شناور بادی بزرگسال طرح کوسه

bestway 41097

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگسال طرح کوسه محصولی دیگر از کمپانی بست وی می باشد که به دلیل طراحی بسیار جذاب آن طرفداران بسیار را پیدا کرده است. این محصول مناسب استفاده کودکان و بزرگسالان در استخر ها و دریا می باشد. جنس این محصول از وینیل بوده که مقاومت خوبی در برابر آب و تابش نور خورشید دارد و به زودی پوسیده نمی شود . ضخامت این شناور 0.45 میلی متر و وزن آن نیز 4.2 کیلو گرم است . این شناور دارای نشیمنگاهی بسیار راحت می باشد که شما به راحتی می توانید بر روی آن هم به تفریح خود بپردازید و هم بر روی آن استراحت کنید . در دو طرف بدنه آن دو عدد دستگیره تعادل قرار گرفته شده که شما با گرفتن دستگیره ها می توانید به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ نمایید . در قسمت عقبی این شناور نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده تا شما بتوانید نوشیدنی خود را بر روی آب به همراه داشته باشید . این محصول دارای 3 دریچه هوا می باشد و به دلیل بالا بودن تعداد دریچه ها به سرعت باد می شود و هنگامی که می خواهید باد آن را تخلیه کنید باز هم زمان کم تری را صرف این کار می کنید. شما می توانید این شناور بادی را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید .

 نوع تفریحی
 طول 254 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 جنس بدنه وینیل 
 وزن 4.2 کیلو گرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپدستی سوزنی
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و بزرگسالان
دارای نشیمنگاهی راحت
دارای دستگیره تعادل
دارای جا لیوانی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات
دفترچه راهنما

شناور بادی بزرگسال طرح کوسه شناوری بسیار دوست داشتنی و با طراحی زیبا و خاص می باشد که برای استفاده در سنین بزرگسال طراحی شده است . معمولا شناور های بادی که ساختار عروسکی دارند برای سنین پایین طراحی می شوند ولی شناور بادی بزرگسال طرح کوسه همانطور که از نامش مشخص است برای سنین بزرگسال طراحی شده است و می تواند برای استفاده بسیار مناسب باشد . توجه داشته باشید که در خرید های شناور های بادی به مانند هر محصول بادی دیگر مانند تشک بادی روی آب ، حلقه شنا بادی ، تخت خواب و تشک های بادی به تحمل وزن آن ها توجه داشته باشید . 

شرکت سازنده این محصول بادی شرکت بست وی می باشد که یکی از بهترین برند های تولید کننده محصولات بادی می باشد که با توجه به اینکه تولیداتی موفق دارد ، به فروش بسیار بالایی نیز دست یافته است . این برند در کنار شرکت اینتکس بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا هستند که می توانید آن ها را با قیمت های مناسب و ارزانی خریداری کنید . توجه داشته باشید که بست وی تحمل وزن شناور بادی بزرگسال طرح کوسه را 90 کیلوگرم در نظر گرفته است که می توان گفت تحمل وزن بسیار عالی و ایده آل برای بزرگسالان خواهد بود . 

البته از این محصولات بادی کودکان نیز می توانند استفاده کنند ، ولی اگر دوست دارند که شناور بادی طرح کوسه داشته باشند که ابعاد کوچک تری داشته باشد ، می توانید در فروشگاه تهران اینتکس سایر مدل های طرح کوسه را انتخاب کنید که برای کودکان طراحی شده است و ابعاد کوچک تری نیز دارند . این نوع طراحی عروسکی به دلیل اینکه ماهی های آبزی هستند ، در هنگام استفاده از آن ها در داخل آب می تواند جلوه زیبایی را به خود بگیرد . به همین دلیل نیز بسیاری از شناور های بادی با طراحی های این چنینی ساخته شده اند و مدل های بسیار زیاد دیگری برگرفته از موجودات دریایی همچون انواع ماهی ها ، نهنگ ، سفره ماهی و ... استفاده شده است . 

توجه داشته باشید که شناور بادی بزرگسال طرح کوسه تعادل بسیار خوبی را بر روی آب دارد ، چرا که طراحی آن بی نظیر است . اگر به محصول توجه داشته باشید این لوازم شنا تفریحات آبی دارای یک نشیمنگاه بزرگ تر در بخش میانی خود است که این طراحی می تواند فضای ایده آلی را برای نشستن شما فراهم کند تا بتوانید به راحتی بر روی شناور سوار شده و بازی کنید . توجه داشته باشید که نوع طراحی باله های کناری این شناور بر حفظ تعادل محصول نقش بسزایی داشته و البته دو دستگیره نیز برای حفظ تعادل بر روی بدنه قرار گرفته است که می توانید از آن طریق به خوبی گرفته و تعادل خود را به خوبی حفظ کنید . 

نوع طراحی مواجی که نشیمنگاه شناور بادی بزرگسال طرح کوسه دارد می تواند از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند تا در صورت نشستن های طولانی ، فشاری به اندام ها وارد نشود . این محصول زیبا و دوست داشتنی به راحتی قابلیت حمل داشته و شما می توانید به راحتی آن را برداشته و با خود به مسافرت ببرید . راه اندازی این محصولات نیز بسیار ساده بوده و شما می توانید از پمپ های باد نیز برای راه اندازی بهتر استفاده کنید . پمپ های باد مدل های مختلفی را دارند که شما می توانید از هر یک از آن ها برای راه اندازی استفاده کنید .

ولی بهتر است که از پمپ های باد دستی استفاده کنید که راه اندازی ساده تری را برای شما به همراه خواهد داشت و نیازی به برق نیز نخواهد بود . برای ساخت و تولید شناور بادی بزرگسال طرح کوسه از لایه های وینیل استفاده شده است که شاید آن را با نام پی وی سی یا پلاستیک نیز بنامند .

این جنس کاملا ضد آب بوده و به عنوان مواد اولیه بسیار مناسب برای ساخت تمامی محصولات بادی می باشد که از ویژگی های بسیار خوب آن می توان به ضد آب بودن اشاره کرد ، این ضد آب بودن مسئله بسیار مهمی بوده به خصوص که برای ساخت شناور های بادی استفاده شود . توجه داشته باشید که این جنس همچنین ضد حساسیت پوستی بوده و در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است و به سختی آسیب خواهد دید . به همین علت استفاده از آن در فضاهای روباز نیز میسر بوده و در استخر های روباز نیز می توانید از آن استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...