میز و صندلی بادی بست وی

Bestway 91055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

میز و صندلی بادی بست وی

میز و صندلی بادی یکی از جدید ترین و متفاوت ترین محصول در میان تمامی کالا های بادی تولید شده تا به امروز بوده که طراحی زیبا و چشم نوازی نیز دارد. کد 91055 از سه قیمت مختلف تشکیل شده که دو عدد از آنها مربوط به صندلی یا مبل کودک شده و یک عدد از آنها نیز میز این مجموعه می باشد. رده سنی اعلام شده برای این محصول توسط بست وی یک تا سه سال بوده اما تا سن 5 سال نیز به سادگی قابل استفاده است. جنس بدنه این کالا به صورت کامل از وینیل بوده و در برابر آب و تابش مستقیم خورشید مقاومت بسیار خوبی دارد. بدنه این مبل ها به صورت کامل از رنگ صورتی روشن و تیره ساخته شده است و بخش پایینی میز نیز حالتی شفاف دارد. از سایر ویژگی های میز و صندلی بادی می توان به 5 عدد توپ بدون پلیسه استاندارد بست وی اشاره کرد که همراه آن برای بازی کودکان قرار گرفته اند.

نقد و بررسی میز و صندلی بادی بست وی

میز و صندلی بادی بچه گانه یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول می تواند یک وسیله سر گرم کننده و دوست داشتنی برای کودکان باشد که از آن می توانند در اتاق خود استفاده کنند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت میز و صندلی بادی :

یکی از مهمترین کارهایی می باشد که در تلید یک محصول باید به آن پرداخت. شرکت بست وی توانسته است با محصولات بادی بسیار زیبایی که تولید می کند توجه تمامی افراد را به خود جلب کرده و محصولی جذاب و منحصر به فردی را به ان ها ارائه کند. هر دو مبل این محصول به صورت بادی بوده و دارای رنگ صورتی می باشند. دارای نشیمنگاهی بسیار نرم بوده و سطح نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج است تا بدن کودکان هنگامی که بر روی آن می نشینند دچار تعرق نشود. دسته های این محصول نیز به صورت شفاف طراحی شده است. در قسمت تکیه گاه این مبل بادی یک شخصیت کارتنی سیندرلا نقش بسته است که از جذابیت بسیار بالایی برای کودکان برخوردار است.

جنس و کیفیت بدنه میز و صندلی بادی :

از مهمترین نکاتی که تمامی افرا برای تهیه یک محصول به دنبال آن هستند، جنس آن محصول است. تمامی ما توقع داریم محصولی را که خریداری می کنیم دارای جنسی خوب باشد و دوام آن نیز بسیار مناسب. شرکت بست وی توانسته است تا با محصولات بسیار با کیفیتی که تولید می کند، کالای مرغوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. جنس این محصول از وینیل بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به راحتی می تواند وزن کودکان را تحمل کند. کف این محصول نیز به صورت دو لایه بادی طراحی شده که باعث ضد آب شدن و بالا رفتن مقاومت آن در برابر پارگی شده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن :

این میز و صندلی بادی دارای ابعادی استاندارد بوده و فضای بسیار کمی را در اتاق کودک اشغال می کند تا به راحتی بتوان از آن در اتاق و یا اتاق نشیمن استفاده نمود. این محصول در ابعادی از جمله طول: 55 سانتی متر، عرض: 45 سانتی مترو ارتفاع: 58 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن این محصول 60 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را جا به جا کرد. میز این محصول نیز دارای ابعاد ( طول: 22 سانتی متر، عرض: 18 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر ) می باشد.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد است که برای تهیه آن می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن فرمایید. پس از تهیه پمپ این ست بادی را از بسته بندی خارج کرده و درب دریچه هوای آن ها را باز می کنید. سپس توسط پمپ از طریق آ دریچه شروع به بد زدن آن ها می کنید. پس از اینکه مبل و میز شکل کلی خود را گرفتند پمپ را از آن ها جدا کرده و درب دریجه هوای ان ها را می بندید. 

مراقبت و نگهداری :

برای این که بتوان مدت زمان بیشتری از این محصولات استفاده کرد نیاز است تا یک سری نکات را رعایت کنید. به هنوان ثال بر روی آن ها پرشو جامپینگ انجام ندهید. آن را در معرض حرارت شدید یعنی در کنار بخاری و یا شومینه نگذارید. از برخورد هر گونه جسم نوک تیزی با بدنه آن خود داری کنید.

نوع خانگی ، سفری
 طول 55 سانتی متر
 عرض 45 سانتی متر
 ارتفاع 58 سانتی متر
 وزن 4 کیلوگرم
 جنس رویه وینیل
 نوع رویه طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپخیر
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای توپ بدون پلیسه
 طراحی دخترانه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...