا بادی اورجینال می توانید آن را با قیمت بسیار ارزان خریداری کنید . این حلقه شنا بادی نسبت به سایر حلقه های شنا تفاوت هایی از نظر طراحی دارد که باعث شده تا محصول ویژگی ها و خصوصیات بیشتری را داشته باشد . از ویژگی های بسیار خوب این حلقه شنا بادی می توان به داشتن توری در میان حلقه اشاره کرد که استفاده به صورت نشسته را راحت تر کرده است ، همچنین این حلقه شنا بادی دارای تکیه گاهی بوده که می تواند برای جلوگیری از فشار وارده به کمر مناسب باشد ، این تکیه گاه بادی بوده و بسیار نرم و راحت است . بنابراین فردی که از حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه استفاده می کند ، می تواند احساس راحتی داشته باشد . دو دستگره برای تعادل بهتر افراد در بدنه قرار داده شده است و شما همچنین می توانید بطری ها و نوشیدنی های خود را با خود به همراه داشته باشید و آن را در جالیوانی و محل نگهداری بطری که در بدنه حلقه شنا قرار داده شده است ، قرار دهید . حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه دارای قطر 122 سانتی متری بوده و ارتفاعی 48.5 سانتی متری دارد ، همچنین وزن آن به 2.3 کیلوگرم می رسد و به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم را فراهم کند . 

  • حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه
  • طول : 122  سانتی متر
  • عرض : 122 سانتی متر
  • ارتفاع : 48.5  سانتی متر
  • وزن : 2.3 کیلو گرم
  • قابلیت تحمل وزن : 90 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • برند تولیدی : بست وی
  • دارای دو عدد دستگیره تعادل
  • دارای نگهدارنده بطری
  • کد محصول : bestway 43116

حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه یک شناور خوب و راحت است که می توانید بر روی آن نشسته و روی آب شناور مانده و تفریح کنید . حلقه شنا بادی یک وسیله بادی است که برای تفریح کردن در آب ساخته شده است و می تواند به خوبی برای بیشتر سنین قابل استفاده باشد . بست وی این حلقه شنا بادی را در مدل های جدید تر خود که نام هیدرو فورس دارد تولید کرده است تا بتوانید برای تفریحات خود از آن استفاده کنید . شما می توانید حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه را از فروشگاه اینتکس با قیمت بسیار خوبی خریداری کرده و از آن استفاده کنید . 

حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه برای استفاده سنین بزرگسال بیشتر مناسب می باشد و شرکت بست وی همچنین استفاده از آن را برای بزرگسالان در نظر گرفته است . حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه می تواند 90 کیلوگرم را تحمل کند که می توانیم بگوییم تمامی بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند . نوع طراحی حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه شاید کمی با سایر حلقه های شنا بادی تفاوت داشته باشد ، تفاوت آن هم در داشتن تکیه گاه در این مدل و همچنین باز نبودن قسمت حلقه داخلی محصول می باشد . 

در مدل هایی که شما در دسته بندی حلقه شنا بادی مشاهده می کنید ، بیشتر آن ها شبیه به تیوپ های بادی هستند که وسط آن ها باز است ، ولی حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه بیشتر برای نشستن طراحی شده است و به همین دلیل شرکت بست وی برای ساختن این محصول جدید خود از یک کف استفاده کرده است که به صورت توری می باشد و بادی نیست . بنابراین شما می توانید در داخل این حلقه نشسته و بر روی اب شناور بمانید . 

وجود تکیه گاه در ساختن حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه باعث می شود که در زمان نشستن بر روی حلقه شنا بادی بتوانید به این پشتی تکیه دهید . ممکن است در هنگام نشستن در حلقه های شنا بادی که تکیه گاه ندارند ، به کمر شما فشار وارد شود ، ولی با وجود این پشتی شما احساس راحتی خواهید داشت . از ویژگی بسیار خوب دیگر حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه می توانیم به دستگیره هایی اشاره کرد که دستگیره تعادل نام دارد . 

شما می توانید با گرفتن این دستگیره ها ، تعادل خودتان را به خوبی نگه دارید و در هر زمان حلقه شنا بادی را محکم گرفته و از افتادن به داخل آب جلوگیری کنید . یک قسمت به عنوان نگهدارنده بطری وجود دارد که می توانید بطری های خود را در آن قسمت قرار دهید . جنس بدنه حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه از پی وی سی است . در کنار حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه طناب مهار وجود دارد . 

قطر حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه 122 سانتی متر است و ارتفاع حلقه شنا بادی تا بالای تکیه گاه 48.5 سانتی متر می باشد . حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه می تواند نود کیلوگرم را تحمل کند ، با اینکه خودش تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد . شما می توانید حلقه شنا بادی یک نفره با تکیه گاه را به صورت خرید آنلاین و یا به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...