مبل بادی با طرح توپ بسکتبال بست وی

bestway 75033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی با طرح توپ بسکتبال بست وی

مبل بادی یک نفره با طرح توپ بسکتبال محصولی با کیفیت و بسیار زیبا مناسب کودکان و دوست داران ورزش، قابل استفاده در منزل، محل کار، سالن ها و ورزشگاه ها، به همراه برچسب تعمیرات، دارای رویه براق و نرم که استفاده از آن را لذت بخش می کند. جنس این مبل از PVC یک لایه بوده و طول عمر بالایی نیز دارد.

نقد و بررسی مبل بادی با طرح توپ بسکتبال بست وی

مبل بادی با طرح توپ بسکتبال بست وی

مبل بادی با طرح توپ بسکتبال بست وی از سری مبل های بادی طرح دار و شکل دار کودک بوده که توسط شرکت بست وی برای سنین کودکان تولید شده است. محصولی که برای استفاده در فضاهای بسته مانند منزل و اتاق های خواب طراحی شده و به دلیل داشتن وزن کم به یکی از وسیله های بادی مسافرتی برای فرزندان شما تبدیل شده است. کالایی ساده و با قیمت بسیار خوب که در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی مبل بادی بسکتبالی گرد مانند بوده که از یک نشیمنگاه تقریبا گود بهره می برد. نشیمنگاهی که در اطراف خود از تکیه گاه های یکسره برخوردار بوده تا هنگام نشستن بر روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. در واقع قسمت نشیمنگاه این مبل بادی به خوبی تمام اعضای بدن را در بر گرفته و باعث می شود تا خستگی مصرف کننده رفع شود. البته مدل های دیگری نیز در این نوع ارگونومی تولید شده اند که نمونه آن مبل های بادی توپی و تنیسی می باشد. تنها تفاوت این مبل با دیگر نوع های خود در رنگ و طراحی رویه خود می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این مبل همانند نوع دیگر مبل های شکل دار و طرح دار شبیه خود بوده و تنها کمی در ارتفاع بدنه تفاوت خواهد داشت. ابعادی معادل (طول: 114 سانتی متر ، عرض: 112 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) که شامل تمامی قسمت های بدنه شده و جایگیری بسیار کمی خواهد داشت. ابعادی که می تواند کودکان بالای 3 سال را در خود جای دهد. طبق این ابعاد نیز تحمل وزنی که این مبل خواهد داشت برابر 70 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی مناسب برای این محصول محسوب می شود.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین عوامل خرید و استفاده از این نوع کالا ها محسوب شده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا که جنس بدنه با فشار وزن مصرف کننده و شرایط جوی محل مصرف رابطه مستقیم دارد. اما بدنه این کالا ساخت شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که از رویه ای طراح دار و رنگی بهره مند است. بدنه ای مقاوم در برابر آب با دمای مختلف که در صورت استفاده بر روی آب نیز هیچ آسیبی نخواهد دید. این بدنه تنها در برابر اشیای تیز حساس بوده که این مورد یک امر طبیعی می باشد.

روش راه اندازی مبل بادی

این سری از مبل های بادی از راه اندازی بسیار آسوده ای برخوردار است. مبلی که می تواند توسط تمامی انواع پمپ های باد به راحتی و در مدت زمان کمی راه اندازی شود. تنها کافیست این محصول را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس نازل پمپ باد متناسب با دریچه این کالا را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن نمود. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه دهیم که به خوبی شکل بگیرد. همچنین از سفت شدن بیش از حد بدنه که از ناشی از باد زدن بیش از اندازه بوده باید خودداری کرد. برای جمع کردن آن نیز می توان به دو صورت دستی یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

 بهترین و ساده ترین راه های مراقبت و نگهداری از این مبل بادی دور نمودن اشیای تیز از بدنه و همچنین  خودداری از پرش و جامپینگ بر روی آن است. نوع و محل راه اندازی و استفاده از این کالا نیز در حفاظت از آن موثر خواهد بود. علاوه بر این باید همیشه به مقدار استاندارد این مبل را باد کرد که نه کم باشد و نه زیاد

جمع بندی

 

مبل بادی طرح توپ بسکتبال از سبک وزن ترین و قابل حمل ترین مبل های بادی تفریحی کودکان بوده که به دلیل داشتن کیفیت قابل قبول و قیمت بسیار مناسب از فروش بالایی برخوردار بوده است. محصولی که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
طول 114 سانتی متر
عزض 112 سانتی متر
ازتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
وزن2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه ساده
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...