شناور شورتی سایه بان دار کودک

bestway 34092

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور شورتی سایه بان دار کودک محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . جنس بدنه این محصول از  از پی وی سی وینیل با رویه چرم ساخته شده که بسیار مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید و دمای مختلف هوا بوده است . شناور شورتی سایه بان دار کودک دارای یک سایه بان سرخود می باشد که متصل به بدنه است و همچنین دو جای مخصوص قرار گرفتن پا در این محصول طراحی شده که به تعادل این محصول کمک می کند . این با توجه به طراحی و رنگ بندی زیبا مناسب برای کودک شما می باشد و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول به راحتی با کوچکترین پمپ های بادی قابل راه اندازی می باشد . شناور های شورتی برای سنین پایین بسیار مناسب می باشد و با توجه به اینکه بسار کم حجم و سبک است به سادگی در سفر ها نیز کارایی دارد ، بدین ترتیب کودک شما می تواند در مسافرت نیز از این محصول زیبا و دوست داشتنی و بسیار لذت بخش استفاده کرده و لحظات شاد و خوشی را برای خود رقم بزند . در بخش نقد و بررسی به صورت جامع و کامل به بررسی شناور شورتی سایه بان دار کودک پرداخته شده است . 

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 وزن 300 گرم
 تحمل وزن 15 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان زیر 2 سال
دارای سایه بان بادی
دارای دو جای مخصوص پا
 اقلام همراه 

شناور شورتی سایه بان دار کودک از شناور های طراحی شده با ساختار متفاوت است که باعث شده است تا کودکان سنین پایین و زیر 4 سال بتوانند از آن استفاده کنند . ایمنی این شناور بسیار بالا بوده و ساختار متفاوت آن نیز باعث شده است تا والدین بدون نگرانی این محصول را تهیه کرده و کودکان خود را به تفریحات آبی تشویق کنند و لحظات شاد و دوست داشتنی را برای آن ها رقم بزنند . در ادامه مطلب نیز فروشگاه اینترنتی اینتکس قصد دارد تا به نقد و بررسی کامل شناور شورتی سایه بان دار کودک پرداخته و شما را با خصوصیات و ویژگی های آن آشنا کند . 

ویژگی های شناور شورتی سایه بان دار کودک

از ویژگی های بسیار خوب این لوازم شنا تفریحات آبی یعنی شناور شورتی سایه بان دار کودک می توان به طراحی بی نظیر آن اشاره نمود که به شبیه به یک حلقه شنا بادی می باشد ، با این تفاوت که در بخش مرکزی حلقه شنا بادی ، یک قسمت شورت مانند طراحی شده است که پاهای کودک به داخل آن رفته و می تواند به راحتی در درون این شناور قرار بگیرد ، به گونه ای که در این حالت کودک ، پاهای خود را داخل آب برده و می تواند تکان بدهد .

از سوی دیگر نه به زیر کشیده خواهد شد و نه می تواند ازشناور شورتی سایه بان دار کودک خارج شود . به همین دلیل است که این شناور ایمنی بسیار بالایی دارد . از نکات بسیار خوب دیگر این شناور می توان به داشتن یک سایه بان بی نظیر اشاره نمود که می تواند به خوبی از برخورد نور آفتاب به کودک جلوگیری کرده و اجازه دهد تا از شناور شورتی سایه بان دار کودک در استخر های روباز و حتی در سواحل دریا و ... نیز استفاده شود . 

تولید و ساخت شناور شورتی سایه بان دار کودک

شرکت تولید کننده شناور شورتی سایه بان دار کودک ، شرکت بزرگ بست وی می باشد که این شرکت از با سابقه ترین شرکت ها در این حوزه بوده و کیفیت ساخت محصولاتش بسیار بالاست . بست وی برای تولید شناور شورتی سایه بان دار کودک از لایه های ضخیم pvc استفاده کرده است که انعطاف پذیری بسیار عالی را داشته و با توجه به اینکه مواد اولیه غیر شیمایی در آن استفاده نشده است ، کاملا سازگار با سلامت انسان می باشد . بست وی با استفاده از ماشین آلات مدرن و بسیار خوب خود ، اشکال مختلفی را برای شناور های بادی خود در نظر گرفته است که در این زمینه نیز کاملا موفق می باشد . 

راه اندازی شناور شورتی سایه بان دار کودک

برای راه اندازی شناور شورتی سایه بان دار کودک شما راه ساده ای را در پیش دارید . بنابراین برای اینکه بتوانید محصول بادی خود را به سادگی راه اندازی و از آن استفاده کنید ، نیاز است تا از پمپ های باد بهره ببرید که مناسب ترین آن ها پمپ های باد دستی می باشند که نیازی به برق ندارند . شما می توانید حتی از روش های دیگری نیز برای راه اندازی شناور شورتی سایه بان دار کودک استفاده کنید . ولی توجه داشته باشید که آن را در محل مناسبی راه اندازی کنید . از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه جلوگیری کنید . 

نحوه پنچرگیری شناور شورتی سایه بان دار کودک

شناور شورتی سایه بان دار کودک را می توانید در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی تعمیر کنید ، که البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید که محصولات بادی قابل تعمیر هستند که آسیب دیدگی آن ها نسبتا جزئی باشد و در صورت پارگی های وسیع بایستی وسعت آن بررسی شده تا ببینیم که قابلیت تعمیر شدن را داراست یا خیر . شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی ، خودتان تعمیرات محصولات بادی را انجام دهید و همچنین می توانید برای تعمیرات تخصصی تر ، محصول آسیب دیده خود را به فروشگاه اینتکس تحویل بدهید تا فروشگاه این تعمیرات را برای شما انجام بدهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...