شناور بادی 1 نفره کودک با طرح تمساح

intex 58562-S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
189,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی 1 نفره کودک در طرح تمساح نوع کوچک از سری شناور های بادی جدید شرکت اینتکس برای سنین زیر 8 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. این محصول در واقع از بهرین و مقرون به صرفه ترین تفریحات آبی برای فرزندانتان بوده که از یک دستگیره پلاستیکی سرخود برای حفظ تعادل نیز برخوردار است. این شناور از وزن بسیار مناسبی برخوردار بوده که به راحتی چه در حالت باد شده و یا در حالت باد نشده قابل جا به جایی خواهد بود. این کالا نیز تنها توسط یک پمپ باد دستی در مدت زمان بسیار کمی قابل راه اندازی خواهد بود.

  نوع  تفریحی
  طول 180 سانتی متر
  عرض 114 سانتی متر
  ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.2 کیلوگرم
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
  پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
مناسب سنین کودکان
دارای یک دستگیره تعادل
مناسب استفاده در انواع استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور بادی 1 نفره کودک با طرح تمساح از نمونه شناور های بادی زیبا و دوست داشتنی شرکت بست وی است که به شکل تمساح طراحی شده و همین ویژگی باعث شده تا محبوبیت شناور دو چندان شود ، استفاده از این شناور بادی در استخر ها می تواند تفریحات شادابی را به دنبال داشته باشد چرا که شکل بی نظیر آن جلوه جذابی را به استخر خواهد داد . این محصول برای سنین پایین تر و کودکان طراحی شده و می تواند به بهترین شکل توسط آن ها مورد استفاده قرار بگیرد . در این بخش با نقد و بررسی کامل تر محصول شما را با سایر ویژگی های شناور بادی 1 نفره کودک با طرح تمساح آشنا خواهیم کرد تا با کسب اطلاع بیشتر بتوانید در امر خرید شناور بادی خود موفق باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این شناور بادی همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، دارای شکل عروسکی تمساح است که کودکان به خصوص پسران علاقه زیادی به استفاده از آن دارند ، ساختار این محصول به گونه ای می باشد که تعادل کودکان را می تواند به خوبی حفظ کند ، قسمت سر ، دم و پاهای عروسکی و بادی این تمساح نقش بسزایی در حفظ تعادل آن دارد . در قسمت پشت کردن تمساح یک دستگیره طراحی و تعبیه شده است که کودک می تواند با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کند . در قسمت کناری این محصول دریچه هوای شناور بادی قرار گرفته است تا از آن طریق بتوانید برای باد کردن محصول اقدام کنید . همچنین این محصول تنها در رنگ سبز ساخته شده است تا جلوه واقعی به تمساح ببخشد .

جنس بدنه

شناور بادی زیبا و دوست داشتنی کودک فوق که با طرح تمساح تولید شده است بدنه ای از جنس pvc طرح چرم دارد ، این جنس به خوبی در برابر رطوبت مقاومت می کند و در برابر ضربه ، تابش اشعه های خورشیدی ، حرارت های نور آفتاب یا دمای آب تاثیری بر این جنس نخواهد گذاشت . از مهم ترین مزیت های این جنس می توان به سازگاری آن با محیط زیست و سلامت انسان اشاره کرد ، چرا که از مواد غیر سمی ساخته شده و ضرری برای پوست انسان ندارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد شناور بادی 1 نفره کودک با طرح تمساح برابر با ( طول : 180 سانتی متر ، عرض : 114 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد و همانطور که در نام محصول مشخص است برای استفاده یک نفره طراحی شده اما با این حال اگر وزن کودکان کم باشد می توانند به صورت دو نفره نیز از محصول استفاده کنند . تحمل وزن این شناور 70 کیلوگرم است و نمی تواند وزنی بیشتر از آن را تحمل کند . وزن کلی این محصول نیز 1.2 کیلوگرم می باشد و به راحتی می توان آن را حمل کرد ، حجم بسته بندی این شناور نیز بسیار کوچک است و می توان آن را در کیف نیز قرار داده و جابجا کرد و در سفر ها از آن استفاده کرد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این محصول بسیار ساده است ، در بدنه محصول دریچه هوایی طراحی شده که می توانید از آن طریق به وسیله پمپ های باد دستی که سری آن به صورت سوزنی باشد اقدام به راه اندازی شناور بادی کنید . باد این شناور بایستی میزان باشد و اگر کم و یا زیاد باشد ممکن است عملکرد مناسبی نداشته باشد . همچنین اگر باد آن زیاد باشد ممکن است بر اثر فشار بترکد . در حفظ و نگهداری این شناور می بایست کوشا باشید چرا که بدنه نازک و ضعیف شناور بادی فوق می تواند در اثر برخورد با اجسام تیز و برنده سوراخ شود اما با این وجود جای نگرانی نیست چرا که شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیری قسمت آسیب دیده شناور بادی خود را به خوبی ترمیم کنید . نحوه صحیح استفاده از برچسب های تعمیراتی در دفترچه راهنمای محصول و نیز مقالات موجود در فروشگاه intex آورده شده است .

سخن پایانی

با خرید شناور بادی 1 نفره کودک با طرح تمساح می توانید بازی های شاد و مفرح آبی را برای فرزندان و کودکان خود به ارمغان بیارید ، این محصول که ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد از نظر دوام ، جنس بدنه ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت ، ابعاد ، وزن ، تحمل وزن بسیار عالی بوده و به سرعت قابل راه اندازی است و از همه مهم تر در صورت آسیب دیدن می توانید آن را تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...