مبل بادی رنگی کودک اینتکس

intex 68539

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی رنگی کودک اینتکس

مبل بادی یک نفره رنگی کودک، محصولی فوق العاده و شگفت انگیز از اینتکس می باشد که علاوه بر کیفیت زیبایی بسیاری نیز دارد، بخش بالایی نشیمنگاه و پشتی این مبل شفاف بوده و قسمت زیرین آن رنگ بندی متنوعی دارد که این محصول را برای کودکان جذاب تر می کند. مبل بادی یک نفره کودک در رنگ های آبی زرد صورتی و سبز تولید شده است که هر کدام زیبایی های خاص خودشان را دارند و می توانند خودشان را با دکوراسیون اتاق کودتان وقف دهند. تحمل وزن این مبل 60 کیلو گرم بوده و برای سنین کمتر از 12 سال مناسب است. به همراه برچسب تعمیرات، دارای مهلت تست، فوق العاده نرم و راحت، مناسب کودکان دختر و پسر

نقد و بررسی مبل بادی رنگی کودک اینتکس

مبل بادی رنگی کودک اینتکس

مبل بادی رنگی کودک اینتکس یکی از سری مبل های بادی تولید شده توسط این شرکت برای سنین کودکان و حتی خردسالان بوده که ساخته شده از بدنه ای نرم و زیبا می باشد. این کالا دارای حجم و وزن بسیار کمی بوده که به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. مبل های بادی کودک در انواع و اشکال مختلفی تولید شده که این نوع از آنها رویه ای ساده داشته ولی به دلیل داشتن رنگبندی ملایم برای روحیه فرزندان شما مناسب خواهد بود. استفاده در اتاق های خواب و نشیمن یکی از بهترین گزینه های خرید این مبل بادی برای کودکان خواهد بود که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل با بسیاری از مبل های بادی یک نفره بزرگ تفاوت چندانی نداشته و به صورت مربعی طراحی شده است. مبلی که نشیمنگاه مواج داشته و به دلیل نرم بودن این قسمت، مصرف کننده احساس راحتی بی وصفی را تجربه خواهد کرد. اما تکیه گاه کمر و دست این مبل به صورت یک تکه ساخته شده و بر روی این مبل به شکل سرخود تعبیه شده است. این تکیه گاه توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. این مبل در سه رنگ متفاوت ساخته شده که باعث می شود تا متناسب با دکوراسیون و رنگ داخل منزل و اتاق های خواب انتخاب شود. از دیگر ویژگی های بسیار خوب طراحی بدنه این محصول قابلیت استفاده بر روی آب های آرام و کم عمق می باشد. از همین رو این کالا را می توان به عنوان مبل شناور نیز استفاده نمود.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این مبل معادل (طول: 71 سانتی متر ، عرض: 66 سانتی متر ، ارتفاع: 47 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده کودکان تا سنین 12 سال خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تیکه گاه کمر می باشد. اندازه ای که این محصول داشته امکان استفاده در هر مکانی را به مصرف کننده خواهد داد، زیرا که جایگیری بسیار کمی را خواهد داشت. اما طبق این ابعاد و جنس بدنه این کالا تحمل وزن آن برابر 80 کیلوگرم بوده که نسبت به سنین مورد استفاده تحمل وزنی بسیار مناسب و قابل قبول خواهد بود. البته در صورتی که این محصول به شکل استاندارد باد شود می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه مبل بادی رنگی کودک از نوع پلاستیک PVC با رویه شفاف و طرح چرم بوده که از کیفیت معمولی بهره مند می باشد. این بدنه همانطور که گفتیم می تواند در برابر برخورد آب با هر نوع دمایی مقاوم بوده و در صورتی که از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنیم می توان از این محصول تا چند سال به صورت مداوم استفاده کرد. بدنه ای که قسمت رویه نشیمنگاه و تکیه گاه آن شفاف بوده و سایر قسمت ها از نوع طرح چرم می باشد. انعطاف بالای بدنه این محصول نیز در جمع کردن آسوده و کم حجم آن بسیار موثر خواهد بود. نوع جنس بدنه این مبل به دلیل نرم بودن از انعطاف خوبی برخوردار بوده است.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی اینگونه محصولات بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و سپس شروع باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته از سفت شدن زیاد بدنه جلوگیری کرد تا به مرور زمان به درز های آن آسیب وارد نکند. برای خالی کردن باد آن نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. اما بهترین راه برای مراقبت از این محصول دور نمودن هر گونه اشیای تیز از بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن می باشد. علاوه بر این چگونگی راه اندازی و استفاده از آن نیز می تواند در مراقبت از مبل موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی رنگی کودک از سری مبل های راحت و سبک برای سنین کودکان و خردسالان بوده که برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن و همچنین در مواقعی بر روی آب به کار می رود. مبلی با طراحی ساده و شیک که قابلیت راه اندازی توسط کوچکترین پمپ های باد را در مدت زمان بسیار کم خواهد داشت. این کالا با مهلت تست 48 ساعته توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی، کودک
 تحمل وزن 60 کیلو گرم
 طول 71 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 47 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 تعداد محفظه باد2 عدد 
 جنس کف PVC رنگی
 پمپ
 نوع پمپ ---
نوع مبلیک نفره پشتی دار
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 800 گرم
 دارای رنگ بندی متنوع
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...