شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی

Bestway 41113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی شناوری دوست داشتنی با طراحی بسیار زیباست که می توانید برای رده های سنی بالای ده سال آن را خریداری کنید . این شناور به خوبی می تواند تا 90 کیلوکرم وزن را تحمل کند که می توان گفت برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است . دلیل اینکه از این شناور بادی می توان برای رده های سنی مختلف استفاده کرد ، بزرگ بودن سایز آن است . بست وی در تولیدات جدید خود از سری شناور های بادی طرح یونیکورن کودک و بزرگسال ، این شناور بادی را در طول 224 سانتی متر و در عرض 164 سانتی متر تولید کرده است . این ابعاد بسیار بزرگ بوده و حتی می تواند وزن های بیشتر را نیز تحمل کند . هرچه شناور های بادی بزرگ تر و مساحت بیشتری را داشته باشند ، تعادل آن ها نیز بسیار بهتر خواهد شد ، به عنوان مثال شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی که ابعاد بزرگی دارد ، به خوبی نیز می تواند بر روی آب تعادل خود را حفظ کند ، حتی اگر آب کمی مواج شود . هر چند که شرکت بست وی برای شناوری بسیار بهتر شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی ، در گردن این اسب تک شاخ دو دستگیره قرار داده است که می توانید با گرفتن آن ها به خوبی تعادل خود را حفظ کنید . این شناور دارای طراحی مواج در قسمت پشتی خود بوده و همچنین بدنه نرم و انعطاف پذیر پی وی سی آن ، راحتی را برای شما در هنگام استفاده خواهد آورد .

  • شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی
  • طول : 224 سانتی متر
  • عرض : 164 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 3.4 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دستگیره تعادل
  • مناسب سنین بزرگسال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 41113

شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی یک شناور بسیار خوب برای استفاده سنین بزرگسال است که در نام محصول آورده شده است که این شناور برای بزرگسالان طراحی شده است . این شناور به خوبی می تواند وزن افراد بزرگسال را نیز تحمل کند . بست وی تحمل وزن شناور بادی بزرگسال یونیکورن خود را 90 کیلوگرم در نظر گرفته است و این تحمل وزن برای هر فردی مناسب و قابل استفاده خواهد بود . این شناور بادی دارای ظاهر بسیار زیباست که می تواند برای هر خریدار دوست داشتنی باشد . بسیاری از مشتریان به خصوص خانم ها علاقه زیادی به شناور های بادی دارند که طرح آن ها دخترانه باشد . این شناور نیز به دلیل اینکه شبیه به یونیکورن یا اسب تک شاخ طراحی شده است بسیار محبوب و پر فروش شده است . 

برای تولید و ساخت شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی از پی وی سی استفاده شده است . پی وی سی استفاده شده در این محصول از رنگ سفید و برخی از قسمت ها رنگی می باشد ، ضخامت بدنه در کیفیت شناور تاثیر گذار است و به علت اینکه بست وی از پی وی سی ضخیم برای تولید کردن شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی استفاده کرده است ، باعث شده تا شناور بادی بتواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند و در هنگام فشرده شدن یا برخورد با جایی آسیب نبیند . به همین دلیل است که فروشگاه اینتکس توصیه می کند که شناور بادی خود را از برند های اینتکس و بست وی خرید کنید که کیفیت ساخت بسیار خوبی دارند . 

یکی از خصوصیات های برتری که شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی دارد ، این است که وزن آن بسیار سبک است و شما می توانید به راحتی شناور را با خود برای مسافرت کردن همراه داشته باشید . حتی شما می توانید از خانه تا ویلا و حتی برای رفتن به شهر های ساحلی شناور بادی را برداشته و با خود حمل کنید تا در هر جایی که امکان استفاده از شناور بادی بر روی آب وجود دارد ، آن را راه اندازی کرده و تفریح کنید . وزن شناور بادی 3.4 کیلوگرم است . البته شناور هایی هستند که وزن پایین تر از این مقدار را دارند ، ولی شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی ابعاد بزرگی دارد و طول آن 224 سانتی متر و عرض شناور 164 سانتی متر است . 

ابعاد گفته شده یک ابعاد بزرگ برای استفاده خواهد بود و شما می توانید راحت از شناور بادی استفاده کنید . بزرگ بودن شناور بادی می تواند تعادل آن را بسیار بهتر است کند ، خصوصا که برای شناور بادی دستگیره تعادل طراحی شود . شناور بادی دارای دو عدد دستگیره است که برای داشتن تعادل بهتر طراحی شده است و شما می توانید در هنگام استفاده از شناور بادی بزرگسال یونیکورن بست وی ، از این دستگیره ها گرفته و به خوبی تعادل داشته باشید . این دستگیره ها بسیار سفت و محکم هستند و جدا نمی شوند ، جنس آن ها از پلاستیک است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...