شناور بادی کودک طرح هواپیما

intex 59380 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
730,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی کودک طرح هواپیما یکی از محصولات خوب و دوست داشتنی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که طراحی فوق العاده زیبایی دارد و می تواند برای کودکان جذاب باشد. این شناور بر خلاف بسیاری از مدل های دیگر از نوع شورتی نبوده و شباهت بسیاری به قایق دارد به این دلیل که کودک می تواند با نشستن درون آن و خرید یک پاروی پلاستیکی به سادگی جابجا شود. به دلیل ساختار بسیار خوب بدنه این محصول و ضخامت 0.20 لایه های آن ایمنی آن بسیار بالا بوده و می تواند تا وزن 27 کیلوگرم را به سادگی تحمل کند. رده سنی اعلام شده از سوی سازنده برای این محصول 3 تا 6 سال بوده اما بسته به جثه کودک سنین مختلفی می توانند از آن بهره ببرند . در قسمت نقد و بررسی می توانید اطلاعات کامل تری را از شناور بادی کودک طرح هواپیما کسب کنید و همچنین می توانید برای مشاوره خرید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 وزن 450 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 27 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای سه طرح مختلف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی کودک طرح هواپیما از شناور های بی نظیر و با امنیت بالای فروشگاه تهران اینتکس می باشد که طراحی شبیه به یک قایق بادی اما باطراحی عروسکی دارد که باعث شده است تا کودکان علاقه بسیار زیادی به این شناور بادی داشته باشند . همانطور که در تصویر نیز مشخص است ، این شناور بادی طراحی هواپیما دارد و این طراحی به دلیل شناور بودن محصول بر روی آب ، به کودکان حس پرواز بر روی آب را خواهد داد و مطمعنا آن ها از داشتن چنین محصول بادی بی نظیری نهایت استفاده را خواهند برد . در این بخش به صورت کامل تر به بررسی شناور بادی کودک طرح هواپیما خواهیم پرداخت .

یک شناور بادی در مرحله اول باید به خوبی بر روی آب شناوری کافی را داشته باشد و بتواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند ، بنابراین همواره به دنبال شناور های بادی باشید که در صورت متلاطم شدن آب نیز به خوبی بتواند بر روی آب باقی بماند ، بدون اینکه برای آن مشکلی ایجاد شود . به خصوص که اگر شناور بادی را برای کودکان تهیه می کنید . شناور بادی کودک طرح هواپیما دارای طراحی استاندارد است و به واسطه اینکه تولید کننده آن برند اینتکس است ، می توانید با خیالی راحت آن را تهیه کنید . چرا که اینتکس یکی از بزرگ ترین و بهترین تولید کنندگان محصولات بادی و لوازم شنا تفریحات آبی می باشد . 

اگر به شناور بادی توجه داشته باشید ، شرکت اینتکس محصول را شبیه به یک هواپیما طراحی کرده است که دارای طول 119 سانتی متری است . این در حالی است که دو باله برای هواپیما نیز در نظر گرفته شده است که می تواند از چپ شدن شناور از کناره ها جلوگیری کند ، به همین جهت در صورت مواج شدن آب نیز کودکان نگران افتادن به بیرون از شناور بادی نخواهند بود . استفاده از یک پروانه بسیار زیبا در بخش جلویی شناور بادی کودک طرح هواپیما جلوه زیبا تری را به آن بخشیده است . این پروانه قابلیت حرکت کردن دارد و ثابت نیست . 

این شناور بادی دارای ابعاد بزرگی بوده و بخش نشیمنگاه آن تقریبا گود است و کودک می تواند در آن قسمت قرار بگیرد ، داشتن لبه های بلند در هواپیما می تواند مانع از ورود آب به درون شناور بادی شود . بخش جلویی شناور بادی کودک طرح هواپیما و پنجره زرد رنگی که برای آن در نظر گرفته شده است ، می تواند یک اهرمی نیز برای کودکان باشد تا با گرفتن آن بتوانند به خوبی بر روی آب شناور باقی بمانند .

تحمل وزن شناور بادی کودک طرح هواپیما 27 کیلوگرم می باشد و این محدودیت توسط شرکت اینتکس در نظر گرفته شده است ، با این وجود توصیه می شود که کودکان سنین 3 تا 6 سال از این شناور بادی استفاده کنند . چرا که کودکان سنین پایین از خطرات احتمالی پیش رو آگاهی ندارند و ممکن است خودشان به بیرون از شناور بادی بروند ، همچنین کودکان سنین بیشتر نیز دارای وزن بالاتری بوده و به همین جهت نمی توانند از شناور بادی فوق استفاده کنند . 

برای ساخت و تولید شناور بادی کودک طرح هواپیما از لایه های پی وی سی استفاده شده است که ضخامت آن 0.20 میلی متر بوده و یک ضخامت استاندارد برای شناور بادی خواهد بود . این محصول با کیفیت است و در صورت مراقبت و نگهداری می تواند سال های سال مورد استفاده قرار بگیرد و کودکان از آن برای تفریحات آبی خود استفاده کنند . توجه داشته باشید که شناور بادی کودک طرح هواپیما برای استفاده در آب های کم عمق و آرامی همچون استخر ها طراحی شده است . 

شناور بادی کودک طرح هواپیما یک محصول مسافرتی نیز می باشد و شما می توانید برای اینکه کودکان بتوانند در مسافرت ها از شناور بادی استفاده کنند می توانید آن را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و با خود به مسافرت ببرید . شما می توانید برای راه اندازی هر چه سریع تر و راحت تر شناور بادی کودک طرح هواپیما از پمپ های باد استفاده کنید ، زیرا این محصول بادی نیز با کمک پمپ باد قابل راه اندازی است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...