مبل بادی یک نفره کودک طرح Thomas

50131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره کودک طرح Thomas

مبل بادی یک نفره کودک طرح Thomas از سری مبل های بادی جدید با طراحی متفاوت بوده در میان محصولات بادی بوده که برای سنین کودکان و خردسالان طراحی و تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه طرح چرم و مخمل می باشد. کالایی که رویه قسمت داخل مبل از روکش مخمل برخوردار بوده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم در برابر تعریق زیاد نیز جلوگیری لازم را داشته باشد. این مبل بادی کودک ارتفاع بسیار کمی داشته و کاربردی مانند تشک های بادی دارند. تکیه گاه آن دارای طراحی کارتونی بوده به همین دلیل در روحیه فرزدان شما بسیار تاثیر گذار خواهند بود. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن وزن و حجم بسیار کم بوده تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل و جا به جایی باشد. این مبل توسط کوچکترین پمپ های باد نیز قابل راه اندازی و نصب خواهد بود. 

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره کودک طرح Thomas

مبل بادی یک نفره کودک طرح Thomas از سری جدید مبل های بادی با طراحی های شاد و کارتونی می باشد که محبوبیت زیادی نیز در بین مبل های بادی کودک پیدا کرده است . این مبل های بادی بسیار کاربری می باشند و می توانند نشیمنگاه مطلوب و زیبایی برای کودکان فراهم آورند . طراحی بدنه ی آن مانند مبل های خانگی می باشد . این مبل های بادی به دلیل طراحی های شاد و کودکانه خود می تواند برای فرزندان شما بسیار روحیه بخش باشد . در ادامه ی این مطلب می خواهیم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را در امر خرید مبل بادی محبوب خود یاری کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی بسیار زیبا و از نظر ساخت بسیار آرگونومیک و راحت می باشد . بدنه آن دارای  ساختاری چهار تکه می باشد که متشکل از بخش زیرین که قسمت نشیمنگاه مبل می باشد و دو قسمت دیگر که دیواره های کناری مبل را تشکیل می دهند و کودک می تواند هنگام استراحت دستان خود را بر روی آن قرار داده و از آویزان ماندن آن ها جلوگیری کند . در قسمت پشت آن یک تکیه گاه مجزا تعبیه شده است که ارتفاع مطلوبی دارد و کودک می تواند به آن تکیه داده و شرایط ایده آل تری داشته باشد . وجود این تکیه گاه می تواند مانع از فشار آمدن به کمر کودک شود و نیز به علت بلند بودن آن ، کودک می تواند سر خود را نیز به آن تکیه دهد و در بهترین شکل ممکن قرار بگیرد . رنگ داخلی مبل ، آبی آسمانی و کمرنگ می باشد و قسمت های بیرونی آن نیز آبی نفتی یا همان آبی تیره تشکیل داده است . قسمت تکیه گاه آن نیز شخصیت کارتونی توماس طراحی شده است که می تواند مبل بادی روحیه بخش را برای کودک به ارمغان بی آورد. سطح نشیمنگاه این مبل بادی مواج بوده و بستری راحت و نرم را برای کودک ایجاد کزده و خاصیتی ضد تعریقی را نیز به مبل داده است .

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکاتی که همواره باید در هنگام خرید به آن توجه داشت جنس بدنه ی این محصولات است . چرا که هر چقدر بدنه مقاوم و با کیفیت باشد ، عمر مبل طولانی تر بوده و مقاومت بیشتری را نیز در برابر وزن از خود نشان خواهد داد . جنس بدنه ی این مبل بادی کودک از PVC فشرده ساخته شده است که نشان از مقاومت بسیار بالای آن را دارد . لازم به ذکر است که پی وی سی یکی از مقاوم ترین   و انعطاف پذیر ترین ماده در بین مواد دیگر برای تولید محصولات بادی به ویژه مبل های بادی می باشد و اغلب تولید کنندگان این محصولات از این جنس بهره می برند . قسمت رویه ی این مبل مخملی است که به مراتب سطح مبل را نرم تر و لطیف تر کرده است و با توجه به نوع الیاف مخملی به خوبی توانسته است از عرق کردن جلوگیری کند . بخش کناری و بیرونی این مبل نیز طرح چرم می باشد که زیبایی چشم گیری به این مدل داده است . قسمت زیرین یا همان کف مبل بادی نیز از دو لایه پی وی سی ضخیم تشکیل شده که مقاومت مبل را دو چندان کرده است.

ابعاد ، وزن و تحمل ورن

ابعاد این مبل بادی ( طول : 45 سانتی متر ، عرض : 40 سانتی متر و ارتفاع : 44 سانتی متر ) می باشد که بسیار استاندارد است و برای قرار گیری کودکان و خرد سالان طراحی و تولید شده است . وزن کلی این محصول 0.4 کیلوگرم است که با بسته بندی شیک و زیبایش فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد و حتی می توان ان را نیز در سفر همراه خود داشت . وزنی که این مبل بادی کودک می تواند تحمل کند به 20 کیلوگرم می رسد و مناسب سنین 6 سال به پایین می باشد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی بسیار راحت است و می توان آن را با انواع پمپ های باد دستی یا برقی و باتری خور باد کرد . برای اینکه روند باد شدن محصول سریع تر شود بهتر است مبل را به طور کامل باز و پهن کرد  و  در آن حین مبل را تحت فشار نگذارید . در مراقبت و حفظ مبل خود کوشا باشید ، از پریدن بر روی مبل بادی اجتناب کنید ، بهتر است افراد سنگین تر از 20 کیلوگرم از آن استفاده نکنند . از برخورد وسایل تیز و برنده و نیز وسایل داغ و پر حرارت به بدنه ی این محصول جدا خودداری کنید . اگرچه ناخواسته مبل بادی شما دچار آسیب شد نگران نباشید چرا که به راحتی می توانید با استفاده از لیبل های تعمیری که با عنوان بسته ی تعمیرات توسط شرکت اینتکس تولید شده است برای رفع محل آسیب دیده اقدام کنید .

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با مبل بادی یک نفره کودک طرح Thomas گفته شد ، می بینیم که طراحی آن بسیار منحصر به فرد است و با توجه به اشکال عروسکی و کارتونی که این مبل دارد می تواند برای کودکان شما بسیار دلچسب و روحیه بخش باشد . جنس بدنه ی این مبل همانطور که در بالا اشاره شد از PVC  فشرده می باشد که رویه ی مخملی دارد . تحمل وزن این محصول نیز 20 کیلوگرم است . با توجه به مجبوبیت زیاد این مبل های بادی کودکانه ، فروشگاه اینترنتی اینتکس مبل بادی یک نفره کودک طرح Thomas را نیز به لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان این محصول بی نظیر و با کیفیت را با قیمتی ارزان تر خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 20 کیلو گرم
 طول 45 سانتی متر
 عرض 40 سانتی متر
 ارتفاع 44 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه مواج
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب کودکان وخردسالان
 ضد تعریق با طراحی کارتونی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...