هپی چیر پارچه ای گرد اینتکس

hchair-0012

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پارچه ای گرد اینتکس

هپی چیر پارچه ای گرد اینتکس یکی از جدید ترین تولیدات شرکت تهران اینتکس می باشد که با بهره گیری از جدید ترین خواسته های مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید ان کرده است. این محصول همان طور که از اسمش پیداست ظاهری گرد دارد و بدنه ان نیز ساخته شده از نوع پارچه مخملی است که مقاومت فوق العاده ای داشته و از کیفیت بالایی هم بهره مند است. در کنار این موارد باید به رنگ قهوه ای این محصول هم اشاره کرد که به راحتی کثیف نخواهد شد. هم چنین این محصول دارای انعطاف پذیری بالایی هم می باشد که با هر بار نشستن بر روی ان بیش از پیش فرو رفته و استفاده از ان نیز راحت تر خواهد شد. علاوه بر این ها در صورت اسیب دیدن هر یک از بخش های این محصول می توانید به سادگی ان را ترمیم نمایید. تمام این موارد در کنار ضمانت دو ساله این محصول سبب شده تا با خیال راحت این کالا را در سبد خرید خود جای دهید.

نقد و بررسی هپی چیر پارچه ای گرد اینتکس

هپی چیر پارچه ای گرد اینتکس یکی از محصولات شرکت اینتکس بوده که به دلیل طراحی و رنگ زیبا مورد توجه بسیاری از علاقمندان به هپی چیر های شنی قرار گرفته است . این محصول به دلیل رویه مخملی از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی برخوردار بوده و با ایجاد گردش هوا بین هپی چیر و بدن شما مانع از تعریق می شود . در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید هپی چیر پارچه ای همراهی نماییم...

طراحی و آرگونومی ساخت

اولین نکته ای که در هنگام تهیه یک کالا می بایست به آن توجه نمود شکل ظاهری و نوع طراحی آن می باشد که در زیبایی منزل تاثیر قابل توجهی دارد . همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول به صورت کروی طراحی شده که از جذابیت بالایی برخوردار می باشد و به دلیل رنگ قهوه ای بکار رفته در رویه آن ، علاوه بر اتاق خواب ، قابل استفاده در پذیرایی و دفتر کار نیز می باشد . در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و آن را مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید محتویات داخل آن را تعویض نموده و یا در صورت تمایل از حجم آن کاسته و یا به آن بیافزایید و آن را متناسب با سلیقه خود فرم دهید . علاوه بر این هپی چیر پارچه ای از انعطاف بالایی برخوردار بوده و در هنگام استفاده به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین وضعیت قرار داده و مانع از دردو خستگی در این ناحیه می شود .

جنس بدنه

علاوه بر طراحی ، جنس و کیفیت محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد . همانطور که می دانید محصولی با بدنه مقاوم از طول عمر بالایی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . برای این هپی چیر رویه ای از جنس پارچه مخملی در نظر گرفته شده که بسیار مستحکم بوده و دچار ساییدگی در حین استفاده نخواهد شد اما این استحکام مانع از لطافت و انعطاف آن نشده و به راحتی حالت می پذیرد . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است در برابر ضربه و فشار استحکام قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است . وجود این نولیت ها موجب شده تا این محصول به راحتی هرچه تمام تر با بدن شما شکل بگیرد . این دو ویژگی در کنار یک دیگر موجب ایجاد گردش هوا بین بدن و هپی چیر شده و مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود .

ابعاد و وزن و تحمل وزن

این هپی چیر دارای طول و عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر بوده که مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که برای این محصول بسیار مطلوب می باشد و شما به راحتی می توانید آن را حمل وجا به جا نمایید . این محصول قادر است تا وزن 180 کیلو گرم را تحمل نموده و برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل می باشد . 

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد . اما به جهت افزایش طول عمر آن می بایست از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه داشته شود . در صورت بروز مشکل ، این محصول قابل تعمیر بوده و برای انجام تعمیرات میتوانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید . علاوه بر این در صورت تمایل می توانید رویه را به طور کامل تعویض نمایید .

جمع بندی

هپی چیر پارچه ای با طرح و رنگ زیبا و مقاومت بالا توانسته در لیست پرفروش ترین هپی چیر های شنی قرار بگیرد . وزن آن نیز اندک بوده و با توجه به حجم مناسب آن می توانید آن را به راحتی در هر نقطه از منزل خود مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید . شرکت اینتکس به جهت جلب رضایت مصرف کنندگان ، در حین تهیه این محصول ضمانت نامه ای 2 ساله در اختیار شما قرار خواهد داد . اگر شما نیز مجذوب این محصول شده اید می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را تهیه نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...