مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره

intex 66551

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره

مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره از سری محصولات جدید در سال 2020 می باشد که با طراحی ویژه و کاربردی خود توانسته به یکی از محبوب ترین و موفق ترین محصولات کمپانی اینتکس مبدل شود. این محصول دارای بدنه ای مقاوم و در عین حال لطیف از جنس پی وی سی جیر می باشد که از استحکام بالایی برخوردار بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. قسمت زیرین آن از پی وی سی دو لایه قرار داده شده است که مقاومت و طول عمر محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. این مبل بادی با توجه به دارا بودن تکیه گاه و محل قرار گیری دست ها گزینه مناسبی برای تماشای تلوزیون و مطالعه می باشد.

طراحی این مبل بادی به گونه ای بوده که به سادگی تبدیل به یک تخت بادی یک نفره شده و شما قادر خواهید بود آن را در اتاق خواب و پذیرایی برای استراحت به مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید. راه اندازی آن با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی در کم ترین زمان ممکن میسر می باشد. وزن آن کاملا مناسب بوده و 10.5 کیلو گرم می باشد و قادر است تا وزنی معادل 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت استثنایی از فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

راهنمای خرید مبل بادی تخت شو

مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره از بهترین مبل های طراحی شده موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که خریداری و استفاده از آن توصیه می شود . همواره در خرید مبل بادی بایستی به نوع طراحی و ساخت محصول دقت داشته باشید چرا که تمامی این محصولات کاملا آرگونومیک و طبی نیستند . به عنوان مثال بهتر است مدل هایی را خریداری کنید که دارای تکیه گاه و پشتی مرتفع و مناسبی را داشته باشند تا هیچگونه فشاری بر روی اندام های فرد ایجاد نشود . بسیاری از افراد که دچار آسیب هایی در گردن ، کمر و ... می شوند به دلیل استفاده طولانی مدت از مبل های غیر استاندارد می باشد .

با توجه به اینکه بسیاری از خریداران مبل های بادی این محصولات را به صورت اینترنتی خریداری می کنند و امکان لمس و یا استفاده از محصول وجود ندارد بایستی به اطلاعات درج شده توسط فروشگاه توجه داشته باشند چرا که ممکن است مبلی را خریداری کنند که متناسب با قد شما باشد . همچنین مبل های بادی با توجه به طراحی و دوامی که دارند قادر به تحمل وزن خاصی می باشند که بایستی به آن نیز توجه داشته باشید . مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرمی می باشد . جنس محصول و ضخامت لایه های آن نیز می تواند دوام و کیفیت مبل بادی را مشخص کند ، در همین راستا توضیحات جامعی از محصول در قالب نقد و بررسی جامع آورده شده است که می توانید در بخش نقد و بررسی آن را مطالعه کرده و نسبت به توضیحات گفته شده خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید .

قیمت کاناپه بادی

خرید مبل بادی شاید یکی از بهترین راه ها برای خرید یک مبل ارزان قیمت و استاندارد باشد ، این محصولات در مقایسه با سایر مبل های پایه چوبی یا فلزی ، مبل بین بگ ها و هپی چیر ها قیمت مناسب و ارزان تری دارند ، بنابراین شما می توانید با صرف هزینه پایین تر از داشتن یک مبل بادی چند کاره که قابلیت تبدیل شدم به تخت دارد را خریداری کنید . توجه داشته باشید که شما با خرید مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره در واقع دو محصول بادی را خریداری کرده و پول یک محصول را می دهید ، این قیمت در مقایسه با خرید یک تخت بادی و یک مبل بادی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد . لازم به ذکر است که این محصولات را می توانید به صورت تک و یا تعداد بالا خریداری کنید که خریداری به صورت عمده می تواند سبب برخورداری شما از تخفیفات ویژه گردد.

نحوه استفاده و توصیه های مهم

توجه داشته باشید که مبل های بادی به واسطه طراحی بادی که دارند بیشتر از هر مدل مبل آسیب پذیر هستند بنابراین باید در هنگام استفاده از محصول به نکات مهمی توجه داشته باشید . همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد این مبل بادی قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرمی می باشد ، بنابراین اگر وزن بیشتری را بر روی مبل قرار دهید و یا اگر به صورت دو نفره از آن استفاده کنید ممکن است مبل بادی تخت شو دچار آسیب شود . برخورد اجسام و اشیاء تیز می تواند سبب سوراخ شدن و پارگی مبل شود . توصیه می شود که اگر از مبل بادی در محیط های بیرون از خانه استفاده می کنید بر روی زمین زیرانداز پهن کرده و مبل را بر روی آن قرار دهید . در صورت استفاده از مبل بر روی فرش یا موکت نیازی به زیرانداز نیست .

تعمیرات و پنچرگیری مبل بادی

مبل های شنی قابلیت پنچرگیری و تعمیرات دارند چرا که شرکت اینتکس برای تعمیرات این محصولات آسیب پذیر برچسب هایی با عنوان برچسب تعمیرات طراحی کرده است که می توانید با استفاده از آن ها نسبت به تعمیر محصول اقدام نمایید . در کنار مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره تعدادی برچسب قرار دارد اما در صورت استفاده بیشتر می توانید آن ها را با عنوان بسته تعمیرات از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . شما می توانید به سادگی مبل های بادی خود را تعمیر کنید اما در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی تر می توانید محصول خود را برای نمایندگی تهران اینتکس ارسال نمایید تا نمایندگی تعمیرات را به بهترین شکل انجام داده و برای شما ارسال نماید .

نقد و بررسی مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره

مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره از نمونه مبل های بادی با طراحی کاملا متفاوت و منحصر به فرد می باشد که با توجه به طراحی خاصی که دارد می توان آن را در دسته کاناپه های بادی نیز قرار دهید . این مبل بادی برای استفاده تک نفره طراحی شده است و قابلیت تبدیل به تخت بادی را نیز دارد ، بنابراین شما می توانید با استفاده از این مبل بادی تخت شو ، به به صورت نشسته و یا دراز کش از آن استفاده نمایید .

این مبل بادی به واسطه وزن بسیار سبک و حجم بسته بندی بسیار کمی که دارد به سادگی قابل جابجایی و حمل است به همین جهت شما می توانید حتی از این محصول در سفر ها نیز استفاده کنید . شما می توانید پس از هر بار استفاده باد مبل بادی خود را خالی کرده و آن را در حجم بسیار کوچک تری بسته بندی کنید . اگر فضای کمی را در اتاق در اختیار دارید و یا بسیار به سفر می روید ، این محصول گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود .

طراحی و ساخت مبل بادی تخت شو

بدون شک مبل های بادی تخت شو طراحی کاملا منحصر به فردی داشته و کارایی بسیار بیشتری نیز به نسبت سایر مبل های بادی دارد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این مبل بادی دارای تشک بادی تاشو می باشد که وقتی آن را جمع کنید می توانید به عنوان مبل از محصول استفاده کنید و با باز کردن آن ، یک تخت بادی ایده آل جهت دراز کشیدن و خوابیدن داشته باشید . همچنین شما می توانید حتی با باز کردن تشک ، بدون اینکه دراز بکشید به تکیه گاه مبل تکیه داده و پاهای خود را دراز کرده و به تماشای تلویزیون و یا مطالعه کتاب و ... بپردازید .

طراحی این مبل بادی به گونه ای است که شما می توانید دستان خود را بر روی دستگیره مبل قرار داده و به پشتی بلند تکیه دهید . ارتفاع پشتی و تکیه گاه این مبل بادی استاندارد بوده و به خوبی می تواند تمام کمر فرد را پوشش دهد . از سایر طراحی های کاربردی در این محصول می توان استفاده از طراحی رویه مواج اشاره کرد ، این طراحی در واقع همان برجستگی های روی نشیمنگاه مبل بادی ، تشک و تکیه گاه آن استفاده شده است ، این طراحی باعث می شود که انعطاف پذیری و حالت پذیری مبل افزایش داشته و فرد حس بهتر و راحتی را داشته باشد .

جنس مبل بادی

شرکت سازنده این مبل بادی شرکت بزرگ اینتکس می باشد ، اینتکس برای ساخت مبل بادی تخت شو اینتکس یک نفره از پلاستیک فشرده طبیعی یا pvc استفاده کرده است ، این جنس یکی از انعطاف پذیر ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد که از سایر ویژگی های آن می توان به سازگاری آن با سلامت پوست اشاره کرد ، به همین دلیل هیچ حساسیت پوستی در برخورد با این مبل بادی برای شما ایجاد نخواهد شد . این جنس کاملا ضد آب بوده و در برابر نور خورشید نیز مقاوم می باشد ، به همین دلیل می توانید از آن در فضاهای باز و حتی در کنار استخر نیز استفاده کنید .

راه اندازی مبل بادی

شما می توانید برای راه اندازی راحت تر و سریع تر مبل بادی خود از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید . شما می توانید برای راه اندازی این محصول از پمپ های نوع دستی که قیمت ارزان تری داشته و مناسب برای این محصول نسبتا کم حجم می باشد استفاده کنید ، البته شما می توانید از پمپ های باد برقی نیز استفاده کنید اما پمپ های دستی حتی نیازی به برق نداشته و حتی می توانید از آن در محیط های بیرون از خانه که برق وجود ندارد استفاده نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 224 سانتی متر
 عرض 117 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC مخملی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ-
نوع کاناپهیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
 ضد تعرق
قابلیت تبدیل به تخت و مبل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...