چسب تعمیرات مبل بادی اینتکس

intex-7463

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب تعمیرات مبل بادی اینتکس

چسب تعمیرات مبل بادی اینتکس از جمله با کیفیت ترین چسب ها بوده که جهت تعمیرات مبل های بادی به بازار عرضه شده است. مبل های بادی در اثر فرو رفتن اجسام نوک تیز به بدنه ممکن است دچار سوراخ و یا اسیب شوند. این محصول امکانی را ایجاد می کند تا مبل بادی خود را به راحتی تعمیر کرده و مجدد از ان استقاده کنید. در داخل بسته بندی محصول شما یک لایه pvc و یک چسب مخصوص پلاستیک با خاصیت چسبندگی بالا دریافت خواهید کرد. تنها کافی ست باد مبل خود را خالی کرده و به اندازه پارگی از این لایه جدا نموده و با استفاده از چسب مایع بر روی بافت اسیب دیده قرار دهید. سپس یک وزنه چند کیلویی را برای چند ساعت روی ان قرار داده تا رفوه و تعمیرات به طور کامل انجام شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

چسب تعمیرات مبل بادی اینتکس

چسب تعمیرات مبل بادی اینتکس یک وسیله بسیار عالی برای تعمیر کردن مبل های بادی است که شما می توانید با خرید آن ، در صورت آسیب دیدن مبل بادی به راحتی این محصولات را تعمیر کرده و دوباره از آن استفاده کنید . مبل های بادی بسیار با کیفیت هستند و تولید کننده های این محصولات ، از بهترین اجناس برای ساخت محصول استفاده کرده اند ، ولی گاهی ممکن است در برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببینند ، برای همین است که شرکت های سازنده مبل بادی ، برچسب تعمیرات را نیز برای این محصولات طراحی کرده اند . جنسی که مبل های بادی دارند ، عمدتا از پی وی سی است ، این لایه ها یک لایه لاستیکی با انعطاف پذیری بسیار بالا هستند که باعث نرمی مبل های بادی و از سوی دیگر کیفیت بالای محصولات خواهد شد . برای همین است که جنس خود چسب تعمیرات نیز از پی وی سی است تا به خوبی برای تعمیرات کاربرد داشته باشد . 

این برچسب تعمیرات که در تصویر نیز آن را مشاهده می کنید ، دارای مقداری برچسب تعمیرات یا لیبل است که به صورت رول شده در داخل جعبه قرار گرفته شده است . در کنار آن یک چسب مایع نیز دیده می شود که شما می توانید با استفاده از این چسب مایع ، برچسب را به بدنه مبل بادی و در قسمتی که محصول آسیب دیده است ، بچسبانید . بنابراین با وجود هر دو این وسیله هاست که شما می توانید مبل بادی خود را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که از این برچسب های تعمیراتی بیشتر برای آسیب هایی استفاده می شود که نسبتا جزئی بوده و در حد سوراخ شدگی و یا پارگی های بسیار کوچک می باشد ، برای همین بایستی سعی کنید که در هنگام استفاده از مبل های بادی ، به خوبی از آن ها نیز مراقبت کنید . با مراقبت صحیح از محصولات بادی مانند مبل بادی می توانید سال های سال از مبل ها استفاده کنید بدون اینکه آسیبی را ببیند .

اگر مبل بادی شما دچار آسیب دیدگی جدی شد و شاهد پارگی های وسیع تر در آن ها بودید تنها راه این است که مبل بادی خود را برای تعمیرات به فروشگاه اینترنتی اینتکس بدهید تا خود نمایندگی اینتکس تعمیرات مبل بادی شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد . روش هایی که برای تعمیرات محصولات بادی در فروشگاه اینتکس صورت می گیرد بسیار حرفه ای تر بوده و شما می توانید به بهترین شکل ممکن مبل بادی خود را تعمیر نمایید . و اما اگر خودتان قصد دارید که با استفاده از چسب تعمیرات مبل بادی اینتکس ، این محصولات بادی را تعمیر کنید ، در ابتدا نیاز است که محل آسیب دیده مبل بادی را پیدا کرده و آن را علامت بزنید . اگر بدنه مبل خیس باشد بهتر است که آن را خشک کنید . برای اینکه گاهی ممکن است برای پیدا کردن محل آسیب دیده از لگن آب و یا کف صابون استفاده کنید . 

پس از پیدا کردن مبل بادی در مراحل بعدی باید از مقداری از برچسب را برش داده و آن را آغشته به چسب مایع کنید . بهتر است که برش هایی که به برچسب می زنید ، سعی کنید آن را به صورت گرد برش دهید تا گوشه های نوک تیز در آن باقی نماند . برای اینکه ممکن است به مرور زمان به جایی گیر کرده و جدا شود . مقدار چسب مایع را نیز بایستی به اندازه بریزید تا برجستگی پس از تعمیرات ایجاد نشود . همچنین سعی کنید که مقدار چسب مایع را نیز خیلی کم در نظر نگیرید برای اینکه چسب کمتر می تواند از چسبندگی بسیار خوب جلوگیری کند . پس از پایان یافتن تمامی این مراحل نوبت به مرحله آخر رسیده و آن هم این است که باید با یک وزنه سنگین محل تعمیر شده را برای مدت طولانی تا یک روز تحت فشار قرار دهید تا برچسب تعمیرات به خوبی به بدنه مبل بادی چسبیده تا تعمیرات به خوبی انجام شود . پس از آن می توانید دوباره از مبل بادی خود استفاده کنید .

  • برچسب تعمیرات مبل بادی اینتکس
  • دارای یک لایه پلاستیک PVC
  • قدرت چسبندگی بالا
  • مناسب مبل و کاناپه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...