شناور بادی بزرگ

intex 58829

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,420,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح مربعی با طراحی بسیار متفاوت یکی از بهترین شناور های اینتکس بوده کهاز ارگونومی بسیار خوبی بهره مند است. این شناور در واقع از سایه بان بادی سرخود برخوردار بوده و قادر است تا وزن 60 کیلوگرم را تحمل نماید.

شناور بادی بزرگ، محصول جدید اینتکس با کیفیت عالی، مناسب سرگرمی های درون آب، استخر و استراحت های هنگام شنا کردن، جنس پی وی سی، به همراه برچسب تعمیرات، فوق العاده مقاوم، با ترکیب رنگی آبی، زرد و نارنجی، محصول سال 2015 اینتکس، دارای دو محفظه در زیر و بالا.

 نوع تفریحی
 طول 196 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 7.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای سایه بان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی بزرگ

شناور بادی بزرگ از شناور های بسیار جالب برای بازی کودکان است که با شکل متفاوتی ساخته شده است و دارای یک طراحی مربعی شکل می باشد . این شناور ها به صورت بادی طراحی شده اند و شما می توانید آن ها را برای بازی کودکان خود خریداری کرده و آن را به عنوان هدیه ای بسیار دوست داشتنی به آن ها بدهید تا در زمان هایی که تفریحات آبی را انجام می دهند و یا به استخر رفته اند بتوانند از شناور بادی بزرگ استفاده کرده و بر روی آن سوار شوند ، اینچنین می توانند بر روی آب شناور مانده و تفریحات بسیار عالی و دوست داشتنی را داشته باشند . طراحی که ساخت شناور های بادی انجام می شود ، بسیار متنوع بوده و ویِژگی های زیادی را هر یک از آن ها دارند ، به عنوان مثال شناور بادی بزرگ با توجه به طراحی خاص خود می تواند فضای بزرگی را در اختیار کودکان قرار دهد و برای همین است که به آن شناور بادی بزرگ گفته می شود . 

شناور بادی بزرگ دارای سقف است و دیواره های کناری آن به صورت ستون مانند است و تنها یک بخش از شناور بادی راه ورودی دارد و اگر به سایر اضلاع این شناور بادی توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که این شناور می تواند ایمنی بسیار عالی را نیز برای کودکان داشته باشد . بخش مرکز کف شناور بادی به همراه سقف آن باز است و برای همین کودکان می توانند پاهای خود را به داخل آب بیاندازند و حتی به صورت یک حلقه شنا بادی از آن استفاده کنند . این طراحی بی نظیر می تواند اجازه دهد تا چند کودک در صورت داشتن وزن سبک به صورت همزمان از شناور بادی استفاده کنند . رنگ هایی که برای ساخت شناور بادی بزرگ استفاده شده است ، رنگ هایی همچون زرد و آبی می باشد . برای اینکه شناور بادی برای استفاده کودکان بسیار راحت تر شود شرکت اینتکس کف شناور را به صورت مواج طراحی کرده است . 

داشتن رویه مواج در کف شناور بادی می تواند راحتی بسیار بیشتری را برای شناور به همراه داشته باشد ، برای اینکه این طراحی انعطاف پذیری شناور را بسیار بیشتر خواهد کرد . پهن بودن شناور بادی به همراه ضخامت لایه های آن باعث شده است تا محصول بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند . به عنوان مثال شناور بادی بزرگ می تواند تا 60 کیلوگرم تحمل کند و از این بابت بسیار عالی بوده و چند کودک نیز می توانند به صورت همزمان از شناور بادی استفاده کنند . نکته دیگری که در رابطه با شناور بادی بزرگ مطرح است ، این است که این شناور به دلیل داشتن یک سقف ، در واقع یک سایبان بسیار عالی را دارد که می تواند از کودکان در برابر آفتاب سوختگی محافظت کند . 

وزن کلی که شناور بادی بزرگ دارد به 7.5 کیلوگرم می رسد ، این وزن سبک برای این است که محصول به صورت بادی طراحی شده است و شما می توانید برای جابجا کردن بسیار بهتر و راحت تر این محصولات به خوبی از آن استفاده کرده و همواره در سفر ها شناور بادی بزرگ را به همراه داشته باشید تا در صورت امکان کودکان بتوانند از شناور بادی بزرگ برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . کیفیت بدنه شناور بسیار بالاست و برای ساخت آن از جنسی به نام پی وی سی استفاده شده است که باعث افزایش کیفیت محصول در برابر آسیب دیدگی ها خواهد بود . لذا شما می توانید حتی در صورت آسیب دیدن بدنه ، ان را با استفاده از برچسب تعمیرات به خوبی تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید . در بخش ابعاد و مشخصات به طور دقیق ابعاد و ارتفاعی که شناور بادی بزرگ دارد ذکر شده است و بهترین توصیه به شما در هنگام خرید شناور بادی بزرگ این است که به ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بادی توجه ویژه ای را داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...