دروازه بادی روی آب واترپلو

intex 58507

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دروازه بادی مخصوص فوتبال و همچنین ورزش واترپلو محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که از کیفیت بالایی برخوردار است. محصولی که علاوه بر خشکی قابل استفاده بر روی آب بوده و به خوبی تعادل لازم را به ارمغان می آورد. همچنین همراه این دروازه بادی یک توپ با طرح واترپلو قرار داده شده که پک این کالا را کامل می کند. گفتنی است که در بسته بندی این محصول تنها یک دروازه بادی قرار داده شده است.

 نوع تفریحی
 طول 140 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 11.7 کیلوگرم
 نوع توپ PVC طرح واترپلو
 پمپ  
 نوع پمپ  دستی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 طراحی بسیار زیبا
 قابل استفاده بر روی آب
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دروازه بادی روی آب واترپلو از سری محصولات منحصر به فرد و بسیار محبوب شرکت اینتکس می باشد که برای بازی های شاد و مفرح آبی طراحی شده و مناسب برای استخر ها و آب های کم عمق و ساکن می باشد . همواره آب تنی و آب بازی از دوست داشتنی ترین تفریحات بوده که می توانید با استفاده از سایر محصولاتی چون دروازه بادی روی آب واترپلو بازی و تفریحات آبی خود را جذاب تر کنید . همانطور که از نام این محصول بادی مشخص است ، از آن برای بازی محبوب واترپلو استفاده می شود که می توانید با خرید آن دروازه هایی شناور را بر روی آب داشته باشید تا بتوانید در کنار دوستان خود در یک بازی تیمی ، به دروازه گل زده و تفریح کنید . با توجه به عدم شناخت کافی برخی از مشتریان نسبت به نوع طراحی و جنس این محصولات ، در ادامه توضیحاتی را در قالب نقد و بررسی جامع به شما عزیزان خواهیم داد .

طراحی و ساختار دروازه بادی روی آب واترپلو

دروازه طراحی شده فوق به صورت بادی بوده که در ابتدا آن را به صورت بسته بندی شده دریافت خواهید کرد ، سپس نیاز است تا آن را با باد راه اندازی کرده و استفاده کنید . طراحی بادی این محصول سبب شده است تا دروازه بر روی آب شناور مانده و به داخل آب فرو نرود ، بدین ترتیب می توانید یک دروازه بسیار خوبی را برای بازی مفرح واترپلو که مخصوص استخر ها می باشد ، داشته باشید . این دروازه به صورت مستطیلی طراحی شده است که بخش پایین آن بدون ستون می باشد ، اما تیرک های افقی و عمودی در این دروازه استفاده شده است .

همچنین استفاده از تور در این محصول باعث شده است تا هنگام گل زدن ، ضربه وارد شده مشخص شده و توپ دور نشده و یا به بیرون از استخر نرود . توجه داشته باشید که از این دروازه بادی می توانید بر روی زمین نیز برای بازی فوتبال نیز استفاده کنید . این محصول دوست داشتنی برای کودکان طراحی شده است اما بزرگتر ها نیز می توانند از آن استفاده کنند . استفاده از طراحی عالی موجب شده است تا این دروازه بادی روی آب واترپلو تعادل خوبی را بر روی آب داشته باشد .

جنس دروازه بادی روی آب واترپلو

اینتکس برای ساخت دروازه بادی روی آب واترپلو به مانند بدنه بسیاری از محصولات بادی خود از پی وی سی استفاده کرده است ، پی وی سی یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای ساخت محصولات بادی می باشد چرا که از پلاستیک طبیعی ساخته شده و مناسب برای محیط زیست و سلامت انسان است ، به همین دلیل نیز هیچ حساسیت پوستی در برخورد با آن برای فرد ایجاد نخواهد شد . پی وی سی کاملا ضد آب است ، به همین دلیل نیز در استفاده طولانی مدت و دائمی نیز دچار آسیب نشده و پوسیده نمی شود .

از سایر ویژگی های بسیار خوب لایه های پی وی سی می توان به انعطاف پذیری بسیار عالی و مقاومت در برابر فشار اشاره کرد .نور آفتاب نیز آسیبی به این دروازه بادی وارد نمی کند . تمامی بخش های این محصول از پی وی سی می باشد . تور دروازه بادی روی آب واترپلو نیز از جنس پلاستیک می باشد که انعطاف پذیری خوب آن در موقع برخورد توپ مانع از پاره شدن خواهد شد . 

راه اندازی و نگهداری صحیح از محصول

در بدنه دروازه بادی روی آب واترپلو چندین دریچه باد در نظر گرفته شده است که از آن طریق می توانید این محصول بادی را راه اندازی کنید . این دروازه بادی دارای چندین محفظه باد می باشد که نیاز است تا تمامی آن ها را باد کنید . شما می توانید برای سریع تر شدن روند راه اندازی از پمپ های باد استفاده کنید . توصیه می کنیم که قبل از باد زدن به خوبی محصول را بر روی زمین پهن کنید . برخورد اجسام تیز و برنده به این محصول بادی می تواند به آن آسیب وارد کند .

توصیه می شود که فشار زیادی را در زمانی که دروازه بادی پر از باد است وارد نکنید . پس از هر بار استفاده و عدم نیاز به محصول ، آن را از استخر خارج کرده و در خشکی و در سایه قرار دهید . توصیه می شود زمانی که محصول خشک است آن را برای مدت طولانی در زیر آفتاب قرار ندهید . قبل از جمع آوری توصیه می شود که آن را کاملا خشک کنید . برای خرید دروازه بادی روی آب واترپلو می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید و موجود بودن و قیمت آن مطلع شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...