صندلی بین بگ bean bag

mbl-9103

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی بین بگ bean bag

صندلی بین بگ bean bag یکی از جذاب ترین محصولاتی است که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این کالا با بهره گیری از ظاهری خمیده و شیب دار بب شده تا چندین کار را بتواند به درستی انجام دهد. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا دارای بخش نشیمنگاه مرتفع و حجیمی است که همین عامل هم سبب شده تا فرد پس از نشستن بر روی ان احساس راحتی و نرمی زیادی داشته باشد. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول هم همان طور که گفته شد دارای شیب ملایمی می باشد که در هنگام نشستن بر روی این صندلی باعث می شود که بدن شما حالت دراز کش را به خود بگیرد و به همین دلیل هم برای مطالعه کتاب ، کار کردن با گوشی تلفن و تماشا کردن تلویزیون فوق العاده کارا و مناسب باشد. تمام این موارد در کنار دارا بودن بدنه ای ساخته شده از چرم مصنوعی باعث شده تا این محصول به یکی از صندلی های با کیفیت بازار تبدیل شود و با قیمت ارزان از طریق نمایندگی اینتکس می توانید این کالا را خریداری نمایید.

نقد و بررسی صندلی بین بگ bean bag

صندلی بین بگ bean bag از جمله بهترین تولیدات این گروه از مبل های شنی توسط شرکت اینتکس بوده که با توجه به ظاهر خاص خود توانست در زمان کوتاهی رضایت مشتریان را کسب کند. طراحی متفاوت این محصول و تحمل وزن بالای ان از جمله دلایل محبوبیت ان به شمار می رود. این محصول با کیفیت دارای یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز می باشد. در این بخش قصد داریم به تحلیل ساختار کلی ان محول از تمام زوایا بپردازیم. جهت راهنمایی و اشنایی با این صندلی بین بگ پیشنهاد می کنیم تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در نگاه نخست مشتریان محترم جذب ظاهر محصول خواهند شد. پس توجه به ارگونومی ساخت و نواوری در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا تمامی افراد به دنبال محصولی جدید و متفاوت هستند. البته توجه داشته باشید این محصولات در زمان کوتاهی توانستند جایگزین مبل های راحتی شوند. زیرا این محصولات از راحتی بسیار بالایی برخوردار بوده و به راحتی حمل و نقل می شوند. این صندلی بین بگ نیز مشابه بسیاری از نمونه های تولید شده می باشد. ساختار نشیمنگاه محصول به صورت مربع بوده که ی ارتفاع استاندارد دارد. تکیه گاه سر خود محصول نیز با یک ارتفاع متعادل ساخته می شود. البته این تکیه گاه دارای یک شیب ملایم بوده تا موجب راحتی شما در زمان استفاده گردد. این محصول دارای بدنه ای کاملا یک رنگ است. البته شما می توانید با توجه به سلیقه خود اقدام به انتخاب رنک بدنه ای دلخواه داشته باشید.

جنس بدنه

تمامی افراد انتظار دارند زمانی که برای خرید یک محصول هزینه ای پرداخت می کنند در مقابل یک محصول با کیفیت دریافت نمایند. کیفیت و مقاوم بودن باعث طول عمر بالایی برای ان می شود. شرکت اینتکس نیز در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان به این اصل پایبند است. این محصول از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی ساخته شده که نرمی بالایی داشته و کاملا ضد تعریق است. از سوی دیگر این پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاوم بوده و موجب طول عمر بالای این صندلی بین بگ می شود. در صورت الودگی بدنه شما می توانید با خیالی اسوده ان را تمیز کنید. زیرا این پوشش در تماس مستقیم با مواد شوینده و اب دچار اسیب نمی شود.

ابعاد و وزن

این مبل شنی نشیمنگاهی مربع شکل داشته که دارای طول و عرضی یکسان و برابر 90 سانتی متر می باشد. البته ارتفاع محصول که شامل 110 سانتی متر بوده متشکل از دو بخش می باشد. 50 سانتی متر ارتفاع بخش نشیمنگاه محصول بوده و 60 سانتی متر ارتفاع بخش تکیه گاه ان است. این محصول با ای ساختار نسبتا بزرگ دارای وزن بدنه کمی می باشد. به همین دلیل شما به سادگی می توانید این صندلی بین بگ 5 کیلوگرمی را جا به جا کنید. البته توجه داشته باشید که توان تحمل محصول بالغ بر 180 کیلوگرم است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول با کاملا اماده به دست شما واهد رسید و نیاز به راه اندازی ندارد. شما محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی قرار دهید تا به راحتی از ان استفاده کنید. جهت مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از توان تحمل ان به بدنه جددا خودداری کنید. مواد تشکیل دهنده داخلی محصول از جنس یونولیت بوده که در صورت اسیب به راحتی می توانید ان را تعویض کنید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش محصول بپرهیزید.

جمع بندی

صندلی بین بگ bean bag محصولی جدی و شکیل برای استفاده در زمان استراحت و یا مطالعه بوده که با یک ضمانت نامه معتبر دو ساله توسط کمپانی اینتکس به دست شما خواهد رسید. جهت تهیه این محصول به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...