شناور بادی شورتی کودک طرح اتومبیل

65982

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
198,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک طرح اتومبیل از جمله محصولات زیبا و دوست داشتنی از تولیدات موفق کمپانی اینتکس بوده که به دلیل بدنه ای باکیفیت و ساختاری متفاوت در زمان کوتاهی توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت دست یابد. این محصول دارای ارکونومی ساخت بیضی شکل بوده که از رنگ سفید تولید شده است. بر روی بدنه این محصول تصاویر فانتزی و زیبایی با رنگبندی شاد جهت برقراری ارتباط با روحیات کودکان به چشم می خورد. در بخش ابتدایی محصول یک فرمان پلاستیکی زرد رنگ بدون پلیسه به چشم خورده که مجهز به بوق می باشد. در بخش انتهایی این محصول نیز یک تیکه گاه بادی ابی رنگ تعبیه شده است. این محصول در بخش کف دارای دو عدد جایگاه پا برای تفریحات ابی کودک بوده و می تواند تا سقف 20 کیلوگرم را بر روی اب با امنیت کامل شناور نگه دارد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده به همین دلیل شما می توانید این محصول را در سفر و فضای باز همراه داشته باشید. ارگونومی ساخت استاندارد این محصول برای رده سنی 1 ماه الی 3 سال توصیه می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 68 سانتی متر
 عرض 50 سانتی متر
ارتفاع25 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 600 گرم
 سازندهاینتکس
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 1 ماه الی 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی شورتی کودک طرح اتومبیل

شناور بادی شورتی کودک طرح اتومبیل یکی از زیباترین و جذاب ترین نمونه های شناور بادی روی اب بوده که در سال جدید میلادی توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. اینمحصول با توجه به ساختاری ظاهری بسیار زیبا و کیفیت بالای بدنه توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. از این محصول در تمامی استخر های ابی و اب های ارام با اسودگی خاطر می توانید استفاده نمایید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول زیبا و خرید شناور بادی توصیه می کنیم ما را تا انتها همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به بدنه ای زیبا و مطابق با ورحیات ان ها دارد. از سوی دیگر محصول تولید شده باید منطبق با استاندارد های موجود ایمنی کودک را در زمان بازی حفظ نماید. بر همین اساس شناور بادی شورتی کودک طرح اتومبیل یک نمونه موفق برای نیاز مصرف کنندگان می باشد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که رنگی سفید دارد. بر روی این بدنه تصاویر رنگارنگ و زیبایی با رنگبندی شاد و فانتزی بر اساس روحیات کودکان نقش بسته است. در کنار این محصول دو عدد باله بادی ابی رنگ طرح دار قرار دارد. بر روی بخش ابتدایی محصول یک عدد فرمان پلاستیکی زرد رنگ مجهز به بوق برای بازی کودک تعبیه شده است. بخش کف این محصول نارنجی بوده که دارای جایگاه استاندارد برای پاهای کودک می باشد. بخش انتهایی محصول نیز دارای یک تکیه گاه ساده و ابی رنگ است. از این محصول در رده سنی 1 ماه تا 3 سال می توانید استفاده نمایید.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره در پی محصولی با مرغوبیت ساختار بدنه هستند تا طول عمر ان را تضمین نماید. بر همین اساس تاکید شرکت اینتکس همواره بر کیفیت بالای جنس بدنه محصولات بوده است. این محصول نیز با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا با دوام بسیار زیاد می باشد. کف این محصول در تماس با سطح اب بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از پی وی سی دولایه تولید شده است. این ساختار را می توانیددر تمامی فضاهای سرپوشیده و باز با اسودگی خاطر استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا دماهای مختلف اب تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول یک انتخاب مناسب برای استفاده در سفر بوده و شما می توانید به راحتی این محصول 600 گرمی را حمل کنید. این محصول دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل بوده که از طولی برابر 68 سانتی متر و عرضی معادل 50 سانتی متر تشکیل می شود. ارتفاع 25 سانتی متری محصول مانع از غوطه ور شدن این بدنه در اب می شود. تحمل وزن استاندارد این کالا نیز 20 کیلوگرم است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه محصول اقدام به راه اندازی ان نمایید. در مرحله اخر فرمان را در جای خود قرار داده و کودک با را خیالی اسوده بر روی اب شناور سازید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول خودداری کرده همچنین وزنی بیش از توان قابل تحمل به این ساختار وارد نکنید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

شناور بادی شورتی کودک طرح اتومبیل کالایی استاندارد و باکیفت برای رده سنی 1 ماه تا 3 سال بوده که از ظاهری زیبا و طول عمر بالا برخوردار است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...