زیرپایی بادی مربعی اینتایم

BI24003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیرپایی بادی مربعی اینتایم

زیرپایی بادی مربعی اینتایم یکی از ساده ترین و پر کاربرد ترین محصولات بادی و به نوعی لوازم جانبی مبل های بادی محسوب شده که بیشتر به عنوان زیرپایی استفاده می شود. این کالا هنگام دراز کشیدن بر روی یک مبل کاربرد داشته و از تحمل وزن و همچنین ابعادی مناسبی بهره می برد. جنس بدنه این زیرپایی از نوع PVC شفاف بوده و در برابر آب مقاوم می باشد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به استفاده از آن به عنوان یک صندلی بادی همراه اشاره کرد.

نقد و بررسی زیرپایی بادی مربعی اینتایم

زیرپایی بادی مربعی اینتایم یکی از معمولی ترین اما کاربردی ترین وسایل جانبی مبل های بادی می باشد که اکثرا به عنوان زیر پایی در مبل های بادی کاربرد دارد . این طرح از زیر پایی به تازگی روانه ی بازار شده است و با استقبال گسترده ای از جانب هواداران مبل های بادی مواجه شده است و به خوبی جای خود را در میان مردم باز کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید زیرپایی بادی مربعی اینتایم همراهی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت کاملا ساده اما شیک می باشد که در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است و می توانید آن را با هر مدل و رنگ مبلی ست کرده و ترکیبی زیبا را برای منزل و یا محیط کاری خود فراهم آورید . این زیر پایی بادی در رنگبندی سفید ، مشکی ، سبز ، آبی و بنفش موجود می باشد که هر کدام از این رنگ ها در شرایط خاصی می تواند به کار بیاید و توجه استفاده کننده را به خوبی به خود جلب کند . همچنین از این زیرپایی بادی در مواقعی  می توانید به عنوان نشیمنگاه بدون تکیه گاه استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس رویه زیرپایی بادی مربعی اینتایم از پی وی سی می باشد که برای بالا تر بردن استحکام و مقاومت آن در برابر فشار و ضربه در قسمت نشیمنگاه از  پی وی سی دو لایه استفاده شده است و خیال شما را از بابت کیفیت و طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ویژه می باشد . همچنین رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده است تا در صورت استفاده به عنوان مبل بادی از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل آورد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد زیرپایی بادی مربعی اینتایم به صورت استاندارد و به اندازه های ( طول : 58 سانتی متر ، عرض : 58 سانتی متر و ارتفاع : 33 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با زیر پایی های دیگر از فضای ایده آلی برخوردار است و می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . از دیگر ویژگی های مهم در خرید زیر پایی بادی قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که این محصول دارای قابلیت تحمل وزن تا 80 کیلو گرم است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 0.6 کیلو گرم می رسد که جا به جایی آن را بیش از پیش راحت کرده است .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط انواع پمپ های باد دستی و یا خود کار نیز امکان پذیر می باشد ، فقط کافیست محفظه ی باد را به قسمت خروجی باد پمپ متصل کرده و با را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . برای نگهداری هر چه بهتر این محصول باید از جامپینگ بر روی آن خودداری  نمایید زیرا در این صورت طول عمر محصول کاهش می یابد . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به محصولات بادی باید جلوگیری شود زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند ، که در این مورد نیز نگران نباشید و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید از برچسب تعمییرات ما استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکل نمایید .

جمع بندی :

همانطور که در بالا گفتیم این محصول یکی از کاربردی ترین لوازم می باشد که ترکیب زیبایی را در کنار مبل های بادی فراهم می آورد . جنس بدنه این زیرپایی بادی از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . این محصول در رنگبندی زیبا و جذاب به بازار عرضه شده است که هر کدام از این رنگ ها به خوبی می تواند توجه مصرف کننده را به خود جلب کند . زیرپایی بادی مربعی اینتایم با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی ، سفری
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 58 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 33 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع زیر پایییک نفره
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 600 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...