شناور روی آب دو نفره

bestway 99912

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور روی آب دو نفره بست وی یک محصول زیبا و کار آمد که دارا طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سلیقه ها می باشد . این محصول از دو تیکه گاه بادی نرم برخوردار است و همچنین نشیمنگاه ضد تعریقی که برای این محصول طراحی شده برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این شناور حس خوش آیندی به شما انتقال خواهد داد . جنس رویه این محصول از پی وی سی ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ضربه می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . از این محصول زیبا می توانید در آب های آرام و استخر های بزرگ استفاده نمایید . این محصول دارای حجم و وزن مناسبی می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که این کالا را به راحتی با  خود حمل نمایید . شما می توانید با تهیه یک پمپ از فروشگاه تهران اینتکس محول خود را به راحتی باد نموده و از آن استفاده کنید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید شناور روی آب دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

 نوع تفریحی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین مختلف
دارای کف بادی 
دارای تکیه گاه سرخود
دارای جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور روی آب دو نفره شناوری دوست داشتنی و زیبا برای استفاده دو نفره به صورت همزمان می باشد که به واسطه این طراحی بی نظیر و متفاوت به یکی از محبوب ترین لوازم شنا تفریحات آبی بزرگسالان تبدیل شده است و شما می توانید به همراه دوستان خود به تفریحات آبی بپردازید و با شناور ماندن بر روی آب ، لحظات شادی را رقم بزنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس تنوع بسیار زیادی از این محصولات بادی را در فروشگاه موجود کرده است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود این محصولات را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . هر شناور بادی برای رده های سنی مختلف طراحی شده اند که شناور روی آب دو نفره  برای استفاده بزرگسالان طراحی شده و برند تولیدی آن شرکت بست وی می باشد .

این شناور بادی در واقع شبیه به یک حلقه شنا طراحی شده است به طوریکه این حلقه ها به یکدیگر متصل بوده و هر یک از حرفه هایی که در بدنه این محصول قرار دارد ، محل نشستن افراد می باشد . بست وی برای اینکه شناور روی آب دو نفره  بسیار زیبا و شیک باشد ، بخش کف آن را به رنگ آبی روشن در نظر گرفته است و رویه آن نیز به صورت شفاف می باشد ، به همین دلیل بخش های داخلی آن قابلیت دیده شدن را داشته و جلوه زیباتری را به خود گرفته است . همچنین این طراحی را برای بخش تکیه گاه شناور روی آب دو نفره نیز در نظر گرفته است ، همانطور که مشاهده می کنید ، این شناور روی آب دارای تکیه گاهی سفید است که بخش پشتی آن رنگی و بخش جلویی آن شفاف است . 

این لایه های رنگی و شفاف ، پی وی سی می باشد که یکی از بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی می باشد ، چرا که این لایه ها ضد آب هستند و طول عمر بالایی را نیز دارند . تحمل وزن بالا ، دوام در برابر ضربه و شرایط مختلف محیطی از ویژگی های پی وی سی می باشد . لایه های شفاف بدنه شناور روی آب دو نفره  به مانند بخش های رنگی آن ضخیم بوده و این کیفیت به دلیل ضخامت بسیار خوب بدنه است .

برای شناور روی آب دو نفره  همچنین دو دستگیره برای حفظ تعادل قرار داده شده است که از آن طریق می توانید تعادل خود را در هنگام مواج شدن آب گرفته و به خوبی در جای خود ثابت بمانید . همچنین شناور روی آب دو نفره دارای یک محل نیز برای قرار گیری بطری دارد که می توانید در زمان هایی که وارد آب می شوید ، نوشیندنی های خود را نیز به همراه داشته باشید تا دیگر برای صرف نوشیدنی نیازی به وارد شدن به داخل آب نباشد تا بتوانید در هنگام بازی کردن و یا ریلکس کردن بر روی آب از شناور بادی به بهترین شکل استفاده کنید . 

حلقه های شناور بادی بسیار نرم و راحت هستند و شما می توانید در بهترین حالت بر روی حلقه نشسته و پاهای خود را دراز کنید و از پشت نیز به تکیه گاه نرم و راحت محصول تکیه دهید . این شناور بادی بیشتر برای استفاده در آب های آرام طراحی شده است ، ولی با توجه به اینکه ابعاد بزرگی داشته و طول آن به 2 متر می رسد به خوبی می تواند بر روی آب شناور مانده و لذت عالی را به شما در هنگام استفاده بدهد . ابعاد دقیق محصول در جدول مشخصات به صورت کامل آورده شده است . 

هر شناور بادی می تواند تا یک مقدار وزن را تحمل کند ، بنابراین بهتر است که قبل از خرید به تحمل وزن محصولات بادی توجه داشته باشید . عمدتا شناور های بادی اصل و اورجینال دارای تحمل وزن مشخصی از سوی شرکت های سازنده دارند ، به عنوان مثال شناور روی آب دو نفره  که یک محصول بادی اورجینال شرکت بست وی است می تواند تا 140 کیلوگرم وزن را تحمل کند .

اگر به طور میانگین وزن هر نفر را 70 کیلوگرم در نظر بگیریم ، این شناور بادی به خوبی می تواند دو نفر را بر روی خود نگهدارد ، بدون اینکه به داخل آب فرو برود . البته از شناور روی آب دو نفره می توان برای سنین پایین تر نیز استفاده کرد ، بهتر است که کودکان از این شناور استفاده نکنند ولی استفاده از آن برای نوجوانان میسر بوده و می توانند از آن استفاده کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...