شناور بادی طرح ستاره کودک

bestway 42046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح ستاره کودک محصولی جدید از کمپانی بست وی می باشد که در سال 2018 به بازار ارائه شد. این شناور به صورت بیضی شکل طراحی شده و طرح روی آن نیز ستاره بوده و رنگ آن نیز آبی است. جنس این کالا از وینیل می باشد که در مقاومت خوبی در برابر آب و نور مستقیم خورشید دارد. وزن آن تقریبا 1 کیلو گرم بوده و به راحتی قابل حمل و جابجایی ست. این محصول مناسب استفاده کودکان 3 تا 10 سال می باشد و همانطور که ذکر شد به دلیل وزن کم آن به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده. در دو طرف این شناور بادی دو عدد دستگیره تعادل تعبیه شده تا هنگامی که کودکان شما رو آن قرار می گیرند بتوانند به راحتی تعادل خود را روی آب حفظ کنند. این محصول دارای دو عدد دریچه هوا بوده که به دلیل حجم کم این شناور به سرعت باد می شود و می توانید وقت کمتری را صرف باد کردن آن کنید. شما می توانید این محصول تفریحی آبی را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 نوع تفریحی
 طول 114  سانتی متر
 عرض 46 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 جنس بدنه وینیل
 وزن 1 کیلوگرم
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3-10 سال
دارای دستگیره تعادل
آبی رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی طرح ستاره کودک از نمونه تشک های بادی است که طراحی آن شبیه به تشک ها و تخت های موج سواری می باشد که برای استفاده کودکان طراحی شده است و به آن ها اجازه می دهد تا با استفاده از این محصول بر روی آب شناور بمانند و لحظات شادی را برای خود رقم بزنند . توجه داشته باشید که این شناور های بادی بسیار عالی بوده و حفظ تعادل بسیار خوبی را نیز بر روی آب دارند ، به همین جهت نیز شما می توانید برای سنین 3 تا 10 سال این شناور بادی طرح ستاره کودک را خریداری کنید .

توجه داشته باشید که شناور های بادی برای سنین بزرگسال نیز طراحی شده اند که بهتر است در هنگام خرید لوازم شنا تفریحات آبی همچون شناور های بادی به این نکته مهم توجه داشته باشید . همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید ، این شناور بادی به صورت بیضی شکل طراحی شده است و البته شباهت زیادی به تخته های موج سواری دارد . توجه داشته باشید که شناور هایی که تخت مانند و یا تشک مانند هستند ، عمدتا برای دراز کشیدن مناسب می باشند و کودکان می توانند به پشت و یا بر روی شکم دراز کشیده و از شناور بادی خود استفاده کنند .

توجه داشته باشید که شناور بادی فوق عرض و طول استانداردی داشته که می تواند تعادل خود را به خوبی بر روی آب حفظ کند ، همچنین شرکت بست وی برای اینکه کودکان بتوانند بهتر تعادل خود را حفظ کنند به خصوص در زمان هایی که آب مواج می شود ، دو دستگیره در طرفین شناور قرار داده است تا از آن طریق بتوانند آن ها را گرفته و از افتادن به داخل آب جلوگیری کنند . بنابراین نگران تعادل شناور بادی طرح ستاره کودک نباشید . در ادامه بیشتر با شناور بادی طرح ستاره کودک آشنا خواهید شد . 

برای ساخت و تولید شناور بادی طرح ستاره کودک از لایه های pvc طرح چرم استفاده شده است . این لایه ها مدل های مختلفی دارند که بر روی آن ها طرح های مختلفی پیاده سازی شده است ، به مانند شناور بادی فوق که بدنه آن از طراحی ستاره ای مزین گردیده است . این جنس یکی از مهم ترین ویژگی های یک شناور را بر آورده ساخته است و آن هم ضد آب بودن این جنس است ، بنابراین استفاده از شناور بادی در درون آن منجر به آسیب دیدن محصول نخواهد شد . 

توجه داشته باشید که این مواد انعطاف پذیر بوده و باعث شده است تا در ساخت بسیاری از محصولات بادی نقش داشته باشد . این انعطاف پذیری خوب باعث شده است تا محصولات بادی دوام بهتری را در برابر ضربه و فشار ها داشته باشند و همچنین استفاده از آن ها در ساخت محصولات بادی همچون تشک های بادی ، تخت بادی ، شناور بادی و ... موجب نرمی بدنه و راحتی افرادی باشد که از محصول استفاده می کنند . این جنس همچنین ضد حساسیت بوده و می توان این گزینه را نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شناور بادی دانست . 

استفاده و راه اندازی این محصولات بادی بسیار ساده است ، چه بسا برای راحتی بیشتر می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید . پمپ های باد در مدل های مختلف تولید شده اند که شما می توانید بسته به نیاز های خود یکی از آن ها را خریداری کرده و به راحتی شناور بادی را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که این شناور های بادی نیازمند مراقبت هستند تا آسیبی نبینند ، لذا محصولات بادی در برخورد جسم های برنده و نوک تیز و یا سطوح زبر به آسانی آسیب خواهند دید . 

با این وجود جای نگرانی نبوده و در صورتی که بدنه محصولات بادی و شناور های بادی ، آسیب های جزئی ببینند ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی به سادگی محصولات بادی را تعمیر کنید و از آن ها دوباره استفاده نمایید . همچنین فروشگاه اینتکس نمایندگی محصولات بادی را در ایران داشته و خدمات تعمیرات را برای مشتریان خود ارائه کرده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...