شناور بادی تخت استخر بزرگسال

AHDS-014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی تخت استخر بزرگسال یکی از جدید ترین و راحت ترین شناور های بادی تولید شده برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از نشیمنگاهی توری بهره مند می باشد تا باعث تهویه بهتر هوا جهت جلوگیری از تعریق شود. این شناور به گونه ای طراحی شده که از یک تکیه گاه بادی سرخود بهره مند می باشد تا هنگام استفاده احساس راحتی به مصرف کننده منتقل کند. علاوه بر این یک جای مخصوص بطری تعبیه شده تا امکان نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز در آن فراهم باشد. این شناور در سه رنگ مختلف تولید و عرضه شده است.

نوع تفریحی
 طول 193 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 95 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین بزرگسال
دارای کف توری
دارای تکیه گاه بادی سرخود
دارای جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی تخت استخر بزرگسال با توجه به طراحی خاص و بی نظیری که دارد به عنوان یک شناور بادی راحتی مورد استفاده قرار می گیرد به طوریکه شما می توانید با استفاده از آن بر روی آب ریلکس کنید و لحظات آرامش بخشی را برای خود رقم بزنید . شما می توانید برای طولانی مدت بر روی شناور بادی تخت استخر بزرگسال نشسته و استراحت کنید و یا به تفریح بپردازید ، زیرا انعطاف پذیری بسیار خوب آن نیز می تواند بستری نرم و راحت را در اختیار شما قرار دهد . البته در بخش های بعدی به صورت کامل تری به این لوازم شنا تفریحات آبی خواهیم پرداخت .

تولید و طراحی شناور بادی تخت استخر بزرگسال

تولید و طراحی شناور بادی تخت استخر بزرگسال بسیار شبیه به تشک های بادی روی آب می باشد که ساختار بی نظیرش باعث شده است تا انتخاب بسیاری از مشتریان فروشگاه تهران اینتکس باشد . همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید ، شناور بادی تخت استخر بزرگسال دارای یک تکیه گاه شیب دار است که این شیب ملایم و همچنین طول زیاد آن باعث می شود تا بتوانید به سادگی بر روی شناور بادی دراز کشیده و ریلکس کنید . طراحی پهن محصول نیز باعث شده است تا محصول تعادل بسیار خوبی را نیز بر روی آب داشته باشد . 

جنس بدنه شناور بادی تخت استخر بزرگسال

جنس بدنه شناور بادی تخت استخر بزرگسال بسیار کیفیت بالایی دارد . این جنس که با نام pvc و یا وینیل شناخته می شود ، امروزه به بهترین مواد اولیه برای ساخت محصولات بادی تبدیل شده است که شرکت های بزرگی همچون اینتکس ، بست وی ، اینتایم ، جیلونگ و سایر تولید کنندگان محصولات بادی از آن برای تولید لایه های بدنه استفاده کنند . توجه داشته باشید که تمامی بخش های این شناور بادی یعنی بخش های مشکی رنگ ، سفید و فسفری رنگ آن نیز از همین جنس ساخته شده اند . 

این جنس همچنین ضد آب است و یکی از دلایل مهم آن نیز برای ساخت محصولاتی همچون لوازم شنا تفریحات آبی ، تشک بادی روی آب ، قایق بادی ، استخر بادی و وان بادی نیز همین موضوع بوده است . این جنس حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند و در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است ، به همین دلیل شما می توانید از محصول برای طولانی مدت نیز بر بروی آب و در استخر های روباز نیز استفاده کنید . بهتر است که از این محصول بادی بیشتر در اب های آرام و ساکن همچون استخر ها استفاده شود .

نگهداری و توصیه های مراقبت از شناور بادی تخت استخر بزرگسال

مهم ترین نکته ای که بایستی در استفاده از محصولات بادی در نظر داشته باشید ، امکان آسیب دیدگی آنهاست ، این محصولات با توجه به ساختاری که دارند ، بسیار آسیب پذیر بوده و در صورت برخورد با اجسام تیز و برنده می توانند به سادگی سوراخ شده و آسیب ببینند. به همین دلیل نیز توصیه می شود که از شناور بادی تخت استخر بزرگسال تنها بر روی آب استفاده کنید و از آن بهتر است که بر روی زمین استفاده نشود . همچنین توجه داشته باشید که شناور های بادی خود همچون شناور بادی تخت استخر بزرگسال را در صورت استفاده بر روی زمین ، بر روی یک زیرانداز قرار دهید . برخورد اجسام تیز و برنده ، وسایل داغ ، آتش و حرارت ، سطوح زبر و ... می تواند منجر به آسیب دیدگی شناور بادی تخت استخر بزرگسال شود . 

تعمیرات شناور بادی تخت استخر بزرگسال

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان به آن اشاره نمود ، قابلیت تعمیر شدن محصولات بادی همچون شناور بادی تخت استخر بزرگسال می باشد ، شما نیز می توانید به سادگی این تعمیرات را نیز انجام داده و از محصول آسیب دیده خود به سادگی دوباره استفاده کنید . توجه داشته باشید که هر نوع آسیب دیدگی قابل تعمیر نبوده و بایستی حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید . این شناور بادی با استفاده از برچسب تعمیراتی ، پنچرگیری خواهد شد ، همچنین شما می توانید محصول خود را برای تعمیرات تحویل فروشگاه تهران اینتکس بدهید تا فروشگاه به بهترین شکل تعمیرات شما را انجام دهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...