حلقه شنا رنگی بزرگسالان مدل 2018

intex 58202 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا یکی از ابزار های اصلی در میان تمامی لوازم تفریحات آبی می باشد که تا کنون با توجه به نیاز های مشتریان مدل های مختلفی از آن تولید شده است. حلقه شنا رنگی بزرگسال نیز یکی از محصولات دوست داشتنی و فوق العاده اینتکس می باشد که با ظاهری دوست داشتنی توانسته نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. شرکت اینتکس پس از محبوبیت این کالا در مدل جدید طراحی به روز تر و دوست داشتنی تری را مورد استفاده قرار داده است. بخش اصلی بدنه دارای پس زمینه سفید و با رنگ های مختلفی مانند آبی، سبز ، قرمز و نارنجی می باشد و در دو طرف بدنه نیز دو عدد دستیگیره برای حفظ تعادل در نظر گرفته شده است که بدون شک در بهبود تجربه شما در استفاده از این محصول تاثیر دارد. این حلقه شنا برای بزرگسالان می باشد و می توان از ان در استخر و یا آبهای کم عمق دیگر استفاده کرد. این حلقه شنا را می توانید از فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

 نوع تفریحی ، نجات غریق
 قطر 122 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 وزن 1.3 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

حلقه شنا رنگی بزرگسالان مدل 2018 از جمله زیبا ترین و با کیفیت ترین حلقه های شنا می باشد که توسط برند محبوب اینتکس و در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است . این جلیقه ی نجات دارای پس زمینه ی سفید و طرح های رنگی بر روی پس زمینه می باشد که جلوه ی ویژه ای را به این محصول داده است و می تواند توجه هر مصرف کننده ای را به خوبی به خود جلب کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با ویژگی های این حلقه شنا بیشتر آشنا کنیم و در خرید حلقه شنا همراه شما باشیم پس در ادامه و با تحلیل این محصول همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این حلقه شنا به صورت دایره ای می باشد که به خوبی دور بدن شما قرار گرفته و از زیر آب رفتن شما به خوبی جلوگیری می کند . کیفیت ساخت این محصول به گونه ای می باشد که می توانید از آن در آب های آرام و یا خروشان استفاده نموده و روز زیبای را برای خود و خانواده فراهم نمایید . همچنین در طرفین این محصول دو عدد دستگیره ی سرخود نیز قرار دارد که با استفاده از آن می توانید تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و از نامتعادل شدن بدن در آب های خروشان جلوگیری نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه محصولات بادی در اکثر مواقع از پی وی سی می باشد زیرا کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . این محصول نیز از این قاعده جدا نمی باشد و جنس بدنه آن از پی وی سی دولایه می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه از نرمی و انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است . همچنین درزهای موجود بر روی این محصول به گونه ای آب بندی شده اند که از خروج هوا حتی در اندازه ی ناپیز جلوگیری کرده و این امر نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده ی آن دارد .

ابعاد و  وزن :

ابعاد تمامی حلقه های شنا مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و در غیر اینصورت نمی توانند عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهند . اندازه حلقه شنا رنگی بزرگسالان مدل 2018 به مشخصات ( قطر : 122 سانتی متر و ارتفاع : 12 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر حلقه های خود از فضای ایده آلی برخوردار است و نشان از کیفیت ساخت مهندسی شده ی آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبایی که دارد برابر با 1.3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفر های شما عزیزان به حساب بیاید .

جمع بندی :

حلقه شنا رنگی بزرگسالان مدل 2018 یکی از با کیفیت ترین و جدیدترین حلقه های بادی شنا می باشد که مناسب برای استفاده توسط زرگسالان و کودکان می باشد و توسط برند مطرح اینتکس روانه بازار های جهانی شده است و از محبوبیت بالایی برخوردار است . جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که مقاومت و استحکام مثال زدنی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . حلقه شنا رنگی بزرگسالان مدل 2018 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...