صندلی بادی شفاف با طرح ستاره

chair 2029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بادی شفاف با طرح ستاره

صندلی بادی شفاف با طرح ستاره محصولی جدید و با کیفیت می باشد که مناسب برای کودکان بالای سه سال می باشد و می توانید با خیال راحت از آن برای کودکان خود استفاده کنید . بدنه ی شفاف و طرح های ستاره های سبز به زیبایی این محصول افزوده است و به یک محصول جذاب تبدیل نموده است . از این صندلی بادی می توان در سفر ها نیز استفاده نمود . به دلیل وزن کم این محصول می توان آن را به هر مکانی به آسانی انتقال داد وو از آن استفاده نمود .  

نقد و بررسی صندلی بادی شفاف با طرح ستاره

صندلی بادی شفاف با طرح ستاره

صندلی بادی شفاف طرح دار یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی تولید شده برای سنین کودکان می باشد. این محصول دارای رنگ بدنه ملایم همراه با طراحی راحت بوده که می تواند رضایت کامل فرزندان شما را جلب کند. این محصول در مدل ها و طرح های دیگری نیز تولید شده که باعث افزایش بازه انتخاب شما برای فرزندان خود شده است. این نوع مبل های بادی به دلیل داشتن حجم و وزن کم به راحتی می تواند در هر محل مورد نظری بخصوص در انواع مسافرت ها استفاده شود. در ادامه به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این کالا به صورت مربعی بوده که از یک نشیمنگاه و یک تکیه گاه متصل به هم بهره می برد. نشیمنگاهی با رویه مواج گونه که می تواند هنگام نشستن احساس راحتی خوبی را به فرزندان شما منتقل کند. همچنین تکیه گاه بادی در نظر گرفته شده برای این مبل نیز به خوبی اعضای بدن را فرا گرفته و می تواند برای قرار دادن دست ها نیز محلی مناسبی باشد. این بدنه به گونه ای طراحی شده تا امکان استفاده از آن در هر مکانی وجود داشته باشد. طراحی لایه درونی این محصول نیز به صورتی بوده که می تواند فشار ناشی از وزن مصرف کنندگان و باد زیاد را تحمل کند.

جنس بدنه

جنس بدنه در بسیاری از محصولات بادی مشترک بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است. جنس بدنه این مبل نیز از نوع پلاستیک PVC با رویه ای کاملا طرح چرم می باشد. بدنه ای نرم که هیچ فشاری روی مصرف کنندگان نداشته و می تواند محلی راحت برای نشستن فراهم کند. این جنس بدنه دارای انعطاف بالایی بوده به همین دلیل در حجم و ابعاد بسیار کمتری جمع می شود. علاوه بر این مبل بادی طرح ستاره کودک در برابر برخورد آب مقاومت بالایی داشته و می تواند در فشار باز نیز استفاده شود. این مبل بادی همانطور که می دانید در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده به همین دلیل باید مراقب این مسئله بود. البته ویژگی خوبی که این نوع محصولات داشته قابلیت تعیمر تضمینی آنها می باشد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی ستاره دار معادل (طول: 76 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که از هر نقطه با هم برابر است. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالای تکیه گاه می باشد. ابعاد این مبل بادی به اندازه ای بوده که امکان استفاده از آن را برای کودکان بالای 3 سال فراهم می سازد. تحمل وزن این محصول نیز با توجه به اندازه ابعاد و جنس بدنه خود به 50 کیلوگرم رسیده که در صورت باد کردن استاندارد بدنه می توان تا 10 کیلوگرم نیز به آن افزود. گفتنی است که هر چقدر باد این مبل را افزایش دهید باعث می شود تا فشار بیشتری روی بدنه این مبل باشد و در نهایت باعث کم شدن تحمل وزن آن می شود. وزن بسته بندی این مبل نیز 600 گرم بوده که وزنی بسیار سبک برای این محصول خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی مبل بادی کودک طرح ستاره بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از باز کردن بدنه در محلی مناسب نازل پمپ باد مربوطه را با توجه به اندازه دریچه باد بدنه به آن وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بدنه این مبل بیش از حد سفت نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. برای خالی کردن باد این مبل نیز کافیست به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از این مبل بادی جلوگیری از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام هرگونه عمل پرش و جامپینگ روی آن می باشد. علاوه بر این نحوه راه اندازی و چگونگی استفاده و همچنین مقدار باد زدن این مبل نیز می تواند در مراقبت و نگهداری از این کالا بسیار موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی طرح ستاره کودک یکی از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین مبل های بادی مخصوص کودکان بوده که به عنوان هدیه ای مناسب برای فرزندان خود به بازار محصولات بادی عرضه شده است. این کالا قابل استفاده در هر محل مورد نظر بخصوص در مسافرت ها بوده که در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی می شود. این مبل توسط شرکت اینتکس با داشتن 48 ساعت مهلت تست عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 76 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 600 گرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابل استفاده در سفر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...