مبل بادی بسکتبال نوجوان

32513

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی بسکتبال نوجوان

مبل بادی بسکتبال نوجوان از دیگر مبل های بادی با طرح توپ ورزشی بوده که برای سنین نوجوانان و جوانان تولید شده است. این کالا دارای نشیمنگاه مواج به تکیه گاه سرخود بوده که حالت گرد دارد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و در برابر برخورد آب و یا نور آفتاب مقاوم خواهد بود. به همین دلیل می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. این محصول دارای وزن و حجم کمی بخصوص در زمان جمع کردن بدنه داشته تا به راحتی در هر مکان حمل و جا به جا شود. از همین رو می تواند گزینه خوبی برای استفاده در مسافرت ها نیز باشد. کالایی که توسط کوچکترین پمپ های باد نیز قابل راه اندازی در کمترین زمان خواهد بود. این محصول در انواع دیگری نیز با ابعاد و اندازه های مختلف تولید شده که از نظر طراحی بدنه نیز دارای تفاوت هایی می باشند.

نقد و بررسی مبل بادی بسکتبال نوجوان

مبل بادی بسکتبال نوجوان

مبل بادی بسکتبال نوجوان از سری مبل های تولیدی با کیفیت بالا می باشد که بر روی آن می توانید راحتی را به خوبی حس کنید و خستگی روزانه شما را برطرف کند . جنس رویه این مبل بادی از پی وی سی دو لایه طرح چرم می باشد که از ضخامت بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت و مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و یا نفوذ آب به درون مبل راحت می کند و با اطمینان خاطر نسبت به کیفیت این مبل می توانید تصمیم گیری و مقایسه این مبل با سایر مبل ها را انجام دهید . رده سنی استفاده از این مبل بادی برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد که کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند . این مبل بادی طرح بسکتبال می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در خانه و یا فضای اتاق حتی اتاق های کوچک باشد .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل بادی بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ساخته شده است و فرد در هنگامی که بر روی این مبل قرار دارد احساس راحتی می کند . رویه این مبل بادی دارای لطافت خاصی می باشد که در هنگام نشستن بر روی آن هیچ گونه زبری را حس نمی کنید . این مبل بادی به طرح توپ بسکتبال می باشد که نشیمنگاه آن کمی فرو رفته می باشد تا فضای مستحکمی را برای فرد به هنگام نشستن فراهم کند . در طرفیت این مبل بادی تکیه گاه و یا جاهایی برای استراحت دست وجود دارد تا فرد به هنگامی نشستن بر روی آن احساس راحتی کامل بکند . 

ابعاد و تحمل وزن :

ابعاد این مبل راحتی متناسب با استانداردهای جهانی می باشد و تمامی استانداردهای مبل های راحتی نوجوان و بزرگسال درون این مبل راحتی رعایت شده است . مبل راحتی طرح بسکتبال دارای ( طول : 96 سانتی متر ، عرض : 96 سانتی متر و ارتفاع : 61 سانتی متر ) می باشد که فضای قابل قبولی را برای شما فراهم می کند . وزن خود محصول 1 کیلوگرم می باشد که به علت وزن پایین و قابلیت حمل راحتی که دارد می تواند گزینه ی مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در منزل و یا اتاق هایی با فضای کوچک به شمار بیاید . خصوصیت دیگر مورد بررسی در این مبل بادی قابلیت تحمل وزن آن می باشد که این مبل قابلیت تحمل وزن تا 70 کیلوگرم را دارد و در مبل های تولیدی برای رده ی سنی نوجوانان از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . 

جنس بدنه :

جس بدنه مبل بادی طرح بسکتبال از پی وی سی دولایه با رویه طرح چرم می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است . رویه مبل بادی در تست های انجام شده بر روی آن کیفیت بالایی را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین ضربه از خود نشان داده است اما در هر صورت در استفاده از محصولات بادی باید مراقبت لازم را از این محصولات انجام داد و از برخورد اجسام تیز به آن ها جلوگیری کنید . همچنین خصوصیت دیگر این مبل بادی ضد تعریق بودن آن می باشد که در فصل زمستان نیز بسیار به کار آمده و موجب رضایت شما مشتری عزیز می شود .

روش راه اندازی مبل بادی طرح بسکتبال :

روش راه اندازی مبل های بادی به راحتی هرچه تمام تر می باشد و با استفاده از کم قدرت ترین پمپ های بادی نیز قابل باد شدن می باشد . این مبل های بادی را بر روی سطحی صاف قرار داده و با استفاده ازپمپ باد ، باد را درون آن ها بدمید تا محصول شکل کلی را به خود گرفته و حال آماده ی استفاده می باشد . لازم به تذکر است که از باد شدن بیش از حد این محصول خودداری کنید زیر محصول باید کمی جا داشته باشد تا به هنگام نشستن بر روی آن شرایط مناسب را برای شما فراهم کند .

شیوه مراقبت و نگهداری :

بهترین راه برای نگهداری از نه تنها فقط این مبل بادی بلکه سایر محصولات بادی دور نگه داشتن سایر اجسام تیز از آن ها می باشد . همچنین خورداری کردن از پریدن بر روی این مبل بادی به شدت توصیه می شود زیرا پریدن بر روی محصولات بادی طول عمر آن ها را نیز کاهش میدهد . به هنگام باد کردن این محصول باید توجه داشته باشید که مبل بادی را به حد معقول باد کرده و از زیاد سفت کردن و یا کم باد کردن آن خورداری کنید . 

جمع بندی :

مبل بادی کودکان طرح بسکتبال مبلی راحت ، با کیفیت و سبک می باشد که مناسب برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در خانه یا اتاق هایی با اندازه ی کوچک می باشد . به همراه این محصول ضمانت 48 ساعته تست فیزیکی فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برندهای مطرح بادی در ایران می باشد وجود دارد که خیال شما را از بابت سلامت و کیفیت محصول راحت می کند. 

نوعخانگی
 تحمل وزن 70 کیلو گرم
 طول 96 سانتی متر
 عرض 96 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ بدنه زیبا
 دارای تکیه گاه سرخود
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...