شناور بادی کودک طرح قایق اینتکس

intex 59380

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح قایق اینتکس یکی از بهترین و جذاب ترین محصولات تفریحی روی آب بوده که ساخته شدهاز جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که در طرح های کودک پسندانه مختلفی تولید شده و از رنگ بندی های جذاب بهره مند است. این شناور در قسمت وسطین خود جای مخصوص نشستن کودک داشته و به خوبی تعادل لازم را برای فرزندان شما به ارمغان می آرود. شناور بادی کودک طرح قایق اینتکس: شناورهای کودک جدید اینتکس از محصولات بسیار زیبا و کودک پسندانه ای بوده که کودکان شما را به وجد خواهد آورد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی را در برابر شرایط جوی مختلف و فشار آب به ارمغان می آورد. این شناورها در رنگ های مختلف و سه طرح (ماهی، ماشین و قایق بادبانی) بوده که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. این شناور برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد که استفاده از آن در آب های آرام و کم عمق مناسب ترین مورد می باشد.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 وزن 3 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای سه طرح مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی کودک طرح قایق اینتکس شناوری بسیار دوست داشتنی برای بازی ها و تفریحات دوست داشتنی کودکان است که شبیه به یک سفینه فضایی ساخته شده است و می تواند برای استفاده کودکان بسیار مناسب باشد و جذابیت خاصی که این شناور دارد ، می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب کند . این شناور بادی به خوبی می تواند بر روی آب باقی مانده و طراحی که شبیه به یک قایق بادی دارد ، یک نفر را بر روی خود نگهدارد که با توجه به اینکه ابعاد نسبتا کوچکی دارد و می تواند وزن های پایین را تحمل کند ، برای استفاده کودکان مناسب می باشد .

این شناور بادی برای کودکانی ساخته شده است که خیلی سن آن ها پایین است و این امکان وجود دارد که در بازی های خود به مشکل خورده و ممکن است غرق بشوند ، ولی این شناور می تواند برای آن ها بسیار خوب باشد . شناور بادی کودک طرح قایق اینتکس می تواند تا 50 کیلوگرم را تحمل کند که تحمل وزن بسیار خوبی بوده و می تواند برای سنین 3 تا 6 سال مناسب باشد . بهتر است که کودکان سنین پایین تر ازسه سال از این نوع شناور ها استفاده نکنند و بهتر است که مدل های شورتی شناور بادی را انتخاب و از آن استفاده کنند .

به همین منظور شرکت اینتکس از بال هایی که در کناره های شناور بادی استفاده کرده است که طراحی های چاپی بر روی بدنه به خصوص نوک دماغه این سفینه فضایی ، جلوه زیبا تری را به آن بخشیده است . برای این محصول یک تکیه گاه در نظر گرفته شده است که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، به همین منظور کودک می تواند در هنگامی که از شناور بادی کودک طرح قایق اینتکس استفاده می کند به این تکیه گاه تکیه کرده و لحظات شادی را برای خود رقم بزند بدون اینکه فشاری به کمر او در هنگام بازی وارد شود . 

قسمت شورتی شناور بادی در وسط شناور است و کمی پایین است و برای همین دیده نمی شود . کودک در آن قسمت نشسته و می تواند از شناور استفاده کند . آب داخل شناور وارد نمی شود و شناور بادی بسیار خوب می تواند روی آب بماند و فرو نرود . هر چند توصیه شده است که از شناور بادی کودک طرح قایق اینتکس در آب های کم عمق استخر ها استفاده شود . هر چند کودکان سنین بالاتر می توانند در دریا نیز از این شناور بادی شورتی دوست داشتنی استفاده کنند . ولی بهتر است که آن ها شناور های بزرگتر را خرید کنند . 

این شناور را می توانید از فروشگاه اینتکس به صورت حضوری و آنلاین برای کودکان خریداری کنید تا بتوانید آن ها را در هنگامی که خودتان به استخر می روید ، این شناور را باد کنید و کودکان را بر روی شناور سوار کنید تا در کنار شما بازی کنند . آب بازی برای کودکان بسیار دوست داشتنی است و حتی کودکان با سن پایین هم این بازی ها را دوست دارند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...