شناور بادی بزرگسال طرح قو

bestway 41109

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگسال طرح قو محصولی جدید و بسیار دوست داشتنی کمپانی بست وی می باشد که طرح و سبک این محصول بسیار متفاوت با دیگر شناور های بادی است. جنس بدنه آن از وینیل بوده که کیفیت بالایی دارد و در مقابل تابش مستقیم خورشید مقاومت خوبی دارد و به راحتی پوسیده نمی شود. ضخامت این شناور 0.32 میلی متر بوده و وزن آن نیز 3.3 کیلوگرم که بسیار راحت قابل حمل و جابجایی است. از این شناور هم می توان در استخر های منزل استفاده کرد و هم می توان آن را با خود به مسافرت یا دریا برد. تحمل وزن این کالا 90 کیلوگرم می باشد که مناسب استفاده کودکان، نو جوانان و بزرگسالان است. در دوطرف گردن این قو ی بادی دو عدد دستگیره تعادل قرار گرفته است که شما بتوانید هنگامی که سوار بر آن هستید تعادل خود را بر روی آب به راحتی حفظ کنید. یک عدد جا لیوانی نیز در قسمت کناری این شناور تعبیه شده تا هنگامی که بر روی آب هستید بتوانید نوشیدنی خود را به همراه داشته باشد. بال هایی که در کناره ی این شناور طراحی شده سبب حفظ تعادل بیشتر شناور می شود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نموده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 201 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 جنس بدنه وینیل
 وزن 3.3 کیلو گرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپدستی سوزنی
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
دارای دستگیره تعادل
دارای جا لیوانی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات
دفترچه راهنما

شناور بادی بزرگسال طرح قو از سری محصولات و لوازم بازی و تفریحات آبی استخر می باشد که با طراحی منحصر به فرد و زیبای خود توسط شرکت بزرگ بست وی تولید شده است ، این شناور بادی با طراحی بسیار زیبای خود به محبوبیت و فروش بالایی دست یافته و از نظر ابعادی و تحمل وزن مناسب برای تمامی سنین است ، بی شک با خرید شناور بادی می توانید تفریحات آبی لذت بخش و دوست داشتنی را در کنار دوستان و خانواده رقم بزنید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر شناور بادی بزرگسال طرح قو دیگر ویژگی های محصول را به صورت مختصر و مفید بیان کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

شناور بادی بزرگسال طرح قو همانطور که از نامش نیز مشخص است به صورت عروسکی و به شکل پرنده قو طراحی شده ، به همین علت نیز محبوبیت آن دو چندان گشته است ، بست وی با تجربه کاری بسیار بالای خود سعی داشته تا شناور های بادی فانتزی تر و منحصر به فرد تری را تولید کند تا مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد . این شناور بادی به گونه ای طراحی شده است که تعادل بسیار خوبی را بر روی آب دارد و فرد می تواند با نشستن بر روی شناور بادی و گرفتن از دستگیره ها که در گردن قو تعبیه شده است تعادل خود را به خوبی حفظ کند . قسمت نشیمنگاه این شناور بادی به صورت مواج و به صورت برجسته طراحی شده تا انعطاف پذیری بالایی داشته باشد . باله های کناری این شناور طرح قو نیز به زیبایی محصول افزوده است . در قسمتی از رویه این محصول جا لیوانی طراحی شده است که می توانید نوشیدنی های خود را در آن قسمت قرار دهید و به راحتی به آن دسترسی داشته باشید .

جنس بدنه

این شناور بادی دوست داشتنی و زیبای طرح قو بدنه ای از جنس وینیل دارد ، وینیل یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به خصوص محصولاتی برای تفریحات آبی طراحی شده اند مناسب است چرا که کاملا ضد آب بوده و به انعطاف پذیری بالایی که دارد می تواند به خوبی در برابر فشار ، ضربه و دماهای مختلف مقاوم باشد . از مهم ترین خصوصیت این جنس می توان به سازگاری آن با محیط زیست و مضر نبودن آن برای سلامت انسان اشاره کرد چرا که از مواد غیر سمی و غیر شیمیایی ساخته شده است . دستگیره های محصول نیز از جنس پلاستیک می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد شناور بادی بزرگسال طرح قو فوق ( طول : 201 سانتی متر ، عرض : 160 سانتی متر ) می باشد که به خوبی می تواند فضای ایده آل را برای نشستن بزرگسالان فراهم کند ، این ابعاد همچنین به گونه ای در نظر گرفته شده است که تعادل خود را به خوبی حفظ کند . وزن کلی این محصول تنها 3.3 کیلوگرم است بنابراین شما می توانید به آسانی و بدون هیچ مشکلی آن را جابجا کنید و آن را در سفر ها نزد خود ببرید . وزنی که این شناور بادی قادر است بر روی خود تحمل کند به 90 کیلوگرم می رسد و اگر وزن بیشتری به شناور بادی وارد شود ممکن است شناور نتواند به درستی عمل کند .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این شناور بادی زیبا بسیار ساده است ، در بدنه این محصول دریچه هوایی قرار گرفته است که شما می توانید آن را با پمپ باد دستی با تبدیل سری آن به سوزنی اقدام به باد کردن محصول در کمترین زمان کنید . در هنگام باد شدن از فشار دادن آن بپرهیزید ، اگر باد شناور بادی کم باشد ممکن است تعادل به خوبی حفظ نشود ، همچنین اگر باد شناور بادی زیاد باشد این امکان نیز وجود دارد که با وارد شدن فشار بیش از حد محصول پاره شده یا آسیب ببیند . پس از هر بار استفاده توصیه می شود که محصول را بشویید و آن را کاملا خشک کنید . در صورت سوراخ شدن بدنه محصول می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که فروشگاه تهران اینتکس در کنار محصول قرار داده است اقدام به ترمیم قسمت آسیب دیده کنید .

سخن پایانی

بی شک با خرید یک شناور بادی و یا تجهیزات و لوازم شنا و بازی می توانید تفریحات آبی با نشاط و دوست داشتنی را برای خود رقم بزنید ، این محصول نیز یکی از بهترین ، زیبا ترین و پر فروش ترین شناور های بادی شرکت بست وی است که می توانید آن را با قیمت مناسب و با ضمانت اصالت و سلامت کالا خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...