شناور بادی شورتی طرح اردک

intex 58577

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک شورتی با طرح اردک، محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که طراحی بسیار زیبایی نیز دارد. این شناور قابل استفاده در استخر و آبهای کم عمق آرام را مراقبت والدین بوده و ایمنی کودک را تا حد زیادی افزایش می دهد. از مشخصه های اصلی این شناور می توان به رنگ زرد چشم نواز، ابعاد بسته بندی کوچک و وزن کم آن اشاره کرد که باعث می شود بتوان به سادگی از این شناور بادی در محل های مختلف استفاده کرد. به همراه برچسب تعمیرات و پمپ باد سوزنی، محصول شرکت اینتکس آمریکا بوده و کیفیت ساخت بسیار عالی دارد . برای تولید و ساخت این محصول زیبا و دوست داشتنی از لایه های پی وی سی استفاده شده است . با توجه به ساختار شورتی این محصول ، کودکان سنین پایین نیز به راحتی و با ایمنی بیشتر می توانند از شناور بادی شورتی طرح اردک استفاده کنند . در بخش نقد و بررسی بیشتر با این محصول پر فروش و محبوب آشنا خواهید شد . 

 نوع تفریحی
 طول 94 سانتی متر
 عرض 82 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 453 گرم
 تحمل وزن 23 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی سوزنی
 سایر ویژگی هامناسب کودکان بالای سه سال
رنگ زرد
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی شورتی طرح اردک از شناور های بسیار عالی با طراحی مناسب برای استفاده کودکان سنین پایین و خردسالان می باشد که شرکت اینتکس آن را تولید کردها است تا این رده سنی نیز بتواند به همراه بزرگتر ها و والدین به تفریحات آبی و شنا کردن بپردازد . با توجه به ساختار بادی که این شناور ها دارند ، به خوبی می تواند بر روی اب شناور مانده و وزن های نسبتا زیاد کودکان را نیز تحمل کند . لذا در صورتی که زیاد به تفریحات آبی علاقه دارید ، می توانید این وسیله بسیار کاربردی و دوست داشتنی را برای کودکان خود تهیه کرده و با آن ها به بازی ها و تفریحات آبی بپردازید . 

طراحی و تولید این شناور بادی شبیه به اردک زیبا و دوست داشتنی می باشد که شرکت اینتکس با طراحی بی نظیرش آن را بسیار جذاب و محبوب کرده است که به خوبی می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند . استفاده از طراحی بادی در ساخت این محصول باعث شده است تا شناور بادی طراحی عروسکی داشته باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، شناور بادی شورتی طرح اردک دارای یک سر بادی و بال ها و دم در انتهای شناور می باشد که با نوک برجسته و چشمان چاپی جلوه واقعی تر و زیبا تری را به خود گرفته است . 

بخش پشتی این شناور بادی که به صورت توخالی است ، محل قرار گیری کودکان می باشد . درست در همین قسمت دو حفره قرار دارد که محل نشستن و قرار گیری پاهای کودکان می باشد تا اینچنین بتوانند پاهای خود را در هنگام نشستن در داخل شناور نیز به آب بزنند و با حرکت پاها حتی خود را به اطراف هدایت کنند . این طراحی همچنین می تواند مانع از خارج شدن کودکان از شناور بشود و اینچنین خطری آن ها را تهدید نخواهد کرد . همچنین داشتن طراحی برجسته در لبه های شناور و قرار گیری کودک در بخش پایینی می تواند مانع از ورود آب به داخل شناور نیز بشود ، یعنی شناور به مانند یک قایق عمل خواهد کرد . 

جابجایی و حمل این شناور بادی بسیار ساده و آسان است ، وزن کلی شناور بادی شورتی طرح اردک تنها به 453 گرم می رسد یعنی کمتر از نیم کیلوگرم می باشد ، به همین دلیل نیز به سادگی می توانید آن را برداشته و با خود حمل کنید . توجه داشته باشید که حجم بسته بندی شده شناور بادی شورتی طرح اردک نیز بسیار کوچک است ، زیرا ساختار آن به صورت بادی بوده و شما می توانید به سادگی محصول را برداشته و با خود به مسافرت ها ببرید . بدین ترتیب می توان گفت که شناور بادی شورتی طرح اردک یک محصول پرتابل و مسافرتی نیز می باشد . 

برای ساخت و تولید شناور بادی شورتی طرح اردک از لایه های رنگی و زرد pvc استفاده شده است که طراحی چرمی دارد ، این جنس ضد آب بوده و به همین دلیل یکی از بهترین موارد برای ساخت محصولات بادی نظیر شناور بادی شورتی طرح اردک می باشد ، این ضد آب بودن باعث شده است تا شناور بادی شورتی طرح اردک طول عمر بالایی داشته باشد . این جنس در برابر نور آفتاب نیز مقاوم است و در صورت استفاده از آن در فضای باز نیز همچون ساحل ها صدمه ای را به محصول وارد نخواهد کرد . 

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ضد حساسیت بودن بدنه آن اشاره کرد که هیچ آسیبی را به پوست کودکان وارد نخواهد کرد . شما می توانید به سادگی و در کمترین زمان شناور بادی شورتی طرح اردک را با استفاده از پمپ باد و از طریق دریچه بادی که در بدنه قرار دارد باد کنید . این محصول قابلیت تعمیر داشته و می توانید با برچسب تعمیرات ، اینکار را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...