شناور بادی شورتی طرح میکی موس

bestway 91003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی طرح میکی موس یک محصول زیبا و جالب بوده که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این محصول مناسب برای کودکان سنین 3 تا 6 سال می باشد. در جلوی این شناور دو بند وجود دارد که می توانید با ان کودک را بر روی اب به راحتی جا به جا کنید و برای امنیت بیشتر نیز ان ها را محکم نگه دارید. هم چنین سطح داخلی این محصول دارای شیار هایی است که کودک راحت درون ان قرار بگیرد و لیز نخورد. رنگ بندی این محصول هم به گونه ای است که کف این شناور تمام زرد رنگ است ، لایه داخلی ان تمام سبز است و لایه بیرونی و رویه ان نیز برگرفته از انیمیشن زیبای میکی موس می باشد که در بین کودکان بسیار محبوب است. جنس این محصول از نوع وینیل بوده که مقاومت بالایی در برابر ضربات دارد. هم چنین در عرض چند دقیقه و با پمپ باد خود می توانید این محصول را باد کرده و لحظات شادی را برای کودک خود خلق کنید. علاوه بر ان به دلیل سبک بودن این کالا می توانید به راحتی ان را حمل و جا به جا کنید. این محصول زیبا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 102 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
وزن 408 گرم
 جنس بدنه وینیل
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سازنده بست وی
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاطراحی زیبا و دوست داشتنی
مشابه قایق
 اقلام همراه-

شناور بادی شورتی طرح میکی موس یکی دیگر از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده و توانسته است تا به یکی از پر طرفدار ترین شناور های بادی تبدیل شود. کودکان می توانند از این محصول در استخر های رو باز، رو پوشیده، دریا و همچنین استخر های پیش ساخته استفاده کنند و به وسیله آن به آب تنی و تفریح مشغول شوند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت شناور بادی :

این شناور بادی دارای طراحی بسیار زیبا  منحصر به فردی می باشد که توانسته است توجه بسیار از افراد را به خود جلب کند و به یکی از پر فروش ترین شناور های بادی این شرکت تبدیل شود. دور تا دور این محصول دارای طرح میکی موس بوده و قسمت نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج و به رنگ قرمز طراحی شده. در قسمت جلویی این محصول یک عدد طناب تعادل تعبیه شده که کودکا می توانند با گرفتن آن تعادل خود را بر روی اب حفظ کنند و یا والدین نیز می توانند با کشیدن آن طناب کودک خود را بر روی سطح آب حرکت دهند و آن ها را کنترل کنند. قسمت نشیمنگاه این شناور به گونه ای طراحی شده است که کودک می تواند هم بر روی آن نشسته و پاهی خود را درون آب قرار دهد و یا هم کی تواند پایین تنه ی خود را درون آب قرار داده و به وسیله دست هایش لبه ها شناور را بگیرد و به تفریح و نشاط مشغول شود.

جنس و کیفیت بدنه شناور بادی :

یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید یک محصول بادی باید به آن توجه نمود، جنس آن محصول است. همه دارای یک سری نگرانی از جمله مقاومت بدنه، دوام و ... را دارند که شرکت بست وی توانسته است با محصولات با کیفیتی که تولید می کند تمامی این نگرانی ها را بر طرف کرده و کالایی مرغوب را به مشتریان خود ارائه دهد. بدنه این محصول از جنس وینیل بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و انواع دمای آب دارد و شما می توانید در هر فصلی و در دمای آبی از آن استفاده کنید. 

ابعاد و وزن شناور بادی :

این محصول دارای ابعادی استاندارد بوده که شما می توانید به راحتی از آن در استخر ها و دریا استفاده کنید. همچنین به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد می توانید به راحتی و بدون هیچ گونه اشغال فضایی آن را با خود به مسافرت ببرید تا در سفر هم کودکان شما از داشتن همچین وسیله تفریحی پر کاربردی بهره ببرند. این محصول دارای طول: 102 سانتی متر و عرض: 69 سانتی متر می باشد. همچنین وزن آن نیز 408 گرم بوده که به راحتی می توانید آن را حمل و جا به جا کنید.

طریقه راه اندازی :

شما برای راه اندازی این محصول به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که برای تهیه آن می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن فرمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری فرمایید. پس از تهیه پمپ شناور را از بسته بندی خارج می کنید و بر روی سطحی کاملا صاف قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای شناور را باز کرده و پمپ را در ان قسمت می گذارید. حال شروع به باد زدن آن می کنیدو پس از این که شکل کلی خود را گرفت و کمی سفت شد، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای آن را می بندید. 

مراقبت و نگهداری :

برای این که بتوان مدت زمان بیشتری از محصولات بادی استفاده کرد نیاز است تا یک سری نکات را رعایت کنید. از برخورد هرگونه جسم نوک تیزی با بدنه آن خود داری کنید. آن را در معرض حرارت قرار دهید. هنگام باد زدن نیز حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید. چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و در نتیجه پس از مدتی درز های آن از یکدیگر جدا می شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...