شناور بادی طرح حلزون کودک

bestway 34102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,090,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح حلزون کودک یکی از شناور های بسیار زیبا و دوست داشتنی جدید تولید شده توسط بست وی می باشد که برای کودکان در رده سنی 3 تا 6 سال کاملا مناسب است. این شناور دارای رویه ای از جنس وینیل می باشد که بر خلاف بسیاری از محصولات دارای ضخامت 0.22 میلی متر می باشد و ضخیم تر از سایر کالا ها به حساب می آید. بخش اصلی بدنه این شناور بادی را رنگ زرد تشکیل داده است و سایر قسمت ها را نیز رنگ بنفش و سبز تشکیل داده اند، همچنین مدلی از این شناور بادی با رنگ بندی عمده آبی در قسمت زیرین و زرد و نارنجی در سایر قسمت ها همراه شده است که ترکیب بهتری از این مدل دارد. با توجه به وزن 770 گرمی این محصول می توان آن را به سادگی جابجا کرده و در شرایط مختلف راه اندازی و مورد استفاده قرار داد. همچنین بسته بندی محصول نیز کوچک است که باعث می شود قرار گیری آن در کوله پشتی و یا ساک حمل کوچک مانعی نداشته باشد.

 نوع تفریحی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
ضخامت لایه ها 0.22 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 770 گرم
 سازنده بست وی
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 3 - 6 سال
دارای سایه بان بادی
مشابه قایق
دارای سایبان
 اقلام همراه-

شناور بادی طرح حلزون کودک با طراحی بی نظیری که دارد ، به یکی از محبوب ترین مدل ها برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان تبدیل شده است . شناور های بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، می تواند بر روی آب شناور مانده و اینچنین کودکان به تفریحات آبی بپردازند . توجه داشته باشید که طراحی بی نظیر و شبیه به قایقی که شناور بادی طرح حلزون کودک دارد ، می تواند برای حفظ تعادل بسیار مناسب تر باشد . در ادامه مطلب به نقد و بررسی کامل شناور بادی طرح حلزون کودک خواهیم پرداخت تا بیشتر با محصول آشنا شده و خرید خود را بهتر انجام دهید .

ساخت و تولید شناور بادی طرح حلزون کودک

طراحی و تولید شناور بادی فوق با توجه به ساختاری که شبیه به حلزون دارد ، با نام شناور بادی طرح حلزون کودک شناخته می شود . این طراحی عروسکی می تواند به عنوان یک وسیله بازی نیز برای کودکان باشد . شرکت بست وی این شناور بادی را به گونه ای طراحی کرده است که لاک پشتی حلزون می تواند به عنوان یک تکیه گاه برای کودکان باشد تا آن ها بتوانند اینچنین به بازی ها و تفریحات خود بپردازند بدون اینکه فشاری را بر روی اندام های خود احساس کنند .

توجه داشته باشید که بخش مرکزی و نشیمنگاه شناور بادی نیز به صورت گود طراحی شده است که این طراحی باعث به وجود آمدن لبه هایی شده است که می تواند مانع از افتادن کودکان به درون آب شود و همچنین می تواند از ورود آب به داخل شناور بادی جلوگیری کند . طراحی پهن و با ابعاد بزرگ شناور بادی می تواند باعث حفظ تعادل بسیار خوب آن شود . وجود سر حلزون نیز می تواند به عنوان تکیه گاهی دیگر و یا به عنوان دستگیره ای برای کودکان باشد تا از آن گرفته و راحت تر بر روی اب شناور بمانند . 

جنس بدنه شناور بادی طرح حلزون کودک

برای تولید و ساخت شناور بادی طرح حلزون کودک از لایه های بسیار خوب و مقاومی به نام پی وی سی استفاده کرده است که می توان گفت بهترین جنس برای تولید شناور های بادی می باشد . انعطاف پذیری بسیار خوب این جنس در کنار ضد آب بودن آن ، باعث شده است تا پی وی سی به یکی از بهترین لایه ها برای تولید شناور بادی تبدیل شود . نام دیگر پی وی سی ، وینیل می باشد که ممکن است در جستجو های خود با این نام نیز برخورد کرده باشید . ضخامت لایه های وینیل این جنس از ضخامت 0.22 میلی متر برخوردار بوده و می تواند جنسی بسیار عالی و با کیفیت برای ساخت شناور بادی باشد .

راه اندازی شناور بادی طرح حلزون کودک

برای راه اندازی شناور بادی طرح حلزون کودک شما می توانید از پمپ باد استفاده کنید . شما می توانید پمپ های باد خود را از طریق فروشگاه تهران اینتکس در هنگام خرید محصول بادی ، انتخاب و خریداری کنید . پمپ های باد مختلفی طراحی شده اند که بهترین مدل برای راه اندازی شناور بادی ، پمپ باد دستی می باشد که پمپ های باد دستی نیازی به برق نداشته و در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید . توجه داشته باشید که شما می توانید حتی از پمپ های باد نیز استفاده نکنید و این تنها یک پیشنهاد به شماست تا بهتر و با سرعت بیشتری بتوانید شناور بادی را راه اندازی نمایید .

مراقبت و نگهداری شناور بادی طرح حلزون کودک

مراقبت و نگهداری از شناور بادی بسیار ساده و آسان است ، ولی توجه داشته باشید که شناور های بادی در صورت برخورد اجسام تیز و برنده به سادگی آسیب پذیر خواهند بود . توجه داشته باشید که شناور های بادی را نباید بر روی زمین استفاده کرد . ساییدگی بر روی زمین نیز می تواند به محصول آسیب وارد کند . توجه داشته باشید که یک شناور بادی بایستی حتما بر روی آب استفاده شود . باد کردن زیاد از حد بدنه نیز می تواند منجر به آسیب دیدن شناور بادی شود . بنابراین توجه داشته باشید که شناور های بادی خود را با پمپ های باد قوی راه اندازی نکنید . برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این لوازم شنا تفریحات آبی با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...