شناور بادی کودک طرح اختاپوس

bestway 42044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح اختاپوس محصولی دیگر از شرکت بست وی می باشد که به دلیل طراحی منحصر به فرد آن طرف داران زیادی به خود جذب کرده است. جنس این محصول از وینیل بوده که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی میباشد. این شناور دارای دو عدد دریچه هوا بوده و به دلیل حجم کم آن به سرعت می توان آن را باد کرد. این کالا در سه رنگ آبی، سبز و زرد در بازار عرضه شده که هم رنگ جذبی را داراست و هم از طرح بسیار زیبایی بهره می برد. در جلوی این شناور یک قسمتی تعبیه شده که با بستن طناب به آن می توانید شناور را روی سطح آب حرکت دهید. این محصول مناسب استفاده کودکان می باشد و یک وسیله نشاط آور مناسب و بی خطر برای آنها در فصل تابستان است همچنین به دلیل وزن بسیار کم آن به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 109  سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 جنس بدنه وینیل
 وزن 0.33 کیلوگرم
 تحمل وزن 65 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای طناب حرکت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

شناور بادی کودک طرح اختاپوس از شناور های بادی عالی و با ساختار تشک مانند است که به واسطه ابعاد نسبتا بزرگی که دارد ، علاوه بر کودکان برای استفاده نوجوانان نیز مناسب است . این نوع از لوازم شنا تفریحات آبی به واسطه ساختاری که دارند می تواند برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب نیز بسیار مناسب باشد . به همین واسطه مدل های بزرگی نیز از این محصولات ساخته شده اند که برای بزرگسالان مناسب است . در ادامه مطلب به نقد و بررسی کامل تر این محصول اشاره خواهیم کرد . 

راهنمای خرید شناور بادی کودک طرح اختاپوسش

برای خرید هر نوع شناور بادی حتما در ابتدا بایستی به تحمل وزن آن توجه داشته باشید . زیرا این شناور های بادی برای سنین خاصی طراحی شده اند و آستانه تحمل وزن مشخصی نیز دارند . توجه داشته باشید که حتما به تحمل وزن محصول توجه داشته باشید . برای مثال شناور بادی کودک طرح اختاپوس قادر است تا 65 کیلوگرم وزن را تحمل کند که یک وزن ایده آلی برای نگهداری تمامی کودکان می باشد . بنابراین با خیالی راحت آن را برای استفاده کودکان خریداری کنید . دومین نکته کیفیت بالای محصول بادی می باشد که به مواردی همچون جنس بدنه ، ضخامت لایه ها ، نوع طراحی و ساخت محصول ، برند تولیدی شناور بادی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره هایی خواهیم کرد . 

تولید و ساخت شناور بادی کودک طرح اختاپوس

تولید و ساخت این شناور بادی بسیار عالی بوده و طراحی پهن آن می تواند تعادل بسیار خوبی را بر روی اب داشته باشد . از ویژگی های بسیار خوبی که در طراحی شناور بادی کودک طرح اختاپوس استفاده شده است می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد . البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که شناور بادی دارای طراحی عروسکی بوده و شبیه به اختاپوس طراحی شده است ، از این رو شرکت بست وی سعی بر این داشته تا پاهای اختاپوس را به صورت برجسته تولید کند . این طراحی برجسته از چند جهت عالی و کاربردی است . یکی از آن ها جلوگیری از لغزنده بودن شناور بادی می باشد . از سوی دیگر این شناور بادی انعطاف پذیری بسیار بیشتر و بهتری را خواهد داشت تا اینچنین بتوانید برای مدت طولانی بدون اینکه کودک خسته شود بر روی شناور بادی نشسته و یا دراز بکشد . 

جنس بدنه شناور بادی کودک طرح اختاپوس

برای تولید و ساخت شناور بادی کودک طرح اختاپوس از لایه های بسیار خوب و ضخیم پی وی سی استفاده کرده است . این جنس یکی از عوامل بسیار مهم در کیفیت شناور بادی می باشد . این شناور بادی می تواند بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد ، زیرا پی وی سی انعطاف پذیر است . پی وی سی ها حتی ضد آب می باشند و در برابر نور افتاب نیز مقاوم هستند ، به همین جهت نیز طول عمر بالایی دارند . پی وی سی ها قابلیت تعمیر داشته که در این رابطه در بخش های بعدی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد .

مراقبت و تعمیرات شناور بادی کودک طرح اختاپوس

یک محصول بادی بایستی به خوبی مراقبت و نگهداری شود ، زیرا ممکن است آسیب ببیند . برای تعمیرات محصولات بادی شما می توانید از بسته های تعمیراتی که شامل برچسب تعمیرات است استفاده کنید و محصول را تعمیر کنید . برای تعمیرات بهتر می توانید حتی محصول را برای فروشگاه اینترنتی اینتکس ارسال کنید .

فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی را برای محصولات بادی همچون شناور های بادی ارائه کرده است که شما می توانید برای تعمیرات تخصصی محصولات بادی خود از فروشگاه تهران اینتکس کمک بگیرید . برچسب های تعمیراتی نیز در کنار محصولات بادی قرار دارد که می توانید ازآن استفاده کنید ، همچنین می توانید از فروشگاه نیز برچسب های تعمیراتی خود را تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...