مبل بادی تک نفره جیر دولوکس

intex 68583

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی تک نفره جیر دولوکس

مبل بادی تک نفره جیر دلوکس یکی از محصولات جدید و بسیار دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 در بازار عرضه شد. این محصول به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کن و تبدیل به یکی از محصولات پر فروش این شرکت شود. جنس رویه این مبل بادی تکنفره جیر راه راه کبریتی بوده که بسیار نرم می باشد و سطح نشیمنگاه شما را بسیار راحت می کند. جنس زیری آن از برزنت بوده که دارای مقاومت بسیار بالایی است و به سادگی دچار پوسیدگی نمی شود. قسمت نشیمنگاه این محصول به صورت مواج طراحی شده تا هنگامی که شما بر روی آن می نشینید بدنتان عرق نکند. همچنین وزن این محصول نیز 3 کیلو گرم بوده که می توان به آسانی آن را حمل و جا به جا کرد. بدنه این مبل بسیار مقاوم بوده و قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلو گرم را دارا می باشد. از این محصول می توان در منزل، اتاق نشیمن، اتاق خواب، خانه های دانشجویی و محل کار استفاده کرد. همچنین با توجه به ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد می توان آن را در هر گونه مسافرتی با خود به همراه داشت. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری فرمایید.

مبل بادی تک نفره جیر دلوکس

مبل بادی تک نفره جیر دولوکس  از سری محصولات بادی تولیدی توسط برند محبوب  اینتکس می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این مبل بادی تک نفره دارای رنگبندی زیبا و شیک می باشد که هر کدام از این رنگ ها استایلی زیبا را برای خاننه و یا اتاق شما همراه خواهد داشت . در ادامه این مطلب قصد بررسی دقیق تر مبل بادی تک نفره جیر دلوکس را داریم که می توانید همراه ما باشید تا شما را با این محصول بی نظیر بیشتر آشنا کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی مبل بادی به صورت گرد می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و دارای سطح نشیمنگاه فرو رفته است که بدن را در بهترین حالت خود قرار می دهدد وو بهترین حالت را برای قرارگیری بدن فراهم می کند که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست نمی دهد که یکی از ویژگی های منحصربفرد این محصول به حساب می آید . همچنین تکیه گاه تعبیه شده در این مبل بادی دارای ارتفاع مطلوبی می باشد که می تواند تمم بخش کمر را پوشش داده و مانع از کمر درد شما شود . رویه استفاده شده در این مبل لادی در قسمت نشیمنگاه به صورت مواج می باشد که گردش هوا را در قسمت اتصال بدن و مبل بادی به راه انداخته و مانع از تعریق بدنمی شود که یکی از ویژگی های کلیدی این محصول به حساب می آید .

جنس بدنه :

جنس قسمت نشیمنگاه مبل بادی از پی وی سی مخمل یا همان جیر کبریتی می  باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و به خوبی می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی نیز به دلیل کیفیت بالایی که دارد مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین در بدنه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که کاملا ضد آب بوده و از همین رو می تواند مورد استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی قرار بگیرد . از پی وی سی به علت کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه در تولید محصولات بادی توسط برند های مطرح نیز استفاده می شود .

ابعاد و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی تک نفره به مشخصات ( طول : 127 سانتی متر ، عرض : 122 سانتی متر و ارتفاع : 81 ساننتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای استفاده ی شما فراهم می کند . یکی دیگر از ویژگی های کلیدی مبل های بادی قابلیت تحمل وزن آن  ها می باشد که این محصول قابلیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم را دارد که در دسته بندی مبل های بادی از کیفیت بالایی برخوردار است . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا و شکیلی که دارد 3 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل است و از همین رو می تواند گزینه ی خوبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در فضاهایی که نیاز به جا به جایی متعدد دارد به حساب بیاید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط تمامی پمپ های باد نیز امکان پذیر می باشد خیال شما را از این بابت راحت می کنند . همچنین در هنگام باد کردن این محصول بایدتوجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد یا کم باد کردن این محصول خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را این عمل کاهش می دهد . همچنین از برخورد اجسام تیز به این محصولات خودداری نمایید زیرا محصولات بادی همانطور که از اسمشان پیداست در برابر این اجسام کاملا بی دفاع و آسیب پذیر می باشند .

جمع بندی :

مبل بادی تک نفره جیر دلوکس از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که برای بالا بردن و همچنین راحتی این محصول در قسمت نشیمنگاه آن از پی وی سی طرح جیر یا همان مخمل استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آن را در برابر فشار و ضربه بالا برده است . وزن این مبل بادی 3 کیلوگرم می باشد که به راحتی و با توجه به بسته بندی قابل حملی که دارد قابل جا به جایی نیز است و از همین رو می تواند مورد استفاده ی شما عزیزان در سفرهایتان قرار بگیرد . مبل بادی تک نفره جیر دلوکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 127 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 جنس رویهجیر راه راه کبریتی
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف برزنت
 پمپ
 نوع پمپ ----
نوع کاناپهتک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...