شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک

intex 58294EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک از جدید ترین و بزرگترین شناور های بادی مخصوص تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر های بزرگ بوده که بدنه ای ساخته شده از جنس PVC وینیل دارد. این شناور به شکل خانه طراحی شده که سقف شیروانی داشته و سایبانی بسیار مناسب برای جلوگیری از برخورد مستقیم نور آفتاب به کودکان می باشد. شناوری که یک سرسره بادی نیز داشته که برای سر خوردن به داخل آب طراحی شده است. محصولی که دارای 2 درب بزرگ بوده و قسمت کف آن کاملا بسته می باشد تا محلی برای نشستن داشته باشد. همچنین دیواره های این شناور از هر دو طرف قابلیت جدا شدن دارد. هر کدام از لایه های بادی به کار رفته در دیواره این محصول به صورت جداگانه باد شده و هر کدام می تواند به عنوان شناوری مجزا مورد استفاده قرار بگیرد. از ویژگی های بسیار کاربردی دیگر این محصول استفاده از آن به عنوان استخر آب و یا استخر توپ برای خردسالان بر روی زمین به دلیل داشتن مخزنی کوچک در داخل بدنه می باشد. بر روی بدنه و سرسره این شناور چند دستگیره نیز تعبیه شده که برای ایجاد تعادل بیشتر روی آب می باشد.

 نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 40 لیتر
طول 280 سانتی متر
عرض 173 سانتی متر
ارتفاع 122 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای کف بادی بسته
دارای سایبان سرخود
قابلیت جدا شدن دیواره های باید
قابل استفاده به عنوان استخر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک بدون شک از جذاب ترین شناور هایی خواهد که می توانید آن را برای کودکان خود خریداری کنید . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این شناور در عین حال که بر روی آب شناور است ، دارای یک سرسره بادی نیز می باشد که کودکان می توانند بر روی آب بازی کرده و با استفاده از سرسره به داخل آب بیوفتند . شناور های بادی بسیار بهتر از سایر شناور ها هستند ، زیرا بدنه آن ها ضد آب بوده و دارای محفظه های بادی می باشند که بهترین شکل می توانند وزن های بالا را نیز بر روی آب نگهدارند . از این رو اینتکس نیز با این محصول را با ساختاری بادی تولید کرده است . در ادامه مطلب با نقد و بررسی بیشتر شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک همراه ما باشید تا شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک آشنا کنیم . شما می توانید این لوازم شنا تفریحات آبی را از فروشگاه اینتکس با ارزان ترین قیمت خریداری کنید . 

ساخت و طراحی شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک

شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک در واقع به صورت یک خانه بازی کودک طراحی شده است که دارای یک تشک بادی بزرگ و یک چارچوب و سقف بادی می باشد که کناره های آن با حفاظ های بادی بسته شده است ، بنابراین از بخش پشتی می توان وارد این شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک شد ، کودکان می توانند به راحتی در داخل این خانه بادی نشسته و یا دراز بکشند و با توجه به اینکه این محصول می تواند وزن های بالاتری را تحمل کند ، کودکان به همراه دوستان خود نیز می توانند از این محصول استفاده کنند . وجود سقف در این شناور بادی می تواند از آفتاب سوختگی آن ها جلوگیری کند تا بتوانند در روز های گرم تابستانی نیز ، لحظات شاد را در هوای خنک رقم بزنند . 

در بخش جلویی این محصول نیز سرسره بادی قرار داده شده است که قابلیت نصب و جداسازی را از بدنه داشته و به کودکان اجازه خواهد داد تا به راحتی به داخل آب سر بخورند . دستگیره هایی در بدنه شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک قرار داده شده است که کودکان می توانند با گرفتن آن به راحتی تعادل خود را حفظ کرده و بر روی شناور جابجا شوند . همچنین دو دستگیره نیز بر روی سرسره بادی قرار داده شده است که برای قرار گیری بهتر بر روی سرسره ، کودکان می توانند با گرفتن دستگیره ها تعادل خود را برای جایگیری بهتر ، استفاده نمایند . 

بخش های رویه و سطح تشک بادی این شناور و سرسره بادی آن نیز به صورت مواج طراحی شده است که می تواند انعطاف پذیری بیشتری را به محصول ببخشد تا کودکان در هنگام استفاده از محصول ، احساس راحتی داشته باشند و فشاری به اندام های آن ها وارد نشود . بهتر است از این محصول در آب های نسبتا کم عمق استفاده شود تا کودکان دچار مشکل نشوند و همچنین توصیه می شود که والدین در هنگام بازی کودکان ، نظاره گر آن ها باشند . 

ویژگی های شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک اشاره نمود ، پرتابل بودن آن ها می باشد ، پرتابل بودن به معنی قابلیت جابجایی و حمل می باشد که این محصول به دلیل ساختار بادی که دارد ، از وزن سبکی برخوردار بوده و به سادگی می توانید آن را جابجا کنید . وزن کم در کنار حجم بسته بندی کوچک به شما اجازه می دهد تا محصول را در مسافرت ها نیز استفاده کنید . شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک با توجه به ابعاد بزرگی که دارد ، تنها 10 کیلوگرم می باشد . 

جنس بدنه شناور بادی سرسره دار طرح خانه کودک

شرکت اینتکس برای ساخت بخش های مختلف و لایه های زیرین ، سقف ، سرسره بادی و ... محصول از pvc استفاده کرده است . پی وی سی های استفاده شده در این محصول رنگی بوده و ضخامت لایه های آن بالا بوده و از استحکام بالایی برخوردار هستند ، از این رو به خوبی می توانند در برابر ضربه و فشار مقاوم باشند . ضد آب بودن محصول در کنار عایق بودن در برابر نور آفتاب ، باعث افزایش کیفیت محصول گردیده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...