شناور شورتی بادی با سایبان

intex 56581

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
590,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی با سایه بان تولید شده توسط شرکت اینتکس برای سنین کودکان. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از تحمل وزن مناسب 50 کیلوگرمی بهره مند است. در واقع بهترین مزیت این محصول داشتن سایه بان بادی بوده که می توان با خیالی آسوده از این شناور برای فرزندتان در زیر نور آفتاب نیز استفاده کرد.

شناور بادی کودک شورتی با سایبان ، مناسب برای بچه های یک تا 3 سال ، دارای طرحی متفاوت و زیبا و کودک پسند ، این کالا از نوع پی وی سی میباشد و سایبان آن از تابش مستقیم نور آفتاب میتواند جلوگیری کند ، از این شناور بادی کودک میتوانید در استخر ، ساحل دریا ، و آبهای کم عمق برای نشاط کودکانتان استفاده کنید ، این کالا تولید شرکت INTEX است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، امکان سوراخ شدن آن بسیار کم است و برای بدن کودک هیچ گونه حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. با توجه به شوق و اشتیاق کودکان به بازی های آبی این محصول میتواند بهترین گزینه برای آنها باشد.

 نوع تفریحی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 55 سانتی متر
 جنس بدنه PVC
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 50 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان
دارای سایه بان بادی
 دارای وسیله بادی سرگرمی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

شناور شورتی بادی با سایبان

شناور شورتی با سایه بان از سری شناور های بادی تفریحی شرکت اینتکس برای سنین کودکان و خردسالان می باشد. این کالا در میان بهترین و مقرون به صرفه ترین تفریحات بادی آبی محسوب شده که قابل استفاده در تمام آب های آرام و کم عمق خواهد بود. این محصولات در دسته شناور های بادی قرار گرفته که از لحاظ جنس بدنه و نوع راه اندازی در خانواده محصولات بادی قرار می گیرد. بسیاری از کودکان هنگام رفتن به استخر و انجام تفریحات آبی مجبور به استفاده از وسیله های بادی غریق نجات می باشند زیرا که شنا آموزش ندیده اند برای همین لوازم های شنای بادی برای این دسته از کودکان طراحی و تولید شده اند تا پاسخگوی نیاز های تفریحی فرزندان شما باشد. همراه ما باشید تا به توضیحات بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه و ارگونومی ساخت این شناور به صورت مربعی با گوشه های گردد بوده که هنگام استفاده از آن تعادل لازم را بر روی آب فراهم خواهد کرد. این کالا دارای نشیمنگاهی شورتی می باضشد. به این معنی که هر دو پای بدن در داخل این دریچه قرار گرفته و از خارج شدن کودکان از داخل بدنه جلوگیری می کند. اما این شناور دارای سایه بان سرخود بوده که توسط پایه های بادی راه اندازی می شود. این سایه مانع خوبی برای جلوگیری از برخورد حرارت و نور آفتاب به فرزندان شما خواهد بود. از ویژگی های دیگر طراحی بدنه این محصول می توان به تعبیه کردن یک اسباب بازی سرخود روی بدنه و همچنین رنگبندی داخلی کودک پسند اشاره نمود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این شناور برابر (طول: 86 سانتی متر ، عرض: 66 سانتی متر ، ارتفاع: 55 سانتی متر) بوده که که ابعادی مناسب برای استفاده سنین زیر 5 سال خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی سایه بان می باشد. زمانی که این کالا را جمع می کنید ابعاد آن بسیار کم تر شده و برای حمل و جا به جایی آسوده تر حجم کمی را به خود می گیرد. اما طبق جنس بدنه و ابعاد این کالا تحمل وزن آن حدود 50 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی مناسب برای این محصول تفریحی آبی خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه این شناور اینتکس از نوع پلاستیک PVC با روکش طرح چرم و در برخی نقاط از بدنه شفاف بوده که به زیبایی آن افزوده است. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاوم بوده و در صورت تابش مستقیم نور آفتاب به آن آسیبی نخواهد دید. انعطاف بالای بدنه نیز باعث می شود تا جمع و تا کردن آن بسیار آسوده تر و کم حجم تر شود. یکی از ویژگی های خوب این محصول و دیگر محصولات بادی قابلیت تعمیر آن می باشد. اگر در صورتی که هر گونه آسیب به این کالا وارد شود می توان به وسیله برچسب تعمیرات و یا بسته تعمیرات مخصوص شرکت اینتکس اقدام به تعمیر راحت و آسوده آن کرد تا محصول شما مانند روز اول خود کار کند. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به این قسمت از محصول وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن آن نمایید. باد زدن این شناور بادی را باید تا زمانی ادامه دهید تا شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین نباید باد بیش از به این کالا به منظور سفت شدن وارد کرد زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این شناور جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به این بدنه و همچنین خودداری از ایجاد فشار روی آن اشاره نمود. نحوه راه اندازی و نوع استفاده از این کالا نیز می تواند در مراقبت و نگهداری از این کالا موثر باشد.

جمع بندی

شناور بادی شورتی اینتکس با سایه بان یکی از بهترین وسیله های بادی تفریحی روی آب بوده که علاوه بر داشتن کیفیت و طراحی خوب از قیمتی مقرون به صرفه نیز بهره مند است. این کالا دارای حجم و وزن کم بوده و به دلیل داشتن سایه بان می تواند با خیالی آسوده در فضای باز و زیر نور آفتاب استفاده شود. این کالا توسط شرکت اینتکس با 48 ساعت مهلت تست عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...