شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس

intex 57528

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,190,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس از شناور های بسیار خوب و جدید برند اینتکس می باشد که برخلاف بسیاری از شناور های بادی کودک موجود در بازار ، برای استفاده دو نفره طراحی شده و به همین دلیل نیز طول زیادی دارد . طول شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس در واقع 213 سانتی متر است که به خوبی اجازه نشستن دو نفر را در پشت این شناور بادی که شبیه به خرچنگ نیز طراحی شده است ، خواهد داد . شکل این شناور به صورت عروسکی بوده و اگر به تصاویر دقت داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که طراحی شبیه به خرچنگ دارد که چنگال های آن در بخش جلویی دیده می شود . همچنین اینتکس سعی کرده است تا با طراحی نزدیک به یک خرچنگ واقعی قرمز رنگ ، این شناور را نیز بسیار شبیه به آن کند . بخش پشت خرچنگ یعنی رویه شناور بادی به صورت مواج است که می تواند نشستن را برای کودکان راحت تر کند ، به ویژه که این شناور بادی دارای دو جفت دستگیره است که کودکان می توانند از آن گرفته تا اینچنین شرایط خود را برای نشستن مناسب تر کنند .

  • شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس
  • طول : 213 سانتی متر
  • عرض : 137 سانتی متر
  • وزن : 0.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • ضخامت بدنه : 30 میلی متر
  • ظرفیت : 2 کودک
  • تحمل وزن : 80 کیلوگرم
  • دارای دو جفت دستگیره تعادل
  • کد محصول : intex 57528

شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس یک محصول بسیار خوبی برای تفریح کردن کودکان در آب می باشد که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است و نوع طراحی آن بزرگ بوده و به دلیل داشتن دو سطح صاف برای نشستن ، مناسب برای دو کودک است و هر دو کودک می توانند به راحتی بر روی شناور نشسته و تفریح کنند . این شناور بادی دو نفره طراحی بسیار جالبی دارد و آن هم این است که شناور بادی شبیه به یک خرچنگ ساخته شده است که بسیار خاص بوده و اولین بار شرکت بست وی آن را تولید کرده است . بنابراین کودکان در صورت علاقه به شناور بادی طرح خرچنگ می توانند این شناور را تهیه کرده و از آن استفاده کنند .

علت اینکه دو کودک می توانند به راحتی از شناور بادی استفاده کنند این است که شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس طول زیادی دارد و 213 سانتی متر است . همچنین عرض شناور 137 سانتی متر بوده و در صورت راه اندازی شناور بادی متوجه خواهید شد که ابعاد شناور بسیار بزرگ است و دو کودک به راحتی می توانند از آن استفاده کنند . تحمل وزن شناور 80 کیلوگرم است که به راحتی دو کودک 40 کیلوگرمی می توانند از شناور بادی استفاده کنند . برای اینکه هر دو کودک راحت تر بتوانند از شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس استفاده کنند دو جفت دستگیره تعادل در بدنه شناور بادی طرح خرچنگ قرار گرفته است .

این دستگیره ها برای این است که کودک بتوانند زمانی که بر روی آب است ، با گرفتن دستگیره ها تعادل خود را به خوبی حفظ کند و بتواند از افتادن خود به داخل آب جلوگیری کند . شرکت اینتکس که سازنده شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ می باشد برای ساختن آن از پی وی سی استفاده کرده است . این پی وی سی های استفاده شده ضخامت 30 میلیمتری دارد و نسبتا ضخیم و خوب است به همین دلیل شناور کمتر در معرض آسیب دیدگی خواهد بود . راه اندازی شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس بسیار آسان است و تنها باید بدنه آن را باد کنید تا کودکان بتوانند از آن استفاده کنند .

شما می توانید از فروشگاه اینتکس پمپ باد تهیه کنید و با آن سریع تر شناور بادی کودک را راه اندازی کنید . کودکان حتما علاقه بسیار زیادی به این شناور بادی دارند ، چرا که ساختن شناور ها شبیه به برخی از حیوانات می تواند برای کودکان خوشایند باشد و آن ها را تشویق به بازی کند . توصیه مهمی که برای کودکان در هنگام استفاده از شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس شده است ، این است که نباید از شناور بادی در آب هایی که مواج است استفاده کنید . همچنین بهتر است که عمق آب کم باشد . به عنوان مثال استفاده از این شناور در استخر ها بسیار عالی خواهد بود . شما می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین شناور بادی دو نفره کودک طرح خرچنگ اینتکس را از فروشگاه اینتکس خرید کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...