صندلی بادی سرخابی کودک

bestway 006624

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بادی سرخابی کودک

صندلی بادی سرخابی کودک محصولی بسیار زیبا و جذاب می باشد که از حجم و اندازه مناسبی برخوردار بوده و شما قادر خواهید بود آن را در هر مکانی مورد استفاده کودک خود قرار دهید. این محصول به راحتی و با استفاده از پمپ های دستی و در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و نیز در صورت عدم نیاز می توانید به سرعت هوای داخل آن را تخلیه نمایید. جنس این صندلی بادی از نوعی پارچه ضد آب در نظر گرفته شده است، که علاوه بر دارا بودن وزن اندک از مقاومت بالایی در برابر حرارت و آسیب دیدگی برخوردار می باشد. برای این محصول یک عدد تکیه گاه در نظر گرفته شده است که می‌تواند در استفاده های طولانی مدت پشت کودک شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی شود. این محصول مناسب استفاده کودکان 3 تا 10 سال تهیه شده است و یا به عبارتی کودکانی با وزن کمتر از 60 کیلو گرم قادر به استفاده از آن خواهند بود. وزن این محصول در حدود 1 کیلو گرم بوده و به سادگی قابل جابجایی می باشد. اگر شما نیز با تهیه این محصول زیبا قصد قافلگیری کودک خود را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی صندلی بادی سرخابی کودک

صندلی بادی سرخابی کودک محصولی زیبا و جذاب می باشد که با دارا بودن وزنی اندک و کیفیت بالا توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول به راحتی و در کمترین زمان ممکن و با استفاده از انواع پمپ های دستی قابل راه اندازی بوده و همچنین از ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی بادی کودک همراهی می نماییم... 

 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

یکی از مهم‌ترین مواردی که می بایست در هنگام خریداری محصول مورد نیاز به آن توجه نمود شکل ظاهری و نوع طراحی آن می باشد زیرا این مورد بر کارایی محصول نیز موثر خواهد بود. این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای یک تکیه گاه می باشد که قادر است پشت کودک شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت جلو گیری نماید. برای این محصول یک دریچه هوا در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید این محصول را به راحتی و در کمترین زمان ممکن و با انواع پمپ های بادی راه اندازی نمایید.

 

جنس بدنه

 

یکی از مهمترین مواردی که در تهیه محصولات بادی می بایست به آن توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه می باشد. این صندلی بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی بوده که در برابر نور خورشید و دیگر عوامل محیطی مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نخواهد شد. همچنین کف آن از پی وی سی دو لایه در نظر گرفته شده که کیفیت محصول را دوچندان افزایش داده و این امکان را فراهم می آورد که کودک شما قادر به استفاده از آن در فضای باز باشد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

دارا بودن حجم مناسب و وزن اندک از دیگر مواردی است که بسیار با اهمیت بوده و در کاربرد محصول تاثیر بسزایی دارد. این صندلی بادی با دارا بودن طول 50 سانتی متر و عرض و ارتفاع 35 سانتی متر کاملا مطابق با استاندارد های موجود طراحی شده و قابل استفاده در اندک فضای ممکن خواهد بود و در عین حال از فضای مناسبی برای استفاده کودکان برخوردار می باشد. وزن آن بسیار اندک و در حدود 1 کیلو گرم می باشد که می توان آن را به راحتی حمل و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. همچنین قادر است تا وزن 60 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به پی وی سی استفاده شده در ساخت این محصول می‌ توان دریافت که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. اما به منظور افزایش طول عمر آن می بایست از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن وزن های سنگین تر از وزن مجاز بر روی آن خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و یا با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین بسپارید. 

 

جمع بندی

 

صندلی بادی سرخابی کودک محصولی بسیار سبک و راحت می باشد که می توان آن را به راحتی حمل و در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. این محصول با قابلیت راه اندازی در کمترین زمان ممکن به یکی از محبوب ترین محصولات بادی تبدیل شده است. برای تهیه این صندلی بادی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از طریق فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 50 سانتی متر
 عرض 35 سانتی متر
 ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای تیکه گاه کوچک
 ضد تعرق
 دارای رنگبندی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...