شناور ریور ران طرح کمو

intex 58835

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,099,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی طرح کمو محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که در مدت زمان کوتاهی که این محصول عرضه شده است به یکی از محصولات پر فروش و پرطرفدار این شرکت تبدیل شده است . از ویژگی های این محصول دو دستگیره ی مخصوص حمل این محصول می باشد که به کمک آنها می توانید به راحتی این شناور بادی را جابجا کنید . همچنین این شناور دارای دو محل مخصوص برای قرار دادن بطری آب و یا لیوان تعبیه شده است . تکیه گاه مخصوص این محصول نیز به شما کمک می کند تا در هنگام استفاده احساس خستگی نکنید و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . در اطراف این شناور بادی نیز طناب نجات تعبیه شده است که در مواقع اضطراری می توانید از آن استفاده کنید . تحمل وزن 100 کیلوگرمی این محصول نیز به شما اجازه می دهد تا بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و نگرانی از بابت ترکیدن آن نداشته باشید . البته در صورت کم کردن مقداری از باد آن می توانید تحمل وزن آن را افزایش دهید و از آن استفاده کنید . 

 نوع تفریحی
 قطر 135 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 وزن 10.5 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره 2
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ دستی
 سایر ویژگی هامناسب بزرگسالان
دارای تکیه گاه
دارای طناب نجات
دارای دو جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور ریور ران طرح کمو از شناور های شیک و دوست داشتنی فروشگاه تهران اینتکس می باشد که طراحی بدنه آن طراحی ارتشی بوده و یکی از محبوب ترین ها برای دوست داران این نوع از طراحی های ظاهری می باشد . البته این شناور بادی نه تنها زیبایی ظاهری دارد ، بلکه طراحی آن نیز بسیار عالی و بی نظیر بوده و همین موضوع باعث شده است تا استفاده از آن بسیار ساده و لذت بخش باشد . یکی از ویژگی های بسیار مهمی که یک شناور بادی بایستی آن را دارا باشد ، تعادل خوب بر روی آب است که شناور ریور ران طرح کمو به واسطه نوع طراحی و البته ابعادی که دارد می تواند تعادل بسیار عالی را بر روی آب داشته باشد .

طراحی شناور های بادی بسیار متنوع بوده و همین موضوع دست خریداران را نیز در خرید مدل های مد نظرشان باز گذاشته است . طراحی شناور بادی ریور نیز بسیار عالی بوده و همین موضوع باعث شده است تا طرفداران بسیار زیادی را داشته باشد . ساختار شناور ریور ران طرح کمو به صورت حلقه ای بوده و می توان گفت شبیه حلقه های شنا بادی می باشد ، ولی تفاوت عمده ای که میان آن با سایر شناور ها وجود دارد ، داشتن کف و بسته بودن وسط حلقه است که می توانید تنها از آن برای نشستن استفاده کنید . البته با وجود تکیه گاهی که شناور ریور ران طرح کمو دارد ، افراد می توانند در حالت نیمه دراز کش از شناور بادی استفاده کنند . 

شناور های بادی که برای بزرگسالان طراحی می شود بایستی ابعاد بزرگی را نیز داشته باشند تا افراد بزرگسال بتوانند از محصول بادی استفاده کنند . همچنین توجه داشته باشید که ابعاد بزرگ می تواند باعث افزایش تحمل وزن در محصولات بادی و شناور های بادی شود . شناور ریور ران طرح کمو دارای قطری 135 سانتی متری می باشد که با حلقه ای قطور با ارتفاع 35 سانتی متری ساخته شده است و این ارتفاع و ابعاد استاندارد باعث شده است تا افراد بزرگسال به راحتی بتوانند از محصول بادی وشناور بادی خود استفاده کنند . 

البته توجه داشته باشید که این شناور بادی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد به خوبی می تواند تا 100 کیلوگرم را نیز تحمل کند که نشان از استقامت بسیار خوب شناور بادی دارد . وزن این شناور بادی 10.5 کیلوگرم است که یک وزن نسبتا زیاد است و برای همین بهتر است آن را برای مسافت های طولانی تر با ماشین حمل کنید . قطور بودن شناور بادی می تواند به حفظ تعادل آن نیز کمک کند ، به خصوص که دستگیره هایی نیز در بدنه قرار داده شده است که می توانید در صورت مواج شدن آب و یا برای حفظ تعادل بیشتر از آن ها بگیرید . 

برای ساخت شناور ریور ران طرح کمو از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که این پی وی سی ها ساختاری چرم داشته و به همین دلیل نیز از زیبایی ظاهری برخوردار است . این جنس کاملا ضد آب بوده و در مجاورت با آب برای مدت طولانی و یا قرار گیری در زیر نور افتاب صدمه ای به آن وارد نمی شود . این جنس در برابر وزن های بالا و ضربه ها مقاوم بوده و تنها در برخورد اجسام تیز و برنده آسیب پذیر است . البته در صورت بروز مشکل نیز قابلیت تعمیرات در این محصول بادی وجود دارد .

شما می توانید برای تعمیر کردن این شناور بادی از برچسب تعمیراتی استفاده کنید و مشکل به وجود آمده را رفع کنید . زیرا لایه های پی وی سی به راحتی قابلیت تعمیر را دارند . از سوی دیگر شما می توانید برای تعمیرات از فروشگاه اینترنتی اینتکس کمک بگیرید که خدمات پس از فروش محصولات بادی همچون تعمیرات شناور بادی را به مشتریان خود ارائه کرده است . بنابراین شما دو راه برای تعمیرات محصول بادی آسیب دیده خود خواهید داشت . 

برای راه اندازی شناور ریور ران طرح کمو ما به شما پمپ های باد را پیشنهاد می کنیم تا اینچنین بتوانید از آن در هرجایی با سرعت بیشتری برای راه اندازی شناور ریور ران طرح کمو استفاده کنید . البته با توجه به اینکه شناور ریور ران طرح کمو برای مسافرت ها مناسب بوده بهتر است پمپ های باد دستی را نیز انتخاب کنید که نیازی به برق نداشته و در هر جایی قابل استفاده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...