ترامپولین جامپینگ با قطر 1.5 متر

iTS 03

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ترامپولین جامپینگ با قطر 1.5 متر از سری ترامپولین های با طراحی گرد بوده که برای تفریحات پرشی در منزل و حتی در مکان های ورزشی قابل استفاده خواهد بود. این محصول یکی از مهیج ترین وسیله های تفریحی بوده که می تواند با داشتن کیفیت بالا و ابعاد بسیار مناسب برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان نیز استفاده شود. جنس کف و بدنه اصلی این کالا از نوع پلی پرو پیلن (poly propylene) بوده که از ضخامت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این جنس بدنه دارای قابلیت ضد آب و ضد سایش بوده و از پوشش PVC برای پوشاندن قسمت فنر و لبه های این کالا استفاده شده است. جنس پایه های این محصول نیز از نوع آلومینیوم بوده که کاملا ضد آب می باشد. این پایه ها هر کدام دارای ضربه گیر پلاستیکی بوده که به عنوان ضربه گیر استفاده می شود. هر کدام از پایه های این ترامپولین نیز 25 سانتی متر بوده و تحمل وزن این کالا معادل 110 کیلوگرم خواهد بود. بنابراین امکان استفاده برای بزرگسالان را نیز به راحتی فراهم خواهد کرد.

ترامپولین جامپینگ با قطر 1.5 متر

ترامپولین جامپینگ با قطر 1.5 متر یکی از محصولات فوق العاده مهیج و جذابی است که به تازگی روانه بازار شده است. قطعا اگر شما هم به دنبال ایجاد یک تفریح مفرح و جذاب و متفاوت برای کودک خود می گردید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید. در ادامه این مطلب هم سعی می کنیم تا به صورت کامل این محصول را برای شما مورد بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا اگر راجب طراحی این محصول بخواهیم صحبت کنیم باید گفت که این ترامپولین شبیه به اکثر محصولات مشابه و موجود در بازار به صورت گرد طراحی و تولید شده است. همین عامل سبب شده تا بتوانید از ان در هر فضایی استفاده کرده و لذت ببرید. نکته مهم در خصوص طراحی این محصول دو رنگ بودن و رعایت نکات حرفه ای دیگری است که به ان ها هم خواهیم پرداخت. در خصوص رنگ این محصول باید گفت که این کالا ساخته شده از رنگ مشکی بوده و بر روی ان نیز نام شرکت سازنده این محصول به صورت لاتین و با رنگ سفید حک شده است که فوق العاده زیباست. هم چنین کناره های این محصول را هم رنگ ابی و لایه ای محافظ پوشش داده است که ان هم در زیبایی بیشتر این محصول نقش بسزایی دارد. در کنار این موارد باید گفت که این کالا از پنج پایه در زیر خود بهره می برد که این پایه ها به راحتی هر چه تمام تر و با دقت فراوان در زیر این محصول قرار گرفته اند تا در هنگام استفاده این کالا تکان نخورده و مقاومت بالایی را از خود به نمایش بگذارد. تمام این موارد از نکات مهم و کاربردی در بخش طراحی این ترامپولین به شمار می رود.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول هم از مهم ترین مزایا و ویژگی های خوبی است که باعث شده تا این کالا به بهترین روش ممکن و در دسته مقاوم ترین محصولات قرار گیرد. کف این کالا ساخته شده از نوع پلی پرو پیلن ساخته شده است که یکی از مقاوم ترین نوع ها در دسته بندی ترامپولین به شمار می رود. هم چنین پوشش بخش های کناری این محصول را هم PVC تشکیل داده است. علاوه بر این ها این محصول بدنه ای ضد اب ، ضد ضربه و هم چنین مقاوم در برابر فرسایش را دارا می باشد که همگی از خصوصیات ممتاز این کالا به شمار می رود.

ابعاد و وزن

همان طور که در ابتدای این مطلب و از اسم این محصول پیداست این کالا دارای قطر 1.5 متر می باشد. ارتفاع این محصول هم 25 سانتی متر است که استاندارد و معقول خواهد بود. علاوه بر این ها این محصول قادر است تا به سادگی هر چه تمام تر تا 110 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل نماید که مقدار قابل توجهی می باشد. هم چنین وزن کلی این محصول هم 13 کیلو گرم خواهد بود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری ساده و اسان خواهد بود و در مدت زمان کوتاهی اتفاق می افتد. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا را شما باید ابتدا از داخل بسته بندی خارج نمایید. سپس سعی کنید تا بدنه اصلی ان را به پایه ها و بخش های نگهدارنده کناری با استفاده از فنر های اهنی ان نصب کنید تا به صورت کامل و عالی و مقاوم قرار گیرد. پس از ان نیز می توانید نوار بخش های کناری ان را قرار دهید تا این نگهدارنده های فنری در امان بوده و مورد اسیب قرار نگیرد. در انتها هم می توانید به سادگی از ان استفاده کرده و مشغول بازی و تفریح شوید. هم چنین مهم ترین قسمت در مورد این محصول نحوه نگهداری و مراقبت از ان است که برای اموزش بهتر پیشنهاد می کنیم تا حتما دفترچه راهنمای این محصول را به صورت کامل مطالعه نمایید.

جمع بندی

ترامپولین جامپینگ با قطر 1.5 متر یک محصول بسیار زیبا ، دارای مقاومت و انعطاف پذیری بالا و قابل حمل می باشد که می توانید از ان در داخل منزل ، پارک ، حیاط و هر مکان دیگری استفاده کرده و به بازی و تفریح بپردازید. این محصول ضد ضربه هم می باشد که از خصوصیات خوب ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این کالا را با قیمت عالی از طریقنمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...