زیر پایه شنی مبل هپی چیر

09981

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زیر پایه شنی مبل هپی چیر

زیر پایه شنی مبل هپی چیر یکی از پر کاربرد ترین لوازم های مخصوص مبل های شنی و هپی چیر و همچنین بین بگ بوده که برای ایجاد تکیه گاه برای پا به کار می روند. زیر پایه ها بیشتر برای داشتن حالت دراز کش بر روی مبل کاربرد داشته و گزینه ای بسیار مناسب به منظور استراحت پا ها خواهد بود. این محصول نیز همانند مبل های شنی از مواد داخلی یونولیت خرد شده بهره مند بوده و از پوسته ای با جنس چرم مصنوعی برخوردار است. بدنه ای که قابلیت شستشو داشته و می توان اقدام به تعویض پوسته و حتی مواد داخلی کرد. البیته این زیر پایه شنی به دلیل ابعاد استاندارد خود امکان نشستن روی آن را فراهم می سازد تا به تنهایی نیز قابل استفاده باشد. از قابلیت های بسیار خوب این زیر پایه می توان به کیفیت ساخت و طراحی بدنه بالای آن نسبت به قیمت مقرون به صرفه اشاره نمود.

زیر پایه شنی مبل هپی چیر از محصولات شنی متفاوت است که به عنوان وسیله کناری یا دوم صندلی ها و هپی چیر ها شناخته می شود و به عنوان یک زیرپایی عمل کرده و می تواند کاربرد های بسیار عالی را برای شما داشته باشد . بنابراین شما می توانید با استفاده از زیر پایه شنی در کنار هپی چیر ها ، شرایط ایده آل تری را برای استراحت کردن خود ایجاد کنید و با استفاده از این محصولات شنی ، خستگی را زود از بدن خارج کنید . به دنبال توضیحات بیشتر و آشنایی شما با زیر پایه شنی مبل هپی چیر قصد داریم تا در این بخش به نقد و بررسی کامل محصول بپردازیم تا در صورت علاقه به خرید زیر پایه شنی مبل هپی چیر ، بتوانید اطلاعات جامع تری را در اختیار داشته باشید و بتوانید خرید های مطمعنی را انجام دهید . بنابراین توصیه می کنیم که تا آخر این متن ما را دنبال کنید . 

زیر پایه شنی مبل هپی چیر معمولا با بیشتر مبل ها و صندلی های شنی و هپی چیر ها قابل استفاده بوده و از آن جا که ارتفاع آن با ارتفاع نشیمنگاه مبل ها یکسان است ، شرایط بسیار خوبی را محیا خواهد کرد . شما می توانید با قرار دادن زیر پایه شنی مبل هپی چیر ، در مقابل مبل خود ، پاهایتان را بر روی زیرپایه قرار دهید تا در ارتفاع بالاتر و همسطح با مبل قرار بگیرد ، در این حالت ، گردش خون در پاها نیز بسیار بهتر شده و سریع تر خستگی از بدن و پاها خارج خواهد شد و سریع تر ریکاوری می شوید . همچنین زیر پایه شنی مبل هپی چیر ، می تواند به عنوان یک عسلی برای شما باشد تا از آن به عنوان میز استفاده کرده و وسیله های خود را بر روی آن قرار دهید .  کیفیت بالای زیر پایه شنی مبل هپی چیر ، حتی به شما اجازه خواهد داد تا از آن به عنوان یک مبل استوانه ای نیز استفاده کنید و زمان هایی که نیاز است ، بر روی آن نشسته و استراحت کنید . 

بدین ترتیب می بینیم که ویژگی ها و کاربرد های زیر پایه شنی مبل هپی چیر بسیار بالاست و استفاده های مختلفی را می توانید از این محصول شنی داشته باشید . کیفیت ساخت زیر پایه شنی مبل هپی چیر نیز بسیار فوق العاده است و دقیقا همان ساختاری که برای تولید مبل شنی و هپی چیر ها استفاده می شود ، در ساخت زیر پایه شنی مبل هپی چیر نیز استفاده شده است . به طور مثال رویه این مبل از پارچه ساخته شده است و داخل آن با مواد یونولیتی پر شده است .  رویه مبل شنی از چرم مصنوعی بوده و کیفیت فوق العاده ای را دارد ، از سوی دیگر این رویه ظاهر بسیار زیبایی را داشته و شما می توانید آن را برای صندلی های شنی خریداری کنید که دارای رویه چرمی بوده و رنگ آن مشکی باشد ، تا اینچنین این دو محصول با یکدیگر ست شود . 

البته شما می توانید زیر پایه شنی مبل هپی چیر را در طرح و رنگ دلخواه خود نیز سفارش دهید ، زیرا امکان خرید سفارشی زیر پایه شنی از فروشگاه اینتکس وجود داشته و شما می توانید زیر پایه خود را با انواع پارچه های چرمی ، مخملی ، جیر ، خزدار و ... سفارش دهید تا به بهترین شکل ممکن با مبل شنی شما هماهنگ و ست باشد . قطر زیر پایه شنی مبل هپی چیر 50 سانتی متر بوده و ارتفاعی که دارد نیز 50 سانتی متر می باشد و همانطور که اشاره شد ، با سطح نشیمنگاه بیشتر مبل ها همخوانی داشته و در یک ارتفاع می باشد . چرا که شما راحت تر می توانید پاهای خود را دراز کرده و به صورت نیمه دراز کش از مبل های شنی استفاده کنید . این محصول دارای ضمانت 1 ساله فروشگاه تهران اینتکس می باشد .

قطر 50 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه چرم مصنوعی
جنس بخش کناری چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت خرد شده
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع زیرپایه گرد
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض مواد داخلی
 قابلیت تعویض پوسته
 قابلیت شستشو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...